Onpas paljon vauvautuneita, me pallomahat ollaan jo vähemmistöä?
Jotenkin minustakin vaikuttaa, että hirmu nopeita synnytyksiä ollut monella. Toivottavasti sitä tajuaa itse lähteä ajoissa synnärille, matkaa kuitenkin 70km.
pinna on kireellä täälläkin. Ärsyttää kun on niin kylmä eikä mitkään toppahousut mene päälle, joten ei ulkoilla. Enkä kyllä jaksaisikaan :headwall: Olisin tänään voinut kiertää kauppoja rauhassa vaikka kuinka kauan kun mies ja poika meni uimaan, ja mitä tein? Kävin kassillisen ruokaa ja tulin kotiin nukkumaan! Käveleminen on ihan säälittävää vaappumista, alavatsaan sattuu, samoin häpyliitokseen ja vasemman puolen kylkiluihin kun toukka on alkanut paukuttaa niitäkin. Juu ei ainakaan tämä vauva rauhoitu loppua kohti, päinvastoin.
Unirytmi on muokkautunut ihan kummalliseksi, olen varmaan viimeiset 2 viikkoa herännyt/ollut hereillä joka yö klo 02.30. Joko en saa unta ennen sitä, tai jos saan, niin herään vessaan aina puoli kolmelta. Ehkä se on toukan syntymäaika, tai sitten ruokailuaika tulevaisuudessa?
Kolme päivää laskettuun aikaan. Ei kipeitä supistuksia. Ainoa joka kypsyy on äiti. Ja ihan hyvä niin, sain nimittäin pienoisen synnytyspelon kun lauantaina olin sairaalassa tarkkailtavana sen myrkytysepäilyn vuóksi synnytysosastolla (kun äitipoli oli kiinni), ja tottakai siellä joku onneton synnyttäjä huusi ihan suoraa huutoa... Vaikka muuten ei se kipu pelota, niin ekassa synnytyksessä kauhein vaihe oli se ponnistaminen kun meinasi usko loppua: enkö minä saakaan tätä ikinä ulos...
On kyllä niin hirveä ikiävä omaa kroppaa, että ette usko. Kun muut näkee synnytysunia, niin minä näen unia entisestä, hoikasta ja ketterästä itsestäni
Turhamaisuuden multihuipentuma?
Mindy 39+4