***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Jääris sama hemmo ;) Ja Koskiklinikalla kävin minäkin tuosta kuopuksesta. Tosta Veronikasta oon kuullu ihan positiivista palautetta ja luulen että vosi myös naisena olla ns. erilailla kiinnostunut siitä masukista! Tuo Kirkinenhän on niin kokenut että sitä innokkuutta ja semmosta tatsia mikä aloittavalla on ei enää ole vaan se on ns. rutiinia ja vaikka kaikki käydään tarkasti läpi niin mä jäin vaan kaipaamaan jotain enemmän :/ Hänhän on aika hiljainen mies eikä turhia puhele ;) Mulla oli hyvä ystävä mukana tuossa ultrassa ja hän oli varmaan yhtä pettyny kun minäkin,heh :whistle:
Monta kuvaa saatiin mukaan ja kyllä hän yritti kovasti myös kasvokuvaa saada (oli huono asento ), samoin dvd kuului mukaan mutta se oli niin sekavaa ja nopeesti etenevää että mies ei ymmärtäny mittään ja kertaan jäi katselu :whistle:
Eniveis, kuitenkin pohdin edelleen sinne menoa ja tota Hämeenlinnaa...tahi sitten tota Veronikaa! Kirkiselle en enää mene! Mutta vaikka mä en tykännyt ja tunsin etten saanut rahoilleni tarpeeksi vastinetta niin sinä saatat pitää lääkäristä kovastikin, on hän ainakin ammattitaitoinen! =)
Ja muuten rakenneultrassa katsotaan myös 4D:llä tuolla Terveystalolla ja mulle vastas lähes samaa kokemuksena kuin tuo itse 4D!
 
Metsätähtönen Mä oon ajatellut, että saan b12-vitamiinia tarpeeksi, koska olen pitänyt ruokavaliossa maidon ja joskus harvoin munatuotteitakin syön, juuri tuon B12-vitamiinin vuoksi. En oikein luota noihin synteettisiin vitamiinivalmisteisiin, kun eivät imeydy niin kauhean hyvin. Käytän tosin aika paljon ruuanlaitossa ja myslin ym. kanssa vitaminoitua kauramaitoa, jossa on myös hyvät satsit tota b12:ta. Tosin siihen on lisätty myös A-vitamiinia, joten oon yrittänyt katsoa, ettei tuu käytettyä liikaa.
Yritän mieluummin pitää ruokavaliolla huolta, että saisi kaiken tarpeellisen. Kasvissyöntiä on takana jo yli kymmenen vuotta, eikä ainakaan vielä oo mitään puutostiloja ilmaantunut. Neuvolassakin oltiin sitä mieltä, ettei tabuja tarvita, jos syö monipuolisesti. Vauvahan ensisijaisesti ottaa kaiken tarvitsemansa, itse jää sitten ilman.. :)
Kuinka sulla ilmeni b12-vitamiinin puutos ja olitko kokonaan vegaanisella linjalla? Nyt kun sä mainitsit asiasta, niin alkoi tietysti heti mietityttää, että pitäiskö sittenkin varmuuden vuoksi... :D

4d-ultraa ei olla ajateltu, tuskinpa laitetaan rahoja siihen, kun ovat kuitenkin toooosi hinnakkaita. Normaalilla 2d:llä kuitenkin kuulemma pystyy kokenut, koulutettu ultraaja näkemään samat asiat kuin noilla edistyneemmilläkin ultraustekniikoilla.

Ihana sää! Aamu meni siivotessa, mutta nyt ulos!

mamadread & ihme 13+1 (UÄ 13+4)
 
Moi kaikille,

Ajattelinpas näin uutena ilmoittautua mukaan :)
Esikoista odotellaan nyt rv 16+6 ja LA olis 12.12. OYSissa pitäis käydä pikkuinen pyöräyttämässä.

Yksi keskenemno takana vuosi takaperin, ja siksipä oloenkin suorastaan hermoheikko tämän raskauden suhteen :LOL:
Huolettaa varsinkin kun vatsa ei ole juurikaan kasvanut ja sitä myötä tietty että kaikki ei olekaan kunnossa...viime ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin, mutta siitä on jo useampi viikko aikaa.
Ja liikkeitäkään ei vielä tunnu :(

Kestovaippailusta sen verran, että ajattelin ainakin kokeilla ja avoimin mielin suhtaudun asiaan. Saas nähdä kuitenkin sitten, että miten jaksaa pyykkäillä :)

Jazzy&Morso rv 16+6
 
Tervetuloa Jazz ja Jazzy :wave:

Meitä alkaakin olla jo komea joukko, 96 odottajaa!! :eek: :D :heart:
Tosin osa porukasta sellaisia jotka eivät ole kirjoitellut mitään!

Mahdoton helle!
Onneksi kuitenkin olo tuntuu olevan ihan hyvä helteestä huolimatta! Ja meidän uus koti on vanhaan verraten ihanan viileä ja täällä on ilmalämpöpumppu joten tuskan tullessa saa viilentäjän päälle! ;)
Torilta ostettu mansikoita ja kirsikoita,namskis :p Uudet pottuset ja joku grilliherkkukin maistuis :D
ensin kuitenkin lapsosten kanssa uimaan
 
täällä olisi kanssa uusi ilmottautuja,jos sopii joukkoon vielä!

LA on 3.12 toinen lapsi olis tulossa synnäri on tyks.
ja pikkunen on tyttö (varmistettu kromosomeista.)

rakenneultraa kanssa odottelen innolla että pikkusta pääsee kattomaan!
mahassa alkannut näkymään kasvua esikoisen kanssa näkyi vasta pari kuukautta aikasemmin!

vitamiineistä syön multitabsin raskaus vitskuja lääkäri suositteli ennen esikoisen tekoa jo! just foolihappojen ja raudan takia hb on ollut koko ajan 125 päälle.

nyt kutsutaan pitää mennä!

solmu pikkanen 18+1
 
4D -ultraan ei olla varmaankaan menossa. Olis varmasti mukava, mutta aika kallis juttu.

Nyt hermoilen täällä, että sainko jotaki ikävää vauvalle aikaan ku käytin hierontaöljyä, jossa on eteerisiä öljyjä: sitruuna, yang-yang ja kaneli. Vasta ku olin sitä käyttäny tuli mieleen, että saikohan sitä sittenkään käyttää. Joka paikassa netissä näyttää lukevan, ettei eteerisiä öljyjä sais käyttää raskauden aikana. Mitähän haittaa tuosta on voinu nyt sikiölle tulla?

Lapintaika 15+6
 
Moi!

Ihanaa että uusia vielä tullut mukaan, onnea heille :flower:

Ei ole hirveästi ehtinyt kirjoitella eikä kyllä lukeakaan edellistä pinoa loppuun saakka, siksi vähän pihalla nyt mistä kaikesta on puhuttu.. koko kesän ainut lopmaviikko lopuillaan :( Pohjoisessa käytiin miehen kanssa ajelemassa ja matkalla käytiin katselemassa eri kaupunkeja, matkaa kertyi yht 1790km. Ei ihan nautintoa ollut nyt odottajana. Menomatkalla aloin yllättäen vuotaa verta, mutta loppui sitten yhtä yllättäen kuin alkoikin. Ti:na ois lääkäriaika, toivottavasti varmistelee ny hyvin että kaikki ok.

Mahaa alkaa olla jo niin paljon että ei ihan mihin tahansa enää taivu, ei ainakaan näillä helteillä B)

Hyvää odotusta kaikille!

Piianen&Mökönen 18+3 (UÄ 19+0!)
 
Aurinkoiset huomenet


Mä ostan tänään pilkkahintaan kaverilta pinniksen ja meinaan tuunata sen, eli maalata valkoiseksi! Onko kellään kokemusta moisesta...ruiskutettava maali vaiko pensselillä?! :D

Tjooh,muutoin ei mitään...siivouspäivä kai |O
Masussa kaikki hyvin :heart:
Hupsua kuinka sitä edelleenkin pelkää että jotain menee pieleen ja vuodot pelottaa ihan turkasesti vaikkei niitä mulla ole ollutkaan (kopkop )!
Olen ollut ensimmäisessä raskaudessani kaikista levollisin, vaikka silloin juurikin oli kyseessä riskiraskaus ja vuotojakin, jopa rv 16 niin runsas vuoto että vessa muistutti lähinnä teurastamoa :eek: Silti olin tyyni ja kaikki meni hyvin!
Kaksosten jälkeen mulla sitten oli km ja kun aloin kuopusta odottaa olin tietysti hyvin km pelkoinen alussa! Rauhotuin kuitenkin kun rv 12 tuli täyteen. Ja nyt tuntuu siltä että edes tuo maaginen raja ei saanut mua rauhoittumaan vaan edelleen pelkään että jotain sattuu :ashamed: Pitäs vaan antaa olla ja nauttia tilasta niin kauan kuin syytä huoleen oikeasti on!

Koitetaanhan kanssamammat jaksaa näillä helteillä :heart: Ensiviikolle luvattu +30!
Onneksi ollaan kuitenkin vasta alkupuoliskolla eikä jättimäisen masun ja turvotusten kanssa viimeisillä viikoilla ;)

Jennyli& Nuppunen 15+2
 
Mamadread, olin lakto-ovo-vegetaristi ja ihan verikokeessa se taidettiin todeta. Söin tosi monipuolisesti mutta tuli sitten treenailtuakin, joten kaiketi tommonen kunnon rasitus ja muut vaikuttavat tähän. Verikokeessahan kato voit käydä silloin tällöin kattomassa, että kaikki ok. Tietty siinä voi jotain muutaki samalla, ettei tota yhtä varten pelkästänä tartte =)

Tervetuloa uusille! Täällä olikin vaikka kuinka paljon tullut lisää :heart:

Mua kiinnostais kans muuten tuo huonekalujen "tuunaus" kun monesti on edullisemmin just vaikka pinniksiä mutta niin sanotusti väärän värisenä. Ja sillä maalillakin tarvii varmaan olla vähän erilaiset kriteerit?

Ihanat ilmat, mutta saa kyllä huolehtia että tulee sitä vettä juotua. Oon näemmä sitä sorttia (myös raskaana) että kerään tota turvotusta aika herkästi. Tässä just mietinkin, että kun alkuviikoksi on luvattu kamalia helteitä, että otanko työhommia siihen just vastaan vai en. Olis vielä pyörähommat edessä miehen työmatkan vuoksi..Ennen ei ois tarvinnu edes miettiä tämmöstä, mutta nykyään raskaana sitä ei jaksa tohottaa samaan malliin. Jotenki hauska, kun oon aina ajatellu että vaan harvalla raskaana olevalla on alussa sen kummempaa, mutta ainakin itestä kyllä tämä raskaus tuntuu ja näkyykin kyllä :saint:

-metsis 15+3
 
Juu mulla nää helteet ottaa tosi paljon voimille että alennusmyynnnitkin ovat jääneet kokonaan koska en vain pysty..ja taas kerran syyllinen on se pahuksen hemppa joka tekee jo itsessään huonon, huimaavan ja voimattoman olon :attn: . Oon enemmän sellainen raikkaampien ilmojen ihminen.
Rakenneultraan vielä 2½ viikkoa. Tänään rv 18+2.
 
Huometa päivää vaan täältäkin :)

Mahtava ilma tänään, mittari näyttää 25 astetta ja pikkuisen on pilviä taivaalla.
Mökkeilemään ajateltiin miehen kanssa lähteä vaan saa nähdä uskallanko, maha on tosi kipeä, sellaista menkkakipumaista juilintaa ihan kokoajan.
Mökiltä kun ei ihan hetkesä tulla pois, kun veneellä pitää mennä pitkä matka.

Mulla oli hemoglobiini viimeksi 162 ja th sanoi, ettei saa syödä rautapitoisia ruokia kovin paljoa noilla lukemilla. Ja korkeista lukemista johtuen päänsärkyä on melkeinpä päivittäin. Paljon olen juonut vettä, menee melkein kolme litraa päivässä.
Kellään kokemuksia miten tuota hemoglobiinia saisi alemmas?

Muutoin on hyvät fiilikset, keskiviikkona olisi taas neuvolaan aika, ja toiveeissa olis että th ultraisi ihan epävirallisesti ja näkisi että kaikki on kunnossa =)

Me saatiin pinnasänky tutuilta ja ei ajateltu tuunailla sen kummemmin, kuin että ompelen siihen jonkun nätin reunuksen. Jotain eutraalia pitäis keksiä että sopis sekä tytölle että pojalle.

Jazzy&Morso rv17+0
 
Jazzy konsti hb:n alennukseen: anna mulle osa siitä :LOL: No vitsi vitsi!Ei vaan, mulla ei oo kokemusta korkeasta hb:stä kun normaalistikin vain vähän päälle 120 silloin kun en ole raskaana. Jos söisit maitotuotteita kaikkien vähänkin rautaa sisältävien ruokien yhteydessä niin estää raudan imeytymisen!
 
Mä syön maitotuotteita joka aterialla (myös sillon ku "syön" rautaa) ja mun Hb on alimmillaan ollu 143, IKINÄ!!Ja parhaimmillaan 176, et ei ainakaan mulla vaikuta tohon Hb:n alentamiseen oikeen mikään =)

vitamiineista: oon tosi huono syömään mitään purkista, joten en syö siis mitään lisävitamiineja. Luulen saavani ruuasta kaiken tarpeellisen. Kalaa/äyriäisiä en voi syödä allergian takia, en myöskään mitään kalaöljyjä tms. Joten ne jää kaikki saamatta mut hyvimpä oon tähän asti pärjänny =)

Oon välillä kattellu noita huuto.net ja muita samantapasia palstoja et jos siel ois sellanen hyvä pinnis halvalla. Vielä ei oo tullu vastaan sellasta minkä haluisin.

fanttomi & 15+3
 
Oiskohan mullakin noita joitakin päänsärkyjä korkean hemoglobiinin takia, en ole huomannut ollenkaan ajatella noin. Sen oon huomannu, että jos en juo kunnolla, niin on olo kyllä huono ja se turvotus kaupan päälle.Tohon alentamiseen nyt ei taida hurjasti keinoja olla kuin verenluovutus ym. Mutta ite oon jättänyt semmosia rautapaukkuja pois, niinku parsakaalit ja nämä tän tämmöset joita saatoin syödä aika paljonkin joka päivä ennen. Ehkä vähän kattelee, että mitkä on niitä omia rautapaukkuja ja niitä vähän säätelee sitten.

-metsis 15+3
 
Helteistä päivää kaikille!

Tervetuloa solmu ja muut uudet, joita en ehkä oo vielä ehtinyt tervetulleiksi toivottaa! :flower:

Me saatiin esikoiselle aikanaan vanha pinnasänky tyyliin kaupanpäälliseksi kun ostin jotain muuta ja se pestiin ja maalattiin, en muista hiottiinko. Pensselillä pärjäsi hyvin ja maalauspinnasta tuli siistin näköinen! Pitäis alkaakin varmaan paikallistaa, mihin sekin sänky on tungettu, kun asuttiin silloin siellä yksiössä ja levittelin sitten kaikki ylimääräiseksi jääneet tavarat säilöön mun ja miehen vanhemmille..

Tänne ei kuulu ihmeempiä, tänään kuuntelin dopplerilla aamulla ja oli tosi vaikea saada sydänääniä kuuluviin, kun vauhti oli matkustajalla niin kova! Hetken kuului ja sitten jo hävisivät.. Muutama potkukin doppleriin tuli! :D

Jennylillä on kunnioitettavaa kokoa maha jo ja laitanpa nyt vertailtavaksi munkin mahani eiliseltä, iso se mun mielestä näille viikoille on (vaikkakin taitaa olla vaan turvotusta). Olisi kiva nähdä teidän muiden mahoja myös, laittakaa rohkeasti vaan!



mamadread & ihme 13+2 (UÄ 13+5)
 
mamadread ihana massu :heart: Ei voi kyllä sinunkaan tilastasi erehtyä ;)
Ja juu yhdyn...laittakaa vaan muutkin masuja, niitä on niin ihana katsella ja myöhemmin arvuutella onko tyttö vaiko poikamasu :heart:

uuh,mä oon mässänny viimepäivät niin että mulla on aamusta iltaa hirvee kestoähky ja välillä ahdistaa ihan suoraan sanottuna :x Torstaina olis neuvola ja vaa'an lukemat kyllä hieman kauhistuttaa!! :whistle:

Ja kiitos maalausvinkeistä :flower: Pinnasänky saatu ja maalauspuuhat alkaa heti kun saan maalin ja pensselit hommattua =)
 
Hei!
Ja tervetuloa taas uudet! :flower:

Ihanat masut mamadread ja jennyli! :)

Täällä kauhee turvotus päällä, en tiiä mikä auttas ku oikee kipeää tekee.. Eilen koin ensimmäisen (heti miehen jälkeen) mahan silityksen, ku oltiin jossai autonäyttelyssä nii miehen kaverihan sitte huomas ja tuli silittelee ja onnittelee :D

Ylihuomenna ois taas neuvola ja kahen viikon päästä rakenneultra :)

POKSPOKS rv 18+0 <3
 
saz
Moikka!

Tulin vaan tuntojani purkaan tänne. Tein eilen 12h työpäivän, koko päivä puuhastelua ja jaloillaan seisomista, kevyiden tavaroiden kanniskelua jne. Oon ollut nyt melkein 10kk kotona äitiyslomalla ja oon tehnyt noita keikkahommia ihan silloin tällöin ehkä kerran kuussa. Tais olla liian pitkä päivä kun tänään oon kärsinyt jomottavasta vatsakivusta, sit on inhottava paineen tuntu tuola alhaalla ja jalat on ihan turvonneet. Nyt illalla on pitänyt vaan maata kun mahaan sattuu, vaikka eilen ei ollut edes mitenkään rankka päivä, siksi en tajunnut edes varoa... Tietty jännittää et onko kaikki hyvin, huomenna soitan lääkäriin jos vielä jatkuu... Onko muilla vastaavia kokemuksia? Koska pitää alkaa rajoittamaan tekemisiään?

Saz + papu 16+3
 
moips!voi luoja ku on kuuma B) eipä käy kateeks niitä jotka nyt viimesillään puuskuttaa ison mahan kans..mun olo on parantunu ihan hirveästi,en oo oksentanukkaa kahteen päivään.tosin se päänsärky vaivaa edelleen vaikka flunssaki meni jo ohi.en oo tullu ees ajatelleeks et korkea hb vois aiheuttaa päänsärkyä,tuskin mun 142:n lukemat kuitenkaa on syynä tähän.pikemminkin vähäinen ulkoilu ja nestevajaus.no aattelin korjata molemmat.kävin äsken lenkillä ja oli ihan mielettömän ihanaa ja ei muute oo pää kipeä tällähetkellä!!samoin oon vettä litkiny yhtenään.ja stressiäki on ollu tosi paljo viime viikkoina,nyt tuntuu vähä lieventyneen sekin. saatiin eilen "uus" auto jossa on nyt sitte tilaa =) töis kaikki sujuu hyvin ja muutki ahistukset lieveni ku yhtenä iltana itkin oikee kunnolla,oli vissii vähä jotai patoutumia päässy kertymään :LOL: oikeasti oon vaa ollu tosi yksinäinen,tuntuu et niistä vähäisistä kavereistakaa ei kuulu enää mitää,paitsi sillon ku ne tarvii jotai ja se ei tunnu kivalta :/ en oo kellekkää voinu puhua tunteistani ja siitä jos mulla on paha mieli.kullalle sit raivosin kaikki asiat ja se helpotti ku sai ääneen sanoa kuinka paljo mua v*tuttaa kaikki!!!tortilloita täs vetelen iltapalaks,varmaan rauhalliset unet tiedossa :D nyt suihkuun ja untenmaille,öitä teille möhömahoille :heart:

murunen&nappula 15+3
 
Saz ja murunen :hug: Tänne jos minne saa mieltään purkaa :heart: Ihanaa että on joku paikka missä voi jakaa nää odotuksen ilot ja surut ja kaikki mikä ikinä tuntuu mukavalle tahi ärsyttää äärettömästi :heart:

Minuukin ärsyttää...ukko!! :whistle: :D En tiedä onko se että hän on kesälomalla hyvä vai huono asia! :kieh: Jokatapauksessa mua ärsyttää kun se valvoo yötämyöden ja nukkuu pitkään aamulla! Ottaa kaiken niin lungisti vaikka tekemistä muuton jäljiltä olis enemmän ku paljon eikä se ole edes lasten kanssa yhtään sen enempää!! :kieh: Mä roudaan niitä uimaan ja ulkoilen ja ruokin ja...
Hermoon sitten jotta kai meillä ilmiriita on jo viimeisellä lomaviikolla! :whistle:
Toi mun ukko on sellainen hitaan ja laiskan sorttinen ihan muutoinkin...mä taas kaikki, heti mulle nyt-tyyppi, joten ei ihan mee aina yksiin nää meidän jutut! :D

Nojoo...ja ärsyttää mua tää närästys joka tänäänkin kiusana heti aamusta lähtien ja turvonnut ja epämiellyttävä olo jonka oon saanu ihan mässäämällä aikaiseksi :x Miks pitää ahtaa itteensä vaikkei oo ees nälkä?!?! Kiloja tullu kaiketi kohta +3 joista nyt viimeisen 4vkon aikana vissiin yli kilo!
Ja ärsyttää mua nää turpoovat ja suonikohjuiset jalatkin ja se että ei voi mennä tuolla helteessä hameella tai shortseilla...en vaan kehtaa yksinkertaisesti :ashamed:
Että tämmöstä tänne....sori! Mutta helpotti ;)

Muutoin kaikki hyvin ja aurinko paistaa!

Jennyli+Nuppunen 15+3
 
Sääliks kyllä käy niitä nytten viimesillään olevia, ku tuntuu et ihteeki ahistaa tuo hieman turhan kuuma ilma, mut ei saa valittaa se on kesä nyt =) Tänään alko loma!! B) kaikenlisäks neuvolaki tänään, pääsen kuunteleen pikkusen sydänääniä, jotta voi sitte hyvillä mielin lähtee lomaileen.. Suunnittelin alunperin et otan tasasesti aina uuden raskausviikon alkaessa masukuvan, mutta se on nyt vaan jotenki jääny ja vain pari hassua kuvaa tullu otettua :| Tuntuu etttä aika on ruennu rientään jo kovaa vauhtia ja viikot vaihtuu yhtenään (välillä taas matelee toodella hitaasti).

Missä vaiheessa ootte ostanu ensimmäisiä asioita vauvelille? Tuntuu että ei vielä uskalla pitkiin aikoihin kattoakkaan lastenvaatteisiin/tarvikkeisiin päin ku vielä niin pitkä matka loppuun..

Näin lomankunniaks iski kunnon kesäflunssa, saa nähä kauan tästä joutuu kärsiin ku ei oikeen mtn helpotustakaan lääkkeistä voi hakea.

Hyviä vointeja ja ennenkaikkea hyvää kesää kaikille, Nauttikaa!! :heart:

Punkku&Pikkunen 14+3
 
Aurinkoista kesälomaa punaviini!! Ja hus pois kesäflunssat kiusaamasta!! :kieh: :heart:
Minäkään en ole ostanut vauvalle vielä mitään! Ehkäpä ensimmäisenä ostoslistalla on muutama mammavaate, sitten kun omilla (luultavasti housuilla ) ei enää pärjää.
Kaikki on oikeastaan valmiina jo edellisiltä...tuplarattaat täytyy sitten syksymmällä hankkia ja yritettävä saada myytyä nuo meidän yksösten vaunut jotka viimevuonna ihan tuliteränä ostin!
Vaatteiden osteluvimma tulee varmaankin sitten rakenneultran ja mahdollisen sukupuolilupauksen jälkeen ;) Ui kun pääsisikin kerrankin tutustumaan tyttöjen maailmaan ja ostamaan sitä vaaleanpunaista...kuinkahan sitä sukissaan sitten enää pysyisikään :LOL:
 
Heips!

Kyllä mua vaan ihmetyttää nämä pienoiset vuodot. Ruskehtavat kylläkin. En millään meinaa tottua niihin, kun viime raskaudessa ei ollut ollenkaan. Mutta eihän ne raskaudet taida samallalailla mennäkään. Viime yönä kun kävin vessassa, paperiin jäi tuhrua. Jäin miettimään, että saattan noi vuodot johtua seksistäkin. Onneks aamulla dopplerilla löytyi syke ja mieletöntä liikehdintää. :)

Ite olin viime vuonna tähän aikaan viimeisilläni raskaana. :) Itse asiassa, mulla oli tosi hyvä olo. Turvotus oli vaan inhottavaa.

Tsemppiä kaikille tuntojenne kanssa! Purkakaa ihmeessä asioita tänne palstalle!

Joko jollekin on tullut keskiraskauden nymfomania? :D

Mandy ja pallero 14+3
 
Aurinkoista viikkoa kaikille! :heart:

Saz, sun pitää vaan ajatella että varsinkin alkuloma menee miehellä akkujen lataukseen. Onhan hän lomansa ansainnut =) Eiköhän se tasaannut sitten.

Ite oon taas ton miehen kanssa ihan samanlainen hörhö kuin ennenkin :D Nyt kun tulee heräiltyä paljon pissahädän ja aina ties minkä vaivan takia, niin tykkään katella kun toinen nukkuu. On jotenkin niin ihanan näkönen mussura :heart: Meillä ei kans ihan yhteen mene luonteet sinällään, että oon kans sitä nyt äkkiä-tyyppiä ja mies on taas erittäin suunnitelmallinen :LOL: Teenki niin, että kun mies alkaa suunnittelemaan asioita, niin minä meen puuhastelemaan omia juttuja ;) Pitää vaan siihen keksiä oma tapa toimia, ettei ihan turhasta ärsyynny. Tuosta miehen suunnitelmallisuudesta on kyllä pääosin aina iso hyöty, sitten joskus tarvitaan sitä mun äkkipikaisuutta.

Noista työasioiden rajoittamisista. Oon ite kattonu, etten tekis kuin max 6h päivässä, tosin mulla onkin melko fyysistä hommaa ja vielä voi yhtäkkiä tulla aika rankkaakin hommaa. Tosiaan näin opiskelijana kun pitää sitten tyytyä hanttihommiin, niin pakko sitten vaan kattoa että ite jaksaa. Toisinaan saatan tehdä sitten pitempiä päiviä, mutta katon ettei niitä tulis enempää ku kolme tai neljä viikkoon. LUulen, että Saz sulla tekee tossa eniten se että yhtäkkiä repäset tommosen pitkän työvuoron. Jos tekisit lyhempää vaikka pari kertaa kuussa, niin se vois olla parempi. Oon kyllä ihmetelly, että miten jotkut ei huomaa raskautta kun tyyliin rv20 kun tässähän on ihan raihnanen jo hyvissä ajoin ollut..ilmeisesti jotkut pääsee sitten alkuraskaudessa helpommalla B) Kannattaa sitä omaa jaksamista kuitenkin kuunnella ja jos on pakko tehä kerralla pitkä työrykäisy, niin muistaa sitten sitä ennen vaikka päivän ja sinä päivänä ottaa rennommin sekä jälkeen.

-metsis 15+4
 

Yhteistyössä