Joulukuiset 2022 ❄️💓

Varovasti alottelen joulukuisten ketjua. Muutama päivä sitten tehty positiivinen raskaustesti ja menkoista laskettuna la menisi 4.12 tietämille 😊

Onko muita plussanneita, joilla la joulukuun tienoille?

Tosin oma kierto ollut hyvin epäsäännöllinen ja verenvuotoakin plussan aikoihin. Varmuus sitten varhaisultrassa, onko ketään oikeasti matkassa vai ei. 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Helenehappiness
Plussatesti tehty viime viikonloppuna, tämä mulla kolmas raskaus, ennestään kaksi lasta ja tämä uusi raskaus tuli täysin yllätyksenä! Alun paniikin jälkeen mieli on muuttunut todella kiitolliseksi. Kovasti haluaisin jo päästä johonkin varhaisultraan tarkistuttamaan, onko siellä kukaan oikeasti matkassa.
 
Täällä laskettuaika ehkä joulukuun alkuun, sillä tuli täysin yllärinä tämä. Ei kerinnyt tulemaan kuin yhden menkat synnytyksen jälkeen, edellinen syntyi 9/21 ja esikoinen on 9/19 syntynyt. Kolmeen vuoteen tulossa siis kolme lasta. Järkytys päälimmäisenä, sillä ekat kaksi tullut hoidoista ja tämä päätti sitten tulla pillereiden unohdettua! Lisäksi imetän niin en ymmärrä, mitä tapahtuu, eihän mun kuuluisi edes raskautua ilman hoitoja. Mutta pitkien hoitojen kokenut ihminen, niin en keskeytä tätä, vaikka kuinka pelottaa. ❤
 
Minä kanssa varovaisesti tänne liityn! Tänään tehty haalea positiivinen ja kuukautiset myöhässä nyt lyhyimmän kierron mukaan 2 päivää. La olisi 6.12. 🥰 Tämä olisi meidän toinen lapsi. Esikoinen on syntunyt 1/20, ja ilman ehkäisyä oltu sieltä asti ja enemmän yritetty nyt vuoden verran tätä toista 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Mie tuun kans tänne heti pölisee, tein tänään tässä illalla testin varmuuden varalta ja ajatuksella, että voin jonkinmoisen aprillipilan tästä kehitellä, oli tulos mikä tahansa. Sanotaanko näin, että hiukan yllätyin itsekin posista 😁 tää olis kolmas, 5v ja 3v isoveikat ennestään 💗 laskureiden mukaan la 9.12., aivan ihana joululahja 💗
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kyllä niin oireetonta oloa 😄 ensimmäisessä raskaudessa oli selkeitä oireita (janoa, lämpöä, verenmaku suussa, pahaolo, rintojen viiltokipua ynm.) , mutta nyt ei muuta kun pientä pahaaoloa ja sekin tuntuu mielikuvituksen tuotokselta 😅

Mites muilla menee? 😊
 
Mulla sama juttu, niin oireetonta on, että on aika epäuskoinen olo.

Edellisissä raskauksissa mulla on rinnat tulleet heti _todella_ kipeiksi, nyt ehkä nännipihat ihan aavistuksen arat, mutta en varmaan arvais vielä mistään ellen olis tehnyt testiä 😅

Mua kiinnostaisi myös, et missä vaiheessa teitte testin ja minkälaista viivaa näytti? Itellä siis viiva oli haaleampi kuin se kontrolliviiva kp 27-28, mutta kuitenkin tummempi kuin pelkkä haamu, että ihan selvästi näki kuitenkin... ääh jotenkin tää oireettomuus ja kaikki hämää, et onko tää unta vai totta 😅
 
Ainiin, oikeestihan on vähän tahditonta tehdä aprillipilaa raskausuutisilla, mutta taustaksi sen verran, että itse kärsin lapsettomuudesta ennen esikoista, jota yritettiin 4v, joten otin itselleni sen oikeuden vitsailla tällä parhaiden ystävien kanssa ja aprillipila oli siinä mielessä ihan onnistunut 🙈 Tämä raskaus on on kyllä todella iloinen yllätys, koska pelkona oli, että mitä jos lapsia emme enää saisikaan, koska julkiselta ei saa enää apuja kahden jälkeen
 
Stöö
Terve kaikille !

Plussasin keskiviikkona ja omien laskujen mukaan laskettu olisi 8.12🥰
Esikoinen on 9/17.

Ensi viikolla on varhaisajan ultra.

Alustavia oireita on nenän tukkoisuus , mielialanvaihtelut ja nippailut masussa ja satunnainen aaltoileva ohimenevä etominen.

Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saataisiin pikkusisarus syliin joulukuussa 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Stöö
Mulla sama juttu, niin oireetonta on, että on aika epäuskoinen olo.

Edellisissä raskauksissa mulla on rinnat tulleet heti _todella_ kipeiksi, nyt ehkä nännipihat ihan aavistuksen arat, mutta en varmaan arvais vielä mistään ellen olis tehnyt testiä

Mua kiinnostaisi myös, et missä vaiheessa teitte testin ja minkälaista viivaa näytti? Itellä siis viiva oli haaleampi kuin se kontrolliviiva kp 27-28, mutta kuitenkin tummempi kuin pelkkä haamu, että ihan selvästi näki kuitenkin... ääh jotenkin tää oireettomuus ja kaikki hämää, et onko tää unta vai totta
Tein testin kp 29/ 30-35 jolloin tuli haalea mutta selkä plussa jonka perään tein vielä digin jossa raskaana:) plussaa edeltävänä päivänä sain vielä täyden negan ja ajattelin huvikseni kuluttaa vikan testin seuraavana päivänä joka olikin sitten plussa😅😍 esikoisesta sain heti leffaviivat mutta raskaus olikin odotettua pidemmällä silloin (+7vko)

Ostin vielä varuiksi testejä kokeilumielessä lähteekö viiva vahvistumaan sekä yhden viikkonäytöllisen digin jota en vielä ole tehnyt, jos edes teen sitä enää 😆
 
Mulla sama juttu, niin oireetonta on, että on aika epäuskoinen olo.

Edellisissä raskauksissa mulla on rinnat tulleet heti _todella_ kipeiksi, nyt ehkä nännipihat ihan aavistuksen arat, mutta en varmaan arvais vielä mistään ellen olis tehnyt testiä

Mua kiinnostaisi myös, et missä vaiheessa teitte testin ja minkälaista viivaa näytti? Itellä siis viiva oli haaleampi kuin se kontrolliviiva kp 27-28, mutta kuitenkin tummempi kuin pelkkä haamu, että ihan selvästi näki kuitenkin... ääh jotenkin tää oireettomuus ja kaikki hämää, et onko tää unta vai totta
Mä sain plussan viikko sitten perjantaina, silloin oli kp25/26-28. Oli todella selkeät viivat, ei voinut erehtyä. Sen jälkeen oon tehny neljä liuskatestiä, rfsu oli lauantaina vielä aika haalea, mut näki kyllä ilman kikkailuja. Sen jälkeen vähän vahvistunut ja torstaiaamuna sain digiin 2-3vk. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: kippocampus
Mä ajattelin huomenna tai maanantaina testata uudestaan, en tiedä monta päivää menee että digiin pitäisi tulla 2-3, varhaisultraan myös mutta vasta viikon päästä vaikka kuinka tekisi mieli nähdä mitä siellä näkyy.
Aaltoilevaa pahoinvointia ei mitenkään pahaa, rinnat tuntuu painavan enemmän ei oikeastaan muuta oireilua. Edelleen jännittää melkein koko ajan miten tässä käy
 
Mä mietin tota varhaisultraa, ehkä viikolla 8-9 mennään. Ens viikolla soittelen neuvolaan, sinnekin pitää nykyään täyttää joku esitietolomake netissä, on kyllä muuttunu hommat kuudessa vuodessa. Eniten ehkä ahdistaa se, että mun painosta tulee taas sanomista, kun vanha neukkutäti on jäänyt pois töistä jo. Hänen kans käytiin painokeskustelu yhden kerran esikoisen alkuraskaudessa ja sen jälkeen oltiin yhtämielisiä siitä, että asiasta ei tarvitse joka kerta mainita.
 
Tein testin kp 29/ 30-35 jolloin tuli haalea mutta selkä plussa jonka perään tein vielä digin jossa raskaana plussaa edeltävänä päivänä sain vielä täyden negan ja ajattelin huvikseni kuluttaa vikan testin seuraavana päivänä joka olikin sitten plussa esikoisesta sain heti leffaviivat mutta raskaus olikin odotettua pidemmällä silloin (+7vko)

Ostin vielä varuiksi testejä kokeilumielessä lähteekö viiva vahvistumaan sekä yhden viikkonäytöllisen digin jota en vielä ole tehnyt, jos edes teen sitä enää
Oi että, olipa hyvä siis, että teit vielä tuon yhden testin 😍 muistelisin, että mulla kans edellisissä pos näkyi välittömästi ja testasin myös hieman myöhemmin kun kk oli olleet myöhässä jo muutamia päiviä..
 
Mulla siis myös oli ihan selkeä se viiva, että ei mitään tihrusteluja tarvinnut, mut kaipa sitä vaan oma pääkoppa ei meinaa uskoa siltikään, et ehkä olis helpompi uskoa jos tulis ne ihan täysleffaviivat 🙈

Mä mietin varhaisultran varaamista 8 viikolle, esikoisesta kun oltiin hoitojen kautta niin silloin varhaisultra tehtiin silloin ja sille oli muistaakseni ihan hyvä perustelu ☺
 
Mä hätiköin nyt ja varasin ensi viikon lopulle jo ultran, mulla oli aikoinaan keskenmenossa samanlaista oiretta kun oli viikolla eli vähän vuotoa ja kovia kipuja ne kyllä meni ohi mutta näkyy hän siellä jotain vaikkei välttämättä syke, silloin 6+1
 
Testailin ekana one stepin liuskoilla ja niihin tuli vaan just ja just näkyvää. Sitten tein PC:llä kp 30 (kierto yleensä 28-33), niin siihen tuli heti selkeä viiva 😊

Mä meinaan kans varmaan varata varhaisultran parin viikon päähän!
 

Yhteistyössä