Joulukuiset 2019

Tervetuloa uusille!
Fb-ryhmä on salainen eli ei näy muille eikä löydy haulla. Laittakaa @PiKKuiNeN- tai mulle yksityisviestiä täällä niin lisätään ryhmään (y)

Mulla ei ole yhtään raskaana oleva olo, mutta eiköhän jotain oireitakin ala tulla kun hiukan aikaa kuluu...
Muoks. Mulle ei kannata laittaa viestiä, en ole enää fb-ryhmässä.
 
Viimeksi muokattu:
Hep, täällä yksi joulukuinen lisää! Tänään plussasin, laskettu aika on ovulaatiosta laskettuna 11.12. eli huomenna olisi 4+0. Meillä esikoinen on jo 5-vuotias, joten jännältä tuntuu näin pitkän tauon jälkeen kokea tämä kaikki uudestaan ja moni asia on muuttunutkin jo matkan varrella. :) @PiKKuiNeN- laitoin viestiä!
 
Mä en oo vielä faceryhmässä, kattelen hetken miten tän raskauden kanssa käy. :)
 
Täällä ollaan kans vielä, kun Facebookiin ei tavallaan tee mieli siirtyä. Muutenkin tulee käytettyä aika vähän facea (n).

Osaisiko joku tänne tehdä vaikka listan ja pidetään me täällä olijat keskustelua yllä :)?

Soitin jo tiistaina ekan neuvolakerran! Aika hurjaa:geek:. Lisäksi ajateltiin käydä varhaisultrassa:love: Mites te muut?
 
Mäkin uskaltauduin tänään varaamaan neuvolan, saahan sen sit peruttua tarvittaessa. Oireita ei myöskään vielä juuri ole, mutta ehkä nekin sieltä ilmestyy... ois kyllä varmempi olo tästä, jos ois jo oireita :unsure:

Munkin on helpompi kirjoittaa fb, vaikka siellä ollaankin omalla nimellä. Meitä on sinne jo kerääntynyt tosi kivanoloinen porukka! Mä käyn kyllä täälläkin lukemassa, mutta varmaan enemmän kirjoittelen tuolla.
 
@Utuliina Mä voisin tehdä listan, mutta ois tietty kiva kun se ois etusivulla, ja sinne nyt en sitä enää saa kun en oo ketjua alottanut (n) Että onko jollain parempia ehdotuksia, vai tehdäänkö lista nyt vaan johonkin tähäm kohtaan? Mustakin se lista olis kyllä kiva olla olemassa :) En kans facea käytä juurikaan muutenkaan.

Mä oon jo varhaisultran varannut, se on 29.4. (eli h8+0). Neuvolaan taas ajattelin soittaa huomenna, kunhan oon tehnyt aamulla viikkonäytöllisen digitestin :)
 
@quinque Kiva, jos voit tehdä! Olisiko vain viesti tänne väliin ja sitten voisi päivittää silloin tällöin taas uuteen viestiin kootusti?

Mullakin olisi vielä yksi viikkodigi jemmassa, kun ostin tuplapaketin edellisten kuukautisten alkaessa :rolleyes: plus ehkä 30 ovistestiä jäi ja kaikkiaan 12 herkkää r-testiliuskaa. Otin silloin ketutuksissani kunnon paketin :ROFLMAO:. No, raskaustestejä ei ole enää jäljellä kuin 1 liuska ja 1 cb:whistle:. On ollut kiva seurata viivan vahvistumista :love::barefoot:.

Ekan neuvola-ajan sain 6.5. eli silloin on 9+0. Ajattelin, että 7+jotain voisi olla hauska käydä varhaisultrassa :).
 
Hei.
Täällä viidettään odotteleva pian 37vuotias Äiti I Kuopiosta. Lapset 15,13,10 ja 6 sekä yksi kävijälapsi 15v.
La 1.12 tai saattaapi mennä marraskuun loppuunkin. Varasin tänään varhaisultran viikon päähän rv (6+6).
Takana muutama vuosi sitten kkm rv 9 sekä edellinen kaksosraskaus 2012,josta syntyi lopulta vain 1 poika. Nyt jännätään kovasti, onko siellä yksi vai kaksi tyyppiä! Vatsa on ihan valtava jo nyt, kaamea turvotus alkaa jo rintojen alta. Raskausoireet alkoivat 5pv ovulaatiosta (pahoinvointi, rinnat, vatsan turvotus, pissalla juoksu) ja plussa tuli dpo9. Jännittävää, mutta kamalaa aikaa.
Minulla on selässä välilevyn pullistuma ja taustalla vaikea migreeni. Kaikki lääkkeet lopetettu tänään, katsotaan kuinka selviän tästä vuodesta.
Odotteleva äiti-
 
Onko nyt siis niin, että te ootte kaikki siellä fb-ryhmässä? :LOL:
Täällä vielä yksi, joka ei ole uskaltautunut fb-ryhmään. En halua liittyä ennen aikojaan, jos kuitenkin joudun pian poistumaan. Haluan ensin nähdä alkion sykkeineen ennen kuin uskallan liittyä ryhmään.

Olisi siis kivaa, jos täälläkin keskustelu pysyisi vilkkaana. :)
 
Voisin liittyä joulukuisiin odottajiin täällä. Vähän varovaisin mielin, mutta LA todennäköisesti 6.12. Ultra-aika meni pääsiäisen jälkeen. @AuroraK kiva olisi kuulla voinnistasi täällä, sen verran samoissa mennään ja taustatarinamme samantyyppiset. Tsemppiä kaikille, toivottavasti moni matka päättyy täällä iloisiin tunnelmiin joulukuun tietämillä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: AuroraK ja quinque
Joulukuiset 2019

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Lasketut ajat (nimimerkki, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala)

2.12.
rosmarin / 29v / toinen / HUS

3.12.
Emppuelkku / 30v / esikoinen / Naistenklinikka

4.12.
Suspi / 27v / esikoinen / Tays

6.12.
blue-bell / - / toinen / Naistenklinikka

7.12.
ewww / 29v / ensimmäinen / Ei vielä valittu

9.12.
Utuliina / 33v / esikoinen / Ei vielä valittu

22.12.
jjjessma / 23v / toinen / SEKS

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Viimeksi muokattu:
No niin, mäpä nyt tein meille täällä keskusteleville listan. Ne jotka haluavat mukaan listalle, voisivat vielä kertaalleen ilmoittaa nuo tietonsa, ja korostaa ne vaikka punaisella, jotta näen ne varmasti :) Mä voin sitten myöhemmin koettaa siirtää ton listan vaikka jonkin tietyn sivun ensimmäiseksi viestiksi, niin se on helpommin löydettävissä.

Haluatteko te tuohon listaan jotain muitakin tietoja kuin nuo? :)

@Utuliina Ihanan paljon oot tehnyt testejä :LOL: Mäkin tilasin viime viikolla kahden digin pakkauksen. Ekan tein tänään ja toisen aattelin tehdä ens viikolla. Tänään tulokseksi tuli "Raskaana 2-3", eli juuri niin kuin pitääkin :love:

@Toopeäiti Täällä kohtalotoveri huhuilee - mullakin on paha migreeni. Onko sulla siis ollut estolääkitys käytössä? Miten sun migreeni on oirehtinut aiemmissa raskauksissa? Mulla migreeni helpotti ekassa raskaudessa, saa nähdä miten käy tällä kertaa.
 

Yhteistyössä