Moi!
Uusille tervetuloa mukaan!
Ihania ultrauutisia, kyllä toi rakenneultra on mainio, kun siinä näkee jo vaikka mitä.
Neuvolassa kävin eilen ja verenpaine oli aivan järkyttävä 98/63! Ei ole ikinä ollut korkeita paineita mutta tuo oli kyllä all time low! Nyt sitten mukamas joka välissä huippaa, kun Tietää, että paineet on alhaalla eli hyvillä mielin otan vähän lisää sipsejä ja salmiakkia
Hb oli 146, eli ei vielä kiirettä raudan kanssa. Mä sain aiemmin neuvolasta sokereiden mittaukseen kotimittarin, kun paastosokeri oli ekassa rasituksessa 0,1 rajan yli. Tänä aamuna sitten vihdoin jaksoin tsekata paastoarvon ja hyvä oli tasan 5 eli ei oo tullut ihan ylenmäärin vedettyä jätskiä eikä siis tartte kauheesti rajottaa, kivakiva! Toinen pakollinen rasitustesti on sitten ensi kuussa, kun viime raskaudessa viisari värähti nano-jotain, mutta ehkä on hyvä, että ovat tarkkoja. Vähän kaikenmaailman kotkotukselta tuntuu, mutta sou not.
Mulla oli esikoispoikaa odottaessa ihan superhyvä
iho. Huokoset suorastaan hylki kaikkea likaa, eikä mitään mustapäitä tullut ikinä. Kiva oli ollessa hehkeä. Nyt nenä ja leuka tuntuu imevän kaiken kakan, mitä ilmassa leijuu, vaikkei nyt varsinaisia finnejä ole. Oisko siis tyttö tulossa???!!!! Jos joo niin hyvin kestän tän heikohkon naaman! Ainiin, mun äiti oli just nähnyt unta, että meillä on iloinen tyttövauva ja sillä on ennenkin ollut enneunia eli saapas nähdä..!! Ja närästää! En ole aikaisemmin edes tiennyt, mitä se sana tarkottaa, mutta nyt on useestikin poltellut jossain ylävatsan tietämillä ja ihme kyllä, tyhjällä vatsalla enemmän kuin just syömisen jälkeen.
Kadak mulla on myös toinen pohje krampannut yöllä asentoa vaihtaessa ja seuraavanakin päivänä oli tosi kipee. Rajuja urheilusuorituksia olin vissiin tekemässä unissani. mutta joo, suolaa kai vaan kehiin vai oliko se sitä magnesiumia.
Oltiin ma-ti Tallinnassa ja tuli käveltyä tosi paljon molempina päivinä. Keskiviikkonakin vielä
kiristi alavatsaa tosi häjysti kävellessä ja aina kun nousi istumasta ylös. Nyt alan olla taas ihan kuosissa ja vetreä, mutta täytyy vissiin ottaa vähän rauhallisemmin tollaset monen tunnin sessiot. Muuten olo on ihan hyvä ja ihmeen hyvin olen nämä helteet jaksanut. Pää ei vaan kestä enää, tulis nyt jo se kylmä rintama jostain päin meillekin!!
Klementine toivotaan parasta eli vaan kosmeettista haittaa! Inhottavaa odotella tuloksia ja pelätä pahinta, toivottavasti saat tiedon nopeesti ja kaikki on hyvin.
Donter ihanaa, että olet jo paremmassa kunnossa! Nyt iisisti vaan ja annat miehes kantaa kaikki kauppakassit
Ihmeellisiä noi
rakko-ohjeet. Naistenklinikalla passitettiin joka kerta ensiksi vessaan tyhjennykselle, sekä ekassa että rakenneultrassa. Eihän siinä mitenkään voi rakko täynnä olla paineltavana.
Me lähdetään huomenna viikoksi mökille nettiskuggaan eli musta kuuluu seuraavan kerran sitten joskus elokuussa. Hyviä vointeja kaikille ja iloista mieltä!
Lillikka 21+4