Hauskaa lauantaita kaikille!
Mun pitää seuraavalla kerralla tehdä kaksi eri pissatestiä, toinen missä liottelen sitä tikkua ja toinen, missä kastan ja annan olla vaakatasossa..
Luulen, että noi on olleet kuitenkin ihan valideja, koska se pissan ph-arvo on aina kuitenkin muuttunut.
Meillä ei oo sen neuvolassa olevan purkin kyljessä, jossa ne testiliuskat on, mitään ohjeita ja th:n ohjeetkin oli tosiaan "pissaa kuppiin ja laita liuska sinne, sitten näet tuloksen". Ehkä ne on jotain instant-liuskoja..
Kysyn vielä kuitenkin tarkat ohjeet noista kun seuraavaksi menen neuvolaan...
Mulla on rv 38+0 tasan jouluaattona, joten saas nähdä, oonko mä siellä synnärillä sitten.
Ois kyllä ihanaa päästä noille viikoille! Jännittää edelleen pirusti se ennen aikaisen synnytyksen arviointitutkimus. Mitähän ne tekee siellä...
Mulla ei
rinnat kasvaneet myöskään viime raskaudessa yhtään ennen maidon nousua synnytyksen jälkeen. Sitten ne kasvoikin ihan valtavasti! Mun rinnat on tosi pienet ja mietinkin silloin, että riittääköhän maitoa, vaikka periaatteessa tiesin ihan hyvin, ettei koolla ole merkitystä siinä asiassa. Tuli se kuitenkin myös käytännössä todistettua: maitoa tuli todella runsaasti! Rintojen kasvamattomuus raskausaikana ei siis vaikuttanut siihen.
Tässä raskaudessa rinnat alkoivat kasvaa pikkuhiljaa joskus ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, nyt ne tuntuu jo ihan valtavilta, ovat varmaan tuplaantuneet! Saas nähdä, kuinka paljon tursuavat vielä sitten maidon nousun jälkeen. Mulla on myös usein tunne, että maito kiristäisi rintoja ja kyllähän siellä sitä ensimaitoa jo onkin. Silloin tällöin rinnat vuotavat, mutta harvakseltaan onneksi.
Painoa mulle oli tullut vajaa kuukausi sitten neuvolassa n. 3kg, sitä ennen ei ollut tullut yhtään. Nyt varmaan on tullut taas lisää, ainakin oon syönyt ihan huolella.
En kuitenkaan käy vaa'alla kun neuvolassa.
Musta tuntuu, että kaikki menee mahaan ja tisseihin, mun peppu on suorastaan kuihtunut, samoin käsivarsista ja solisluiden päältä on lähtenyt, huomaa selvästi. Joskus ihmettelen, oisko jopa sormista lähtenyt rasvaa, kun sormukset meinaa välillä tippua! :O
Loppuun vielä muutama kuva eilisen poksumisen kunniaksi!
mamadread ja ihme 25+1