Terveiset shoppailureissulta nyt oon ihan uuvuksissa, yritin ostella paljon joululahjoja valmiiksi, jos ei sitten beiben synnyttyä pääse/jaksa/voi lähteä kaupoille. Nauvolassa tänään selkeästi enemmän turvotusta kuin aiemmin, päätä särkee, painoa oli tullut taas yli kilo lisää viikossa, vaikka oon jättänyt syömisiä/herkkuja vähemmälle ja vähän protskujakin pissassa. Höh. Alapainekin taisi olla korkeampi kuin yleensä. Eli nyt pitää tarkkailla sitten vointia, ettei mitään raskausmyrkytystä pukkaa tähän loppuun.
Mandy, joo huomenna laskettu aika. Alaselkää särkee koko ajan, mutta oon ollut paljon jaloillani eilen ja tänään. Supisteluja ei oo juurikaan.
Sain eilen loppujen lopuksi kuusi joululaatikkoa pakastimeen. Jee. Mutta olinkin kyllä ihan poikki.
Äh, nyt lepäämään hetkeksi, ennen kuin pitää lähteä hakemaan esikoista hoidosta. Niin ja anteeksi vaan omat jutut. Ei pysty ajattelemaan
k&p-r 39+6
Mandy, joo huomenna laskettu aika. Alaselkää särkee koko ajan, mutta oon ollut paljon jaloillani eilen ja tänään. Supisteluja ei oo juurikaan.
Sain eilen loppujen lopuksi kuusi joululaatikkoa pakastimeen. Jee. Mutta olinkin kyllä ihan poikki.
Äh, nyt lepäämään hetkeksi, ennen kuin pitää lähteä hakemaan esikoista hoidosta. Niin ja anteeksi vaan omat jutut. Ei pysty ajattelemaan
k&p-r 39+6
Viimeksi muokattu: