Donter, vaikeahan se on sanoa. Taitaa olla niin peppukohtasta, mikä sopii. Voithan tilata sekä mikrofleeceä että coolmaxia, mut kannattaa se fleece tosiaan ottaa tuona ihan ohkasena mikrona. Sitten jos noita ei peppu kestä, niin voi kokeilla kans sitä polyestermokkaa. Jotenkin ite oon ihastunu tuohon coolmaxiin ja oon kuullu, että just siitä on monet peput pitäneet erityisesti..mut eihän sitä sit voi tietää etukäteen. Ite ajattelin eka, et oisin tilannu kumpaakin (myös tota mikrofleeceä), mut sit jätin tilaamatta kun aattelin et katotaan kuinka paljon tosta yhestäkin jo noita tulee..
Keltakaneli, onpa harmi kun aika siirtyi! Toisaalta voihan se olla tarpeeseenkin, jos se sektio tuli sieltä vähän kuitenkin yllärinä niin saa valmistautua.
Saz, onpa ihanaa kun saatiin itsenäisyyspäivän lapsosiakin:heart: Melkosta menoa ja meininkiä ollut tuo teidän synnytys, onneksi hyvin meni kuitenkin eikä tarvinnut Ari Vatasen ryhtyä kätilöksi ojanpenkalla
Mindy, kannattaa raportoida noista tulikärpäsistä. Mulla niitä on näkynyt 10 vko päivittäin ja paineet olleet saman verran koholla sekä turvotus ja prodet, mutta jollakin toisella se raskausmyrkytys voi tosi nopeeta kehittyä varsinkin näin loppuvaiheessa. Ja toisilla sitten on vaan näitä oireita, mutta ei itse myrkytystä kuitenkaan (niinku mulla).
Nipsulla on ainakin ollut tehokas vyöhyketerapeutti, voipi olla että oot jo reissulla
Anabelalle kans toivotaan lähtötuulia:flower:
Mimmi, mulla on sama homma ja maha on kans ihan vänkyrällään kun on kyljellään. Oon ajatellu vähän samaa, että se jotenkin painaa sitten aina sille toiselle puolelle. Lisäksi ite oon huomannu sellasen kivan jutun tähän viikon sisään, että meinaa ilmavaivoja kertyä koko päivän..kai ne suolet on jotenkin potkittu pois tieltä mutturalle. Jouduin ostamaan itelle niitä cuplatoneja, niin sain yöunet takas
Kaikenlaista vaivaa sitä voi näköjään tulla, mutta onneks tässä ollaan loppusuoralla.
Mullakaan ei ois siihen suunniteltuun sektioon enää kovin pitkästi, olikohan puoltoista viikkoa. Mut nuo mun verenpaineet on nyt eilen neuvolassakin olleet sen rajan yli..et jos ne nyt jää siihen pysyvästi niin voipi olla että aiemmin tulee jo tuo eteen. Jotenki vähän jännittää, on semmonen päivä kerrallaan olo. Toivottavasti ne paineet sitten aiheuttaa ongelmia arkipäivänä mielellään eikä viikonlopulle, jos on pakko.
Mukavaa viikonloppua kaikille, sitä onkin taas sitten taas uusia vauvoja syntymässä varmasti meidänkin ketjuun!
-metsis 38+1
Muok. Leenulle kovasti tsemppiä osastolle, toivottavasti lähtee synnytys kohta napakasti käyntiin!:hug: