Moro
Uusille tervetuloa mukaan!
Oksuileville tsemppiä ja rauhallisia vatsoja! Mä en ole oksentanut ollenkaan, mutta osaan kyllä tosi nopeesti kuvitella itselleni pahan olon, jos pitää jossain pitkänmatkan bussissa olla jumissa
) Muuten on tosi samanlainen olotila kuin pojan kanssa viimeksi, eli onkohan meille tulossa sitten pikkuveli. Höh ois halunnu tytön...
Eka neuvola on sitten takana, eikä siellä tarvi vähään aikaan hypätäkään, kun on toka raskaus meneillään. Sokerirasitukseen joudun mäkin kahdesti, kun viimeksi oli vähän arvot koholla. Ei onneksi tullut diabetestä ja nyt olen vetänyt sokerit ja hiilarit minimiin jo viime kesästä eli jo on KUMMA, jos mun sokerit enää paukkuu! Mutta kahdesti joudun siis joo. sitä ihanuutta.
Ylläripylläri samat fiilikset! Me ei mennä varhaisultraan ja nyt sitten vaan ootellaan ja katellaan, josko viikolla 11 siellä sydän sykkisi. Kiva, että sulla oli kaikki ok!
Jennyli mä olin tänään neuvolassa ton 1v-elohopean kanssa ja ihan hyvin meni. Terkkarilla oli iso laatikollinen leluja ja niillä pärjättiin hyvin. Vähän oli pojan kanssa erimielisyyttä, saako digivaakaa paukuttaaa kuorma-autolla, mutta muuten meni ihan hyvin
Aion ottaa pojan jatkossakin mukaan, kun mihinkäs sen aina tuuppaisi niinä päivinä.
Jääräpää no voi ei! Toivottavasti kestät tiukkana ruokavalion kanssa! Mulla oli viime kerralla tekemistä, kun sokeri oli vähän koholla. Aivan ylivaikeeta oli pysyä tiukkana sillon loppusuoralla.
Painonnoususta mulla hävisi viimeksi synnytyksen jälkeen melkein alkulukemiin noi kilot, mutta sitten mätin suklaata kuin leipää, kun se imettäminenhän kulutti niiiin paljon kaloreita!! Juu älkää uskoko. Unenpuutteessa ja imettäessä on aika helppo syödä tosi huonosti ja paljon ja koko ajan ja sitten sitä suklaata ei saa kyllä olla kotona lainkaan! Nää on siis mun ohjeet itselleni, kukin toki taaplaa tyylillään
Mutta en halua lihoa 8 kiloa synnytyksen jälkeen tällä kertaa!
Eipäs tähän hätään muuta, hyviä vointeja kaikille!
Lillikka 7+3
(ps. toka lapsi siis tulossa, LA 25.12 tällä hetkellä ja Naistenklinikka)