Hellurei ja terkkuja neuvolasta.. siellä oli joku opiskelija joka teki alkututkimukset itekseen ja oli kyllä ihan urpo tapaus, mistään mitään tienny ja muutenkin jäi pskan maku suuhun mutta tulipa käytyä..mutta tässä tän päivän kuulumisia:
hemppa 115 (131) raudan alotus määräys :/
pissa -- leukkarit ++(---) huomenna näyte labraan, epäilivät jotain tulehdusta..
verenpaine 136/84 (126/86) sitä tsekkaillaan ettei tuosta pääsisi nousemaan..
paino +67g (191g)
sf 34.5 (32) vetelee ihan omaa elämäänsä yläkäyrän yläpuolella..
vauvan syke +140 (150)
ja rt:ssä ollaan..
että näin...ens viikolla on taas ultra lapsiveden määrästä ja mikäli on lisääntyny niin sit polille käynnistystä miettimään, mua ärsyttää kun ei kukaan kerro mitä haittaa liiasta lapsivedestä on, ultraaja vaan sano että noh se saattaa käynnistyä synnytys sitten ajoissa ja terkka ei tienny mitään..noh mennään viikko kerralla.. terkkakin jo kyllä huomasi että taitaapi olo olla aika tukala tuon mahan kanssa kun sf menee noinkin hurjissa lukemissa ja totesin että onhan se.. mä oon oikeesti aika kypsä jo tähän hommaan..
toissa yönä jo meinasin lähtee näytille polille kun supisteli vallan kivan kipuisasti mutta sitten nukahdin ja siihen ne jäikin
mutta nyt makaroonilaatikon tekoon kun kohta tulee nälkäinen koululainen kotiin
ja sitten vaihteeks lepäileen mitä käskettiin nyt tehdä urakalla, pyh!!! tylsää!
mipe & möhkäle 34+0 pooookks!!