***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Metsis mä olen noissa poikien odotuksissa ollut hirmu hyvinvoiva, säteilevä, iho mitä mainioin jne. Olo on ollut sellainen energinen ja säteilevä ja olen kokenut raskausajan erittäin ihanaksi!
Nyt mun olo on semmonen lääsy/nuupahtanut, olo tuntuu rähjäiseltä enkä millään tavalla säteile. Iho on tosiaan huono eikä kynnetkään kasva :x
On jotain pieniä vaivoja kuten närästys jne. mitä ei oo ennen ollut kuin vasta ihan lopussa jne.
Erilainen tää on nyt ollut! Tiedä sitten onko arki raskaampaa vaiko olisiko se toivomani tyttö masussa ;)
 
Mulla taas tytön odotus oli helppo eli siis esikoisen. Enhän tiedä kumpi tämä tuleva on, mutta olo on kokoajan sellainen nuupahtanut eikä ole tullut mitään pesänrakennusviettiä, mitä olen kyllä salaa toivonut.. :whistle: Ajattelin, että ois mukava kun sais kaapit siivottua ja kaikkea tehtyä, mutta ei! :LOL:
 
Heips,

onnea kaikille tasapuolisesti pääasiassa hyvistä ultrakuulumisista ja sukupuoliveikkauksista :) Itsekin mietin, että on joulukuu kovin tyttövoittoinen - no ehkä ne pojat eivät halua syntyä loppuvuodesta, etteivät ole niitä luokan pienimpiä tirppiäisiä :LOL: Ja kaikille kipujen kanssa tuskaileville hurjasti tsemppiä! Itse en voi teihin samaistua, mutta siitä pahoinvointi/oksennusrekasta otin kyllä aikoinani ihan riittävän annoksen :$ Eilen tuli vielä oksennus aamulla, mutta sitä aikasemmasta oli jo 2 viikkoa. Mullahan tosiaan meni käytännössä vapusta juhannukseen vaan oksentaessa ja huonosti voidessa. Päivässä oli ehkä 2-4 suhteellisen siedettävää tuntia.

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä - ehkä tunsin liikkeet kuplintana (sellanen kun just joku perunakattila kiehuisi ja voisi sekoittaa kulkevaan ilmaan) toissapäivänä. Sen jälkeen en ole oikein tuntenut mitään. Tänään ekan kerra äippäcaprit jalassa ja mukavilta tuntuu. Muuten mennään aika mekkolinjalla, kun vanhat shortsit yms. eivät mitenkään mahdu päälle.

Illat ovat aika tuskaa nukkumaanmennessä, kun on niin kuuma. Tuntuu, että olisi kuumetta eli sellanen samanlainen huono olo pöhnä :( No nyt lähdetään tänään viikoksi reissuun Suomeen, niin saa nähdä miten siellä menee. Aittamajoitusta ja mummolan maailman nukuttavinta vinttiä luvassa :heart:

Mäkään en kyllä koe hehkuvani tai mitään ja nyt on tullut vielä järjetön väsymys eli iltaisin ei mahdollisen jumpan tai muun touhun jälkeen saa tehtyä mitään...nukun 22/23-noin 9.00. Onneksi ei ole työajan seurantaa, niin on voinut tehdä aika lyhyttä päivää, kun ei oikein ole hommia ollut :)

Mukavaa viikonloppua kaikille toivoo Azalea ja Luru 17+6
 
Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

Nuupahtanut olo täälläkin, mutta on ollut jo ekasta odotuksesta ja sitten sen jälkeisistä valvomisista asti :) mulla ei sellaista säteilevää oloa ole ollut kummastakaan raskaudesta (jennyli) Närästyksen tapaista meinaa nousta pintaan, turvottaa ja jalkoja särkee. Joskus häntäluu kipeytyy istuessa. Muuten olo ihan hyvä ja ihan kuin ei edes olisi raskaana.

Töissä sisätiloissa on kamalan tylsää, kun on hiljaista ja ulkona nätti ilma.

Pesänrakennusvietti
taisi alkaa eilen, yhtäkkiä nappasin saavin ja juuriharjan käteen ja menin kokeilemaan, kuinka hyvin meidän ulkoportin saisi pestyä...ollaan asuttu muutama vuosi samassa asunnossa jo ja en ole ikinä edes miettinyt peseväni porttia :) ja tekisi kovasti mieli ostella kaikkea pientä ja oon käynyt esikoisen vauvatavaroita läpi.

Kivaa perjantaita!

k&pikku-ruu 22+0
 
Moi vaan kaikille tälleaamulle=)

Rakenneultra käyty ja kaikki oikein hyvin.
Ja minä taidan katkaista teidän muiden tyttöputkea, meille nimittäin lupailtiin vähän poikaa :heart:
Ihan satavarmaksi ei uskaltanut sanoa, mutta ei kuulemma tytöillä roiku niin paljon jalkojen välissä :D
Mutta tässäpä kuulumiset, lähdetään viikonlopuksi mökille rentoutumaan=)

Jazzy&Morso
 
Oi olispa kans jo rakenneultra! vielä 10 päivä pitäs ootella.. Ikävä lappu tuli postissa aamulla, vuokranantaja antoi häädön koska on muuttamassa itse tähän asuntoon takaisin :/ asutaan siis yksityisellä. Aikaa muuttamiseen on 22.10 asti, eli aika kiire tulee, hakemuksia on kyllä pistelty jo vaikka mihin mutta ei oo mistään kuulunu.
 
Moi pitkästä aikaa kaikille!
Oon täällä lähinnä taustaillut ja lukenut muiden kirjotuksia, ite oon laiska kirjotteleen. Mut mukana vielä ollaan.
Onnea kaikille ultrakuulumisista. :flower:
Itse kävin tänään ultrassa, kaikki oli niinkuin pitikin ja siellä pikkuinen heilutteli meille :heart:
Oli kyllä sen verran jalat ristissä ettei sukupuolta saatu selville... mutta alunperinkään ei ollut tarkoitus ottaa selville sitä. Eilen vasta päätettiin että jos se näkyy niin ei haittaa.
Mutta oikeasti, pääasia että KAIKKI oli kunnossa.
Tyttöolo kuitenkin ollut alusta lähtien. Mutta jos kerta isän kromosomit sukupuolen päättää niin kait se poika tulee, ainakin masu on ihan poikamasu.
Oli kyllä jännittävää mennä sinne ultraan. Olen koko ajan pelännyt että jokin ei ole kunnossa, ei kaikki voi mennä näin hyvin. Kyllä sitä itku pääsi onnesta kun autoon istuin =)

Jennyli, voitko laittaa mulle synnäriks K-PKS ja LA 9.12. Päivällä vain muuttui mutta
kuitenkin =)

Kaikille hyvää viikonloppua ja onnellista odotuksen jatkoa!! :heart: :heart:

Julia ja Ujo rv 20+0 POKS!
 
Meni koko eilisalkuyö kun tilailin vaatteita ellokselta ja h&m:ltä |O . En oo koskaan ennen tilannut netistä ja oli se sellaista räpeltämistä että tuskanhikeä pyyhin ja kone kävi kuumana :LOL: . Niitä äitiysvaatteita siis metsästin kun lindex ja kappalhl ovat kokonaan lopettaneet äitiysvaatteiden myynnin :whistle: . H&M on niin kaukana ja en todella jaksa mennä kauppoihin koluamaan kun voimat edelleen hukassa noista huonoista veriarvoista johtuen. No, onneksi tänä aamuna sain vielä korjattua tilaustanim ja mieleisekseni sen (oli pakko soittaa sinne asiakaspalveluun ;) ). Nyt ei sitten malttaisi odottaa kun kestää kuulemma reilu 2 viikkoa toimitus kun tulevat ranskasta saakka. Toivottavasti ovat sopivia ettei tartte palautusrumbaan ruveta. Varmuudeksi tilasin ihan jättikokoja ettei ainakaan kiristä. Ainakin kolmet housut on tulossa ja pikkuhousuja iso kasa, sukkahousuja ja legginsejäkin. Tiedän kuitenkin että käytän niitä vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin kun ainakaan mun maha ei palaudu niin nopeesti...jos yleensä palautuu kun oon päättänyt herkutella sitten synnytyksen jälkeen oikein urakalla kun nyt tuo rd-ruokavalio tuollainen tylsä :LOL: . :ashamed: . Sellaisen masutuubinkin tilasin. Nyt on sitten kuljettava housut auki tai vanhoissa puhkikuluneissa äitiysvaatteissa kunnes uudet tulee.

Jennyli ei kuvannut 4d-ultralla mutta 3d:llä kyllä ja sain ihania kasvokuvia monta.

Noista kivuista: mulla oli viime raskaudessakin sellainen outo juttu että vasemman jalan liikuttaminen sattui esim. kävellessä ja niinpä kävelinkin kuin ankka ;) . Nyt mulla on taas samat tuntemukset ja ne on tuolla kohdunsuulla päin vasemmalla ehkä jossain hermossa. Luulen niitä hermokivuiksi (issias?). Edellisessä raskaudessa iski hetkellisesti valtavia kipuja liikkuessa tuonne vasempaan pakaraan ja säteili alas varpaisiin asti ja kesti aina jonkin sekunnin ja se oli niin terävä kipu että aina vaistomaisesti pääsi kivun ulvahdus ja jäin siihen paikkaan kun jotenkin vasen jalka veti suoraksi vaikka olisin ollut keskellä tietä...vähän noloa koska se todella herätti huomiota kauppareissuilla :ashamed: :D . Eli käveleminen sattuu jo nyt...mutta mitäs pienistä jomotuksista kun enää nelisen kuukautta tätä.
 
Heipähei ja onnea ultrakuulumisista :flower: tosiaan tyttövoittoista on ollut, vaihtuukohan mun tyttöolo vielä pojan odottamiseksi.. on jotenkin alkanut tuo oma tunne muuttumaan.. no 6.8 ollaan kenties asiasta hiukan viisaampia! :)
Tänne ei erikoisia kuulu. Neuvolassa kävin maanantaina, hemppa laskenu ja verenpaine tosi matala mut muuten kaikki kunnossa. Seuraava aika on jo 4.8 ja tosiaan 6.8 rakenneultra! :attn:
Pieni potkuttelee päivittäin :heart: , eikä tätä vauvamahaa todellakaan voi enää peitellä. Nyt alkaa ihmiset jo ihan suoraan kyselemään perheenlisäyksen tulosta, eivät enää jää arvailemaan mielessään. Kaikille kavereille tieto ei kuitenkaan ole vielä mennyt, saa nähdä koska saavat kuulla.. jotenkin ei vaan olla saatu aikaseksi vielä itse omatoimisesti jakaa tätä uutista..

Paljon jää taas kommentoimatta, suokaa anteeksi.. joka päivä luen teidän juttuja, mut kirjottamaan pysähtyminen vaan meinaa jäädä.. :ashamed:

-Martta 19+1-
 
Lillikka
Moi!

Uusille tervetuloa mukaan!
Ihania ultrauutisia, kyllä toi rakenneultra on mainio, kun siinä näkee jo vaikka mitä.

Neuvolassa kävin eilen ja verenpaine oli aivan järkyttävä 98/63! Ei ole ikinä ollut korkeita paineita mutta tuo oli kyllä all time low! Nyt sitten mukamas joka välissä huippaa, kun Tietää, että paineet on alhaalla eli hyvillä mielin otan vähän lisää sipsejä ja salmiakkia :) Hb oli 146, eli ei vielä kiirettä raudan kanssa. Mä sain aiemmin neuvolasta sokereiden mittaukseen kotimittarin, kun paastosokeri oli ekassa rasituksessa 0,1 rajan yli. Tänä aamuna sitten vihdoin jaksoin tsekata paastoarvon ja hyvä oli tasan 5 eli ei oo tullut ihan ylenmäärin vedettyä jätskiä eikä siis tartte kauheesti rajottaa, kivakiva! Toinen pakollinen rasitustesti on sitten ensi kuussa, kun viime raskaudessa viisari värähti nano-jotain, mutta ehkä on hyvä, että ovat tarkkoja. Vähän kaikenmaailman kotkotukselta tuntuu, mutta sou not.

Mulla oli esikoispoikaa odottaessa ihan superhyvä iho. Huokoset suorastaan hylki kaikkea likaa, eikä mitään mustapäitä tullut ikinä. Kiva oli ollessa hehkeä. Nyt nenä ja leuka tuntuu imevän kaiken kakan, mitä ilmassa leijuu, vaikkei nyt varsinaisia finnejä ole. Oisko siis tyttö tulossa???!!!! Jos joo niin hyvin kestän tän heikohkon naaman! Ainiin, mun äiti oli just nähnyt unta, että meillä on iloinen tyttövauva ja sillä on ennenkin ollut enneunia eli saapas nähdä..!! Ja närästää! En ole aikaisemmin edes tiennyt, mitä se sana tarkottaa, mutta nyt on useestikin poltellut jossain ylävatsan tietämillä ja ihme kyllä, tyhjällä vatsalla enemmän kuin just syömisen jälkeen.

Kadak mulla on myös toinen pohje krampannut yöllä asentoa vaihtaessa ja seuraavanakin päivänä oli tosi kipee. Rajuja urheilusuorituksia olin vissiin tekemässä unissani. mutta joo, suolaa kai vaan kehiin vai oliko se sitä magnesiumia.

Oltiin ma-ti Tallinnassa ja tuli käveltyä tosi paljon molempina päivinä. Keskiviikkonakin vielä kiristi alavatsaa tosi häjysti kävellessä ja aina kun nousi istumasta ylös. Nyt alan olla taas ihan kuosissa ja vetreä, mutta täytyy vissiin ottaa vähän rauhallisemmin tollaset monen tunnin sessiot. Muuten olo on ihan hyvä ja ihmeen hyvin olen nämä helteet jaksanut. Pää ei vaan kestä enää, tulis nyt jo se kylmä rintama jostain päin meillekin!!

Klementine toivotaan parasta eli vaan kosmeettista haittaa! Inhottavaa odotella tuloksia ja pelätä pahinta, toivottavasti saat tiedon nopeesti ja kaikki on hyvin.
Donter ihanaa, että olet jo paremmassa kunnossa! Nyt iisisti vaan ja annat miehes kantaa kaikki kauppakassit :)

Ihmeellisiä noi rakko-ohjeet. Naistenklinikalla passitettiin joka kerta ensiksi vessaan tyhjennykselle, sekä ekassa että rakenneultrassa. Eihän siinä mitenkään voi rakko täynnä olla paineltavana.

Me lähdetään huomenna viikoksi mökille nettiskuggaan eli musta kuuluu seuraavan kerran sitten joskus elokuussa. Hyviä vointeja kaikille ja iloista mieltä!

Lillikka 21+4
 
Huh huh... Täällä on eilisilta ja tää päivä alakroppa kipuillu ja jomotellu aika inhottavasti :( Tänään varsinkin tuo oikea puoli lonkasta ihan varpaisiin saakka. Tällä viikolla on tullut kyllä käveltyä ihan hulluna että ei ihmekään että paikat kipeytyy varsinkin kun olen koko alkuraskauden niin huonosti liikuntaa harrastanut :ashamed: Mutta kaipa nuo häpy/alaselkä/nivus/jalka -jomotukset on ihan normaalia??!!

Muutamat täällä pohtivat paljon puhuttua raskauden hehkua ja ihon kuntoa... Onko teillä raskaus miten muuttanut ihoa/hiuksia/kynsiä? Itsellä nousi ihan alkuraskaudessa naamalle hormonifinnejä, jotka on jo aika hyvin häipynyt mitä nyt muutama sillon tällön nassuun poksahtaa. Kynnet kasvaa hyvin ja on vahvat mutta niin kyllä mulla ennekin. Enemmän olen odottanut josko raskaus saisi jotain positiivista aikaan hiuksiin, mutta toistaiseksi sama ohkanen tukka mikä aina :( Ja sen kummempaa hehkua en ole ihossakaan vielä huomannut. Saas nähdä pitääkö paikkaansa vanha sanonta että tyttösikiöt varastavat äitinsä kauneuden kun taas pojat korostavat sitä!!!

Kaikki alkaa oleen rakenneultra vaiheessa mutta sitä olen ihmetellyt että toisilla on rakenneuä ollut "aika aikasin" siis jo ennen kun rv 20 on täynnä??!! Kai siinäkin on paikkakuntakohtaisia eroja mutta täällä meillä Kanta-Hämeen keskussairaalassa mulle sanottiin kun parilla pvällä siirsin ultraa aiemmaksi, että mitä lähempänä rv 21 ollaan tai jopa myöhemmin sen parempi. Eli mitä myöhemmässä vaiheessa rakenneuään menee sen tarkemmin siellä sikiöö voi tutkia ja sen varmempia tuloksia. Mun alkuperäinen ultrapvä olis ollu rv 20+4 mutta siirsin sen rv 20+2 ja sen aikasemmaks ei mielellään oltais edes siirretty.

cisu 19+4
 
Mulla tosiaan tuo naama kukkii, kynnet kasvaa ja oma juurikasvu hylkii tummaa hiusväriä. Siks nakkasinkin raidat, niin on tosi hyvä nyt. Hiukset myös tuntuu kasvavan vähän nopeempaa. Mutta mielellään ottaisin vaikka paremman ihon ja vähemmän kasvavat kynnet ja hiukset :saint: Myös tuntuu, että sänki kasvaa nopeesti ajettuihin kohtiin, ei kiva.

Meillä rakenneultra kans mielellään siinä rv 21 paikkeilla. Muistaakseni oma on 21+jotain ja semmoseksi ne sitä suosittelivat.

Täällä lähdetään kans mökille, joten oon pimennossa sitten pitemmän ajan. Mukavaa heinäkuun loppua kaikille! :heart:

-metsis 18+1 (vai mitä se oli)
 
Tekstiä on tullu niin paljo, ettei niitä pysty edes kommentoimaan kaikkea, joten vaan omaa napaa tähän.

Täälä olis sitten pikaisten laskujen mukaan 4:s poika-lupaus tulossa joululle :D Rakenneultrassa oltiin tänään ja kaikki oli erinomaisesti. Kova poika oli poseeraamaan, ilmeisesti tulee isäänsä :D Viikko sitte neuvolassa oli hb:ki noussu pikkasen. Ekassa neuvolassa rv 9 oli 113 ja nyt rv 19 oli 119 :) Täälä kaikki aivan mainiosti ja liikkeetkin tuntuvat erittäin hyvin ja päivittäin. Harmittaa vaan, kun loppuu loma maanantaina ja pitää takas töihin :kieh:

Anu & poju 20+0
 
Tänään käytiin katsastamassa vaunuja, mulla oli jo mielessä emmaljungan ceroxit pehmeellä kantokopalla, ja aika hyviltä vaikutti...hinta on vaan aika korkea, myyjä myös sanoi, että emmaljungien hinnat nousee elokuun alusta, koska värit muuttuu..osa pysyy samana, osa vaihtuu...
Osaako kukaan sanoa, että emmaljungien ceroxeissa ja city crosseissa mitä eroa? Muu kuin heittoaisa...Osaako kukaan sanoa ora taigasta?

Maanantaina rakenneultra...

20+4

 
Mukavaa donter, että oot saanut hyviä uutisia lääkäristä! Kaikille uusille myös tervetuloa ja ihanista ultrakuulumisista ja tyttö- sekä poikalupauksista paljon onnea asianomaisille! Mahtavaa!

Mitä tulee raskaus ajan hehkeisiin olotiloihin, niin mulla on ollut sekä ekassa että tässä raskaudessa tähän asti omasta mielestä kohtuullisen helppoa ja hehkeetä. Jos iho nyt ei suorastaan hehku, niin ihan hyvin se ainakin voi. Ja jotenkin perusolotila sen alkuraskauden kaamean väsymyksen jälkeen on mukavan energinen ja seesteinen. Mitää vaivaojakaan ei pahemmin ole, mitä nyt silloin tällöin vähän jomottelee tai vihlaisee.
Pesänrakennusviettikin on pukannut sen verran päälle että oon saanut mm. jääkaapin ja vaatekaapin järjestettyä näin lomalla.
Saas nähdä sitten reilun viikon päästä kun elokuu alkaa ja loma loppuu. Nyt kesälomalla oon tietoisesti ottanut tosi iisisti lepäillen, kun syksyllä on kuitenkin varmaan töiden ja fysiikan puolesta aika iso koetos edessä. Jo ennen lomaa jalkoja särki kun jouduin paljon seisomaan töissä ja jonkin verran huimasi pitkään seistessä myös.

Cisu mulle myös Naistenklinikalla sanoivat, että rakenneultrat pyritään aina tekemään aikaisintaan 20+ viikoilla ja perustelut samanlaiset. Halutessaanhan rakenneultraan pääsee vasta silloin aborttirajan jälkeenkin, oliko se nyt rv 24. Eli periaatteessa kai mitä isommilla viikoilla, sen helpommin ja tarkemmin voidaan rakenteita tutkia. Kaipa tuo ajoitus viikosta 18 eteenpäin on kuitenkin tehty siksi, että jos jotain isoa ikävää tulee vastaan, niin on aikaa rauhassa tehdä keskeytyspäätös vielä.

Leenuko se oli, joka oli jo miettinyt äitiysloman aloitusajankohtaa? Mä olen miettinyt jonkin verran myös, luulisin, että aloitan silloin 30 päivää ennen la:ta + otan mun 10 päivää pitämättä jääneitä vapaita siihen äippäloman alkuun eli periaatteessa tosta tulisi se 50 päivää. Jos kovasti tuntuu raskaalta, niin sittenhän mulla on mahdollisuus jäädä lomalle jo noiden vapaapäivien turvin 70 päivää ennen laskettua aikaa, aika hienoa! Tuli vaan näitä laskeskeltua, kun pomo saletisti kysyy kesälomien jälkeen asiaa..

mamadread ja ihme 16+0 POKS (uä 16+3)
 
cisu: Mä olen kanssa ihmetelly tota rakenneultrien aikaisuutta. Mulla on rakenneultra ke 4.8 kun on 20+6, itelle ois paremmin käynny edellinen perjantai, mutta täti sano, että siinä vaiheessa parissa päivässäkin lapsi kasvaa niin paljon, että näkis kyllä paremmin kaikki, jos vaan pääsisin tollon keskiviikkona. Eihän siinä sitte ollu muuta vaihtoehtoa, kun järjestää työkiireet silleen, että ultraan ehtii, on se kuitenkin tärkeämpää.
 
iltoja kaikille!
huh mikä päivä takana..käytiin kaverin kanssa hiukan shoppailemassa...ostin sitten ekat viralliset mammapöksyt kun halvalla sai :D ihmeen hyvin ja ilman supistuksia jaksoin koko reissun mitä nyt vapaa valinnassa meinasin pyörtyä..onneks oli kaveri mukana kuka haki sit juotavaa ja passitti sovituskoppiin istuun..ei mikään kiva tunne, mut taitaapi mennä taas verenpaineitten piikkiin...äitin luona sit mittasin ne kun hain pojan hoidosta ja huppista sentään kun oli yläpaineet hädintuskin taas 90...tarvis aina muistaa ne salmiakit pitää mukana mutta kun...
meillä mies lähti vielä äitin luona käymään kun se soitteli hädissään että oli ostanut niin paljon mansikoita ettei saa pakkaseen mahtumaan :LOL: nooh kyllä meille mahtuu! voisin popsia yöpalaks rasiallisen :D
noista oireista....mä en oo huomannu muuta kun että kynnet kasvaa ihan törkeetä vauhtia ja on kestävämmät kun ennen! ei mulla yleensä näin pitkiks pääse kasvaan vaan katkee jo aikaa sitten!
mites muuten jennyli ja muut tamperelaiset! missä te käytte rakenneultrassa tai yleensäkkin ultrissa...? meillä on pyynikillä kaikki, ja mietinkin että onko siellä mahdollisuutta että ottaisivat 4d:llä? kaveri asuu viialassa ja saa lähetteen terveystalolle ja on saanu kaikki "pakolliset" ultrat 4d:nä.. ite en usko että raaskitaan maksaa siitä lystistä... meillä on vasta 11.8 rakenne! kauhee aika jotenkin vielä ootettavana...
noh mutta johan taas tuli romaania :D nyt suihkun kautta unille jos vaikka ei tulis kauheesti repäsykipuja tänä yönä...saisivat jo pikkuhiljaa loppua!!
paljon hyviä jaksamisia kaikille!
 
Tervetuloa mukaan Julia82 sekä muutkin uudet! :flower:

Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille! Ainakin Jazzylle ja nunuliinille oli lupailtu poikaa. :)

klementinelle Paljon tsemppiä ja jaksamista! Koita olla stressaamatta vielä liikaa (vaikka vaikee voi ollakin). Jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Täällä ollaan tänään vietetty pojan 1-vuotissynttäreitä. Käytiin Särkänniemessä pikku porukalla. Ehkä poika ei nyt vielä ihan päässyt hulinaan mukaan, mutta... :)

Oma olo
Mulle on myös iskenyt se paljon puhuttu jalkojen kolotus. Eilen illalla mies joutui hieromaan mun pohkeita ja aamulla särki reisiä. Kummallista. Alapäätä jomottaa joka päivä jos vähänkin enemmän kävelen/seison. Ehkä se johtuu sitä, kun tää toinen raskaus tuli näin äkkiä.

Mandy ja pallero 17+0 POKS!
 
mipe itse asun Tampereen naapurikunnassa ja meillä ostaa kunta nykyään ultrat Terveystalosta! Tosiaan sain edellisessä raskaudessa jo käydä sielä ja onhan se taivaallista kun laitteet on viimeisen päälle ja 4D:nä vauvaa myös ihastellaan =) Menee siis miltei 4D-ultrasta...itseasiassa mä olin kuopuksen kohdalla varmaan tyytyväisempi rakenneultraan kuin siihen törkeen kalliiseen 4D-ultraan!
Harmi tosiaan että teillä jotka asutte Tampereen sisällä ei oo sitten sitä mahdollisuutta että tuonne Terveystaloon ultraan pääsisitte :/
Mukavaa että meitä Taysissa synnyttäviä jokunen tänne joulukuisiin mahtuu :heart: Saas nähdä vaikka samaan aikaan sairaalassa oltais ;)
Mulla kun edelliset syntyneet 2vkoa etuajassa niin en osaa ajatella että tämäkään tuonne ihan loppuun,saati yli menisi!
Viimevuonna marraskuisissa meitä Tamperelaisia/lähikuntalaisia olikin tosi paljon ja alettiin treffailemaan siinä jo odotusaikana ja edelleen näemme n. 2krt/kk :D

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Naama kukkii täälläkin, missä tosiaan lienee se kukoistava odottaja B) ei asu ainakaan meillä. Liikkeitä on tuntunut kepeinä noin 2vk:n ajan, mutta edelleen voi olla päiviä, että ei mitään... ja heti aina pääsee pelkoajatuksia hiipimään mieleen. Istukka on edessä, joten koitan tolkuttaa itselleni, että vaimentaa tuntemuksia. Sitten taas kun pieni töytäisy jommalle kummalla sivulle tuntuu, niin :heart: . Rupeasi nyt vain enemmän jumppaamaan, niin voisi olla huolettomammilla ajatuksilla.

Ihana oli taas lukea kaikkien hyvistä ultrakuulumisista =). Onnittelut!

Omaa rakenneultraa vielä tovin odottamaan joutuva Millour 18+0
 
Pakko tulla vähän hehkuttamaan: aamulla mies oli herännyt ennen minua ja katsellut mun vatsaa. Hän näki vatsan läpi kolme potkua. En ensin uskonut oikein, kunnes kaupungilla sovituskopin pielistä näin eilen saman itse! Myös navan muoto on hassusti alkanut muuttaa muotoaan ja vatsa alkanut pingottaa vauvamahan näköisesti :LOL:

Ihanaa kun alkaa liikkeet oikeesti näkyä ja tuntua! Ja huomenna on rakenneultra, joka jänskättää nyt ihan vähän vähemmän.

Tsemppiä myös kaikille muille tuleviin ultriin ja tervetuloa uusille yhä kasvavaan joukkoomme.

Safiatou 19 + 6
 

Yhteistyössä