Samaa mietin ku neitoperho, et mistä sä
Jennyli oot noin ihanan hurraa-smilen löytäny?
Moni tuntuu kärsivän alhaisista verenpaineista ja huimauksesta. Kuulostaa kamalalta noi pyörtymis-huimaus-kohtaukset, varsinkin kauppareissulla, hui. Ittellä tännän verenpaineet 116/70, ja ne on alhasemmat ku mulla normaalisti, mutta olo on kuitenki ihan normi. Kovasti tekee mieli salmiakkia ja lakua välillä, mut näillä paineilla ne ei kai niin vaaraksi tosiaan ole.
Jääräpää jännitti huomista ultraa ja
Jennyli tämänpäiväistä. Ite pääsin tänään "vahingossa" kurkkaamaan pientä. Olo on välillä huolensekaisa, kun mahasta ei mitään nää, eikä tunnu liikkeitä ja olo on ihan normi, ei pahoinvointia... Mut sitä kai ollaan ihan uskon voimalla nämä viikot, ennen liikkeiden tuntua.
Cisu :hug: Olen itsekkin aikamoinen sotkemaan asioita ja suvun kanssa riitelyt on enemmänkin tapa kuin poikkeus. Raskasta.. Koeta saada asioita järjestymään.
Syömiseen; syön paljon ja usein. Aamulla puuroa, lounaaksi yleensä lihaisa kotiruoka, välipalaksi mitä suuhun löytyy, päivälliseksi lihaisa kotiruoka ja iltapalaksi vaihtelevasti leipää, vanukasta, jugurttia, herkkuja .... Ja siis herkuteltua tulee usien, varsinkin iltaisin... Siksi ihmettelinkin kovasti kun 5 viikossa olikin paino laskenut 0,6kg... Tosin mulla on painoa jo valmiiksi, joten lasku on vain positiivista.
Onnittelut tänä kesänä avioituneille/avioituville. :flower: Omista häistä on 3 vuotta ja haikeudella muistelen ihanaa päivää.
Metsätähtöselle, et ultrassa on vaan ultra, ei mittauksia. Ole huoleti.
ON: Tänään neuvola päivä. Verenpaineet siis kohillaan, pissa puhas ja painokin tippunu vähän. Sydämen ääniä etsittiin aika kauan, ja ihan hetken ajan kuului. Etuistukka esti hyvin kuuluvuuden ja pikkuinen sopi hyvin piiloon istukan alle. Neuvolatäti haki sit ultran ja siellä piilossahan se pienokainen pyöri kaikessa rauhassa... Eli ihan vahingossa pääsin kuikkaamaan ja olipa mukavaa.. Harmi, et mies ei näihin normineuvoloihin jaksa vääntäytyä, niin jäipä sit tämä moikkauskerta väliin...
Jatkossakin liikkeidentuntemiseen ja sykkeiden etsimiseen... On kuulema istukka kuin patja pahanpäällä. Esikosta takaseinässä, niin ei mitään ongelmia kuuluvuuden kanssa.
Onko muilla ollut istukka etuseinässä (edellisissä raskauksissa)? Millon olette tunteneet liikkeet ja onko sykkeet kuuluneet helposti?
Joo, lounasta laittamaan.
Leenu 14+4