Ensin oikein paljon onnea vauvautuneille!
En oo kauheesti ite kerenny kirjotella kun toi mun mies on ollu kk töissä kauempana niin mun aika on menny lasten kans, mut jos nyt vaik kerkeis kirjottaa kun mieskin on palannut...onneks =)
Käväsin jorvissa kokoarviossa ja synnytystapa arviossa ja paino arvion saivat pienelle 2850g (36+6) kuulemma mulla on tapana tehdä pieniä lapsia, mut ei tää musta niin kauheen pieni oo kun aiempi oli 38 viikolla just ton painonen...
Sektioonhan tässä tietysti päädyttiin koska on jo kaks sektiota takana (la 30.12), antoivat mun valita kahdesta päivästä joko 23.12 tai 28.12 hmmm... ja kummankohan mä oikee valitsin heh... joo 28.12 vaikkakin pyysin että oisivat ennen joulua ottaneet poies tän mukulan, mut ei kuulemma enää nykysin käy, vaan viikkoja pitää olla kasassa 39+1 joka mulla täyttyy just 23.12... : / no mut ei toi nyt nii kauheesti oikeestaa haittaa kun mun lapsoset ei viihdy mun mahassa yli 38+ viikkoja, eli tässä vaan ootetaan et koskas tää tahtoo tulla mailmaan, ois tietty ollu kiva kun voisivat ottaa huomioon tän asian näissä sektioissa ettei tulis sitte kiirus, mut minkäs teet : / samaan syssyyn tekivät sisä tutkimuksen ja kohdunsuu oli kiinteän ja pehmeän välissä, ulkosuu raollaan sisäsuu kiinni, pituutta 2cm (näin se oli muittenkin 3 kohalla viikkoa ennen synnytystä)
No sitte jatketaan viel omalla navalla
Neuvola kuulumisia =)
painoa oli kertyny 4 viikossa 1kg ( kokoaikana 3kg)
pissa puhas
RR 133/75 (aiemmin 117/56) joka mun kohdalla on aina noussut näin kun synnytys lähenee...
hemppa 105 (aiemmin 95) enkä syö rautaa...
Eli taitaa kaikki vanhat merkit pitää paikkansa ja ei päästä sinne 28.12 saakka..
sitte pikkasen oireita heh...(hävettää oikee ku vaan itestään taas jauhan, mut minkäs teet :ashamed
aikast moisia supistuksia ollu viime aikoina, ottaa selkään ja haaraväliin, hyvä kun kenki kulkee
kävely alkaa olee vaikeeta kun maha on jo laskeutunu ka mukula kiinnittyny, haaraväli on nii pirun kipee ettei täs kauheesti oikeestaa tee mieli kävellä ees...
limasta vuotoa ollu nyt viikon ja välillä tullu sellasia klönttejä (oiskohan limatulppaa?)
Naama turvonnu viime aikoina aika tavalla, vaik muuten ei oo turvotusta muualla kun toisessa nilkassa joka taas liittyy mun suonikohjuihin.. olo alkaa olee kun ylisuurella ninjalla, niinkun mun mies muna kutsuu
Mitenkäs muitten oireilut? entäpäs verenpaineet, onko muillakin noussut ennen synnytystä?
entäpä tää naaman turvotus?
Huh tulipa paljon tekstiä taas ja suurin osa omaa napaa :ashamed: anteeksi siitä....
lilijan 37+2