Moikkuli kaikille pitkästä aikaa!
On niin monta kertaa pitäny kirjottaa mut ei vaan oo jaksanu :/
Edelleenkin olen joka päivä käynyt jutut lukemassa.
Ensiksi tuhannesti onnea kaikille joilla oma nyytti on kotona tuhisemassa :flower:
Jennylille :hug: olet kyllä vahva nainen, olen täällä seuraillut taustalla että miten teillä menee.
Ihana huomata että jaksat positiivisella mielellä eteenpäin
Painosta: Mulla on nyt tullut 21kg!!! Herranjumala!
olen kyllä herkutellut, myönnän :ashamed: Mutta syön kyllä muuten terveellisesti. Ennen raskautta, söin "liiankin" terveellisesti. Ja nyt raskaana olen syönyt esim. suklaata enemmän kun koko elämäni aikana, oikeasti.
Eli toivotaan nyt sitten että edes 5kg jäis synnärille... Kun olen jotain tuttua nähnyt, niin ovat sanoneet ettei mulle kyllä paljoo painoa tullu. Sit kun kerron et 20kg, niin kyllä siinä pyörittelevät silmiään et mihin muka... Mut kyl ite huomaan sen, kädet ja reidet on kyllä saaneet osansa
Mulle ei neuvolassa sanottu painosta kun että se kuuluu asiaan kun olen ollut niin "pieni" ja et imetystä varten ihan hyvä asia vaan.
Ikävää Kadak että pahoitit mielesi neuvolassa. Mutta on meitä muitakin :wave:
( . ) Mulla oli tänään synnytystapa-arvio+ultra
Eli:
paino: +1,750 (viidessä päivässä!!!)
hb: 119
rr: 124/72
kohdunsuun tilanne: pehmeä, auki 1cm, pituus 3cm
Turvotus: -/+
Tarjonta: RT
Syke: +120-140
Liikkeet:++
Vauvan painoarvio 2,8kg
SF-mitta 34cm
Lapsivesi: N
Ja ai että ku oli ikävän tuntunen sisätutkimus! :'( Lääkärikin oli nuori ja "kylmä"
Vertakin tuli, vain vähän, mitä ei ole tullut koko raskausaikana.
Kysyttiin että näkyykös kumpi ois tulossa (rakenneultrassa pikkuinen piti jalkansa niin tiukasti yhessä et ei nähty) mutta nyt oli pikkuinen peppu ylöspäin tossa rinnan alla et saanut selvää.
Sanoi kyllä että ei ainakaan kivespusseja näy, mutta jos veikata pitäs niin veikkais tyttöä... Mut
ei kuulemma kannata vaaleenpunasella sisustaa...
Noh, itellä on koko ajan ollut tyttöolo, saas nähä kumpi tulee sitten oikeesti.
Sanoi myöskin että jos ei ole LA:n mennessä tullut, niin pitää mennä uudelleen painoarvioon. Kun olen niin lyhyt, ettei hirveästi yli 3kg menis. (eli vois sit ilmeisesti ajoissa alkaa käynnisteleen)
Meillä tällasta
Olen täällä taustalla saanut paljon hyviä vinkkejä ja neuvoja teidän kirjotuksia lukemalla. Kiitos teille kaikille siitä :hug:
Ja anteeksi omasta puolesta että olen niin saamaton tänne kirjottaan ja kommentoimaan teidän juttuja.
olette kaikki ihania!
Hyvää odotusajan loppua :heart:
Julia ja kultapossu 37 POKS!! (en ikinä uskonut pääseväni näille viikoille
)
p.s. mua neuvottiin työpaikalla käydessä että, mene kävelylle niin vauva laskeutuu. Seuraavana päivänä kävin puolen tunnin kävelyllä ja kun pääsin kotia niin oli kyllä lantio ja selkä niin tulessa :/
Ja kuinka ollakaan, vauva laskeutui
Minähän en ole voinut lenkkeillä taikka liikkua ollenkaan niinkuin ennen raskautta supistusten ja selkäkipujen takia, niin senkin takia varmasti lasketui liikkumisen takia
Että vink vink