Mukavaa alkanutta viikkoa!
Mites näissä vuoteluhommissa oikein menee tämä homma, tietäiskö joku? Mulla jo kuudes pv menossa, ruskeaa siis koko ajan ja ei sitä paljon tule mutta kyllä mulla tänään oli enemmän kuin aiemmin. Ja oonki varalta pitäny pientä suojaa, jos yhtäkkiä alkaiski kunnon vuoto niin ei kesken töiden niin kauhea tilanne olis noin niinkuin sotkun puolesta. Sitte nmuistaakseni pari päivää sitten tuli pari pientä tummaa lönttiäkin, mutta näytti ihan hyytyneeltä vereltä. Jotenki mietityttää. Mulla on siis eka neuvolakäynti ens ma ja mietin, että jos joku päivä voisin töistä jotenkin päästä soittamaan sinne niin oiskohan siihen mahdollista saada joku pikku-ultraus samaan? Jos vähän ku etukäteen varotan? Olis kiva kyllä käydä jo tällä viikolla, mutta pääsisin vasta klo 17 eteenpäin ja tuskin ne neuvolassa siihen aikaan ketään enää ottaa. En kyllä tiedä, ultrataanko meillä edes neuvolassa vai meneekö jotenkin muuten.
Tänään on jotenki semmonen olo ollut, että en tasan ole raskaana, niin henkisesti kyllä ottaa. Vielä ihan mahdoton harjotteluputki menossa ja vauhti vaan kiihtyy, niin ios kiva kun sais jonku tolkun tuohonkin. Mietinki, että jos huomenna vielä vuotaa, niin ei se oikeen enää valemenkoiksikaan mene kun jo seitsemäs päivä ois.
Vähän apea fiilis, toivottavasti muut ootte munkin puolesta hyvällä tuulella =)
-metsis 7+1
p.s. varhaisultra yksityisellä ois kans hieman yli viikon päästä, mutta en sit ähaluais kuitenkaan aikaistaa että näkis kunnolla sit edes jotain.