Woehan nenä näitä sivuja!:kieh:
Sama täällä fanttomi että mun vanhoilla tunnuksilla ei pääse sisään, uutta ei huolinut joten mun piti luoda kokonaan uusi profiili
Nyt en sitten pääse käsiksi tuohon etusivuunkaan, paitsi jos aloitan jo uuden, syyskuun pinon?!?!
Murunen onnea ultrakuulumisista:heart:
Jääris me ollaan kans harrastettu seksiä ihan normaalisti, tässä raskaudessa varmaan aktiivisemmin kuin edellisissä
Eihän seksin tosiaankaan itsessään pitäisi mitään vahinkoa tehdä jos kaikki on muutoin kunnossa. Mulla vaan on itselläni ns. omia päänsisäisiä pelkoja enkä vallankaan alkuraskaudessa nauttinut seksistä juurikaan :ashamed:
Minullakin on takana km, ennen tuota kuopusta ja siitä on jäänyt tietynlaisia pelkoja mm. tuo seksi!
Enkä oikein osaa vieläkään nauttia täysillä, ehkä nuo supistukset ym. hieman vaivaa. Mutta vaikka mulla olikin muutoksia hieman tapahtunut niin ei meiltä tuota iloa kuitenkaan kielletty!
Mulla ei ylipäätään oo kauheesti edes haluja mutta meillä isäntää on pistänyt joku pörriäinen ja hän on ollut hirveän halukas
Ehkä hänkin alkaa jo tottua tähän tilaan...ennen on jotenkin vierastanut kasvavaa vatsaani ja vallankin loppu raskaudesta seksi on ollut ihan minimissään. Kokeilen siis nauttia nyt vielä kun voin
Minäkin olen
selälläännukkuja ja joka raskaudessa kuten nytkin, herään aina selälläni! Vielä ei ole nukkuminen tuottanut epämukavuutta.
(.) Kaikki ennallaan ja masukkini on edelleen kuin durasel jänis
Mutta rinnat on alkanut nyt muuttumaan, paisumaan kihelmöimään ja välillä tuntuu jopa siltä kuin maito nousisi :O Mitään ei kuitenkaan ole valunut! Kuppikoko on vasta nyt kasvanut ja siirryin suoraan kaksi kokoa suurempiin liiveihin!
Onko teillä muilla joilla pieni ikäero tulossa ja imetyksen loppumisesta vasta jokunen kuukausi (itsellä tulee nyt 4kk loppumisesta) tuntunut rinnoissa mitään kummaa?!:attn:
Jaahans...isot hoitoon! Sitten jatkamaan sivuihin tutustumista:wave:
Jennyli 22+5