Kovasti paljon onnea vauvansa saaneille!!! :flower:
Mistäs tääl olikaan jutskailtu.... Luin kaikki tekstit, mut nyt jo unohdin mihin piti kommentoida... hö!
Ainakin noista
"ässistä" on ollu puhetta! Meillä saunotaan melkein joka päivä, siivoillaan silloin tällöin, seksiä ei juurikaan ole ollut koko raskausaikana.. ei vaan hotsita yhtään!!! Ja nyt en edes uskaltais kokeilla, kun pelkään että synnytys lähtisi käyntiin ennen leikkausta! Toosakin on kyllä niin kipeä, että jo ajatus seksistä puistattaa...
raskauden alusta on ollut puhetta. Meillä esikoinen nyt siis 2 vuotta ja puhe oli alun alkaen että yritetään tehdä muksut aika lyhyellä aikavälillä. Keväällä jätettiin sitten ehkäisy pois ja ajateltiin että tulee sitten kun on tullakseen. Pääsiäisenä oltiin sukuloimassa, tuli siinä otettua vähän sidukkaa ja päädyttiin petipuuhiin
Se tärppäsi heti sitten kerrasta! Seuraavat menkat jäi tulematta, mutta ajattelin että stressaan vaan niin kovasti uuden duunin alkua tms että tulevat viiveellä, mutta sitten lopulta tein positiivisen testin. Olin tosiaan juuri aloittanut uudessa työpaikassa ja oli jotenkin noloa heti sanoa että by the way, jään sitten loppuvuodesta äitiyslomalle... Meillä on ollut hyvää tuuria näiden raskauksien suhteen ja on tärpännyt todella nopeasti! Nyt pitäiskin taas ruveta miettimään ehkäisyasioita, että mitä sitä rupeis käyttämään, kun en nyt kuitenkaan kolmatta ihan heti perään halua..
ööö...mitähän muuta...??
Omaa napaa: Kamalan laiskanpulskea päivä ollut tänään(kin)!! Ei ole jaksanut yhtään mitään!! Väsyttää väsyttää väsyttää! + tänään on ollut kovat liitoskivut ja käveleminen aika tuskaa. Meinas itku päästä tänään ku ajattelin että miten mä jaksan sen vauvan ja ton esikoisen kanssa kun jo valmiiks oon näin väsyny ja univelkainen... huoh!
Eilen oltiin mun porukoilla käymässä ja tultiin illalla vasta kotiin. Esikoinen söi normisti iltapuurot ja meni nukkumaan. Vähän ajan päästä sängystä kuului kuitenkin itkua ja mentiin katsomaan niin poika oli oksentanu sänkyynsä. Nostettiin sieltä pois ja rupesin katselemaan sille puhdasta yöpukua, niin tää rupee oksentamaan kaaressa keskelle mattoa... Sen jälkeen piristy ja rupes nallella leikkimään ja lallattelemaan eikä ollu mitenkään kipeän oloinen. Saatiin puhtaat päälle ja takasin sänkyyn niin sinne nukahti ja nukkui koko yön.. Itsellä on kova emetofobia (oksennuskammo) ja olin tosi ahdistunu koko illan ja yön.. kuulostelin omaa oloa ja kuuntelin pitkin yötä kuuluuko pojan huoneesta mitään..
Olin kyllä tosi ylpeä itsestäni että sain pidettyä itseni rauhallisena pojan oksentaessa, koska todella pelkään oksentamista
(kuulostaa varmasti tosi tyhmältä). Ei olis kiva siirtää pojalle tätä kammoa hysterisoimalla ite vieressä kun toinen ykää.. Mutta siitä selvittiin ja eipä tainnu olla mitään pahempaa tautia ainakaan kun tänään oli ihan normaali ja mulle tai miehelle ei ole mitään tullu... On tää kammo kyllä aivan typerä ja jos vain saisin jotain itsessäni sormia napsauttamalla muutta, niin tää olis kyllä ihan listan kärjessä!
Muuten ei tänne mitään ihmeitä. Supistuksia on jonkin verran ja päätä särkee edelleen päivittäin! Enää 12 päivää sektioon!!!! jaksaa jaksaa...
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Sapis ja sintti 37+2