Joulukuiset 2022 ❄️💓

@Helenehappiness osanottoni sinulle ja voimia!! En voi edes kuvitella surun määrää. Itselläni tuo vielä edessä ja pelottaa kauheasti.

@Lauranen123 onnittelut plussasta ja tsemppiä alkuraskauteen.

Minäkin varovasti täällä mukana. Plussannut 15.4. ja nettilaskurin mukaan nyt ois 5+5 (mulla siis hoidoilla aikaansaatu raskaus). Varhaisultraan olen menossa reilun viikon päästä, eli sitten vasta ehkä osaan vähän relata ja alkaa uskoa, että tästä voi tullakin jotain.
 
  • Rakkaus
Reactions: LumialidA
@Helenehappiness osanottoni sinulle ja voimia!! En voi edes kuvitella surun määrää. Itselläni tuo vielä edessä ja pelottaa kauheasti.

@Lauranen123 onnittelut plussasta ja tsemppiä alkuraskauteen.

Minäkin varovasti täällä mukana. Plussannut 15.4. ja nettilaskurin mukaan nyt ois 5+5 (mulla siis hoidoilla aikaansaatu raskaus). Varhaisultraan olen menossa reilun viikon päästä, eli sitten vasta ehkä osaan vähän relata ja alkaa uskoa, että tästä voi tullakin jotain.
Kovasti onnea plussasta 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Kalokairi
Hei, minä jään täältä ryhmästä pois. Viime viikolla ultrassa todettu keskeytynyt keskenmeno raskausviikolla 6. Itkin monta päivää ja mieli edelleen maassa. Toivotan teille kaikille menestyksekästä raskausaikaa ja että saisitte kaikki loppuvuodesta vauvat syliin asti. Tämä oma surun määrä on valtava.
Osanotot ❤ Elämä On toisistaan niin epäreilua! Toivon teille kaikkea lohtu surussa ja toivottavasti pian saisit nauttia rakaudesta ja vauvasta. ❤
 
Helenehappiness osanotto ja voimia! Toivottavasti jatko menee paremmin ja pääset pian yrittämään uudelleen. Sinulla olikin alusta asti tunne siitä ettei kaikki ole kunnossa. Minulla sama, mutta en vielä tiedä miten miten käy. Oli hienoa kun avasit tilannettasi omassa ketjussa. Kiitos kun jaoit! 💕
 
Meitä on muuten yllättävän vähän 🤔 moni vissiin on tullut tuonne fb ryhmään mutta ei sielläkään taida olla kuin n.20. Onkohan täällä vielä lisää joulukuisia jotka eivät ole fb ryhmässä? Vai onko joulukuuksi plussanneita muuten vaan jotenkin vähän?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kippocampus
On kyllä yllättävän vähän mutta ei se huono juttu ole 😊 fb ryhmään pääsee tosiaan kun laittaa minulle viestillä millä nimellä löydän ja lisäilen kaveriksi ja sitten ryhmään. Toki poistan sitten kavereista lisäyksen jälkeen ja myöhemmin jos tutustutaan lisäillään uudestaan ☺☺ Tervetuloa kaikille uusille ja ihanaa vappua 🎈🎉

mulla oli tänään eka neuvola käynti. Se tuntuu jotenkin niin turhalta ja se pissan pidättäminen on kyllä kamalaa 😅
Ens viikon torstaina kunnallisen tarjoama vu 🥰
 
On kyllä yllättävän vähän mutta ei se huono juttu ole fb ryhmään pääsee tosiaan kun laittaa minulle viestillä millä nimellä löydän ja lisäilen kaveriksi ja sitten ryhmään. Toki poistan sitten kavereista lisäyksen jälkeen ja myöhemmin jos tutustutaan lisäillään uudestaan Tervetuloa kaikille uusille ja ihanaa vappua

mulla oli tänään eka neuvola käynti. Se tuntuu jotenkin niin turhalta ja se pissan pidättäminen on kyllä kamalaa
Ens viikon torstaina kunnallisen tarjoama vu
Itse tulen hieman myöhäisemmässä vaiheessa vasta facen ym. Puolelle :)
 
  • Tykkää
Reactions: kippocampus
Vähän pienemmät ja intiimit ryhmät on ihan mukavia, isompia yleisiä ryhmiäkin on varmasti tarjolla ☺ Ite ollut edellisestä pienemmässä salaisessa ja sit isommassa, mutta siellä isommassa jäi sit juttelu kuitenkin vähemmälle.. tervetuloa mukaan fbn puolelle sitten kun se tuntuu hyvältä!

Me käytiin vu ja sieltä se pienen syke löytyi 😍 vastasi 7+5 eli aikalailla sitä mitä pitääkin, koska epäsäännöllinen kierto ja nettilaskureiden mukaan olis ollut 8+1 kun laski sillä 28 pvn kierrolla, eli mun kierto varmaan ollut vähän pidempi vain. Ens viikolla sit eka neuvola.

Hyvää vappua!!
 
Juu en mä sillä että haittaisi pieni ryhmä, ihmettelin vaan että on mun mielestä vähemmän porukkaa kuin vaikka noissa muutamassa aiemmassa kk ketjussa. Niin sillä mietin että onko joulukuuksi plussanneita oikeasti vähemmän vai onko se ihan sattumaa minkä verran kirjoittelijoita näille palstoille missäkin kuussa päätyy☺
 
vierailija
On kyllä yllättävän vähän mutta ei se huono juttu ole fb ryhmään pääsee tosiaan kun laittaa minulle viestillä millä nimellä löydän ja lisäilen kaveriksi ja sitten ryhmään. Toki poistan sitten kavereista lisäyksen jälkeen ja myöhemmin jos tutustutaan lisäillään uudestaan Tervetuloa kaikille uusille ja ihanaa vappua

mulla oli tänään eka neuvola käynti. Se tuntuu jotenkin niin turhalta ja se pissan pidättäminen on kyllä kamalaa
Ens viikon torstaina kunnallisen tarjoama vu
Mistä pystyy vastaamaan yksityisesti? Haluisin fb-ryhmään myös. T. Henna
 
Helouu! Täällä kans joulukuista odotellaan. Plussasin pari viikkoa sitten, odottelin senkin kanssa aika pitkään. Vähän on ristiriitainen olo. Raskaus on todella toivottu, mutta kauhulla odotan vauvavuotta taaperon kanssa. Ei olla ihan vielä toivuttu edellisestä... Imetän myös vielä esikoista, joten aina välillä sitä ajattelee, että ei tämä raskaus voi päättyä hyvin sen vuoksi. Onko täällä muita, jotka imettävät raskaana tai ovat joskus olleet siinä tilanteessa?
 
vierailija
Helouu! Täällä kans joulukuista odotellaan. Plussasin pari viikkoa sitten, odottelin senkin kanssa aika pitkään. Vähän on ristiriitainen olo. Raskaus on todella toivottu, mutta kauhulla odotan vauvavuotta taaperon kanssa. Ei olla ihan vielä toivuttu edellisestä... Imetän myös vielä esikoista, joten aina välillä sitä ajattelee, että ei tämä raskaus voi päättyä hyvin sen vuoksi. Onko täällä muita, jotka imettävät raskaana tai ovat joskus olleet siinä tilanteessa?
Tervetuloa :)
Itselläni 2 nuorinta 1,5w ikäerolla. Imetin toiseksi nuorinta kun raskaus oli puolessa välissä saakka, jouduin lopettamaan imetyksen kovien supistuksien vuoksi. Vauva oli silloin jo onneksi melkein vuoden😊
 
vierailija
Mulla on menkat ollut viimeksi helmikuussa, maaliskuussa testasin negaksi, mutta aina vaan menkat myöhässä. Alkoi jo mietityttää, että mikä on, ja päätin maanantaina poissulkea raskauden mahdollisuuden. Noh, saman tien ilmestyi kaksi viivaa tikkuun. 🥰 Oli pakko tehdä vielä kaks lisää ja edelleen plussaa! Tänään päästiin neuvolaan ja kooltaan pikkuinen vastaa suurinpiirtein viikkoja 8 ja joulun tienoilla pitäis syntyä! Edelleen tuntuu ihan uskomattomalta, oon aina ajatellut, etten saisi lapsia ilman hoitoja, mutta tässä sitä ollaan. Pysyispä matkassa tuo tyyppi. <3
 
vierailija
Tervetuloa
Itselläni 2 nuorinta 1,5w ikäerolla. Imetin toiseksi nuorinta kun raskaus oli puolessa välissä saakka, jouduin lopettamaan imetyksen kovien supistuksien vuoksi. Vauva oli silloin jo onneksi melkein vuoden
Okei, kiitos vastauksesta! Pitänee seurailla omia tuntemuksia, ainakin alkuun tuntui, että imetyksen aikana/heti jälkeen oli alavatsakipuja eri tavalla. Mä kyllä luulen, että esikoinen ei kauheen helposti luovu maidoistaan, joten täytynee toivoa, että semmosta pakkoa ei tulis 😄
 
  • Rakkaus
Reactions: Lumihiutale_

Yhteistyössä