kirjottelempa nyt tänne, vaikka taustaillut olen enempi tähän saakka ollut ja odotus-puolella kirjoitellut
Meillä siis poika syntyi joulukuussa 07 ja uusi tulokas oottelee masussa helmikuuta!
Ikää mulla ja miehellä 23 ja 24.
Elikkäs olisi kiva tietää millaisia päivärytmejä teillä on?
Monelta "vauvat" herää ja millon syödään ja käydään ulkona?
Entäs mitäs sielä ulkona teette? puistoon vai kävelylle?
Mietiskelen näitä kun tuon meidän pojan kanssa yritettän aloittaa ulkoiluakin ihan säännöllisesti. Puistossa ollaan käyty mutta hiekkalaatikolla poika vaan istua könöttää joten vauva-keinu onkin oikeastaan se ainut hupi tuolla puistossa
Rattaiden kanssa käydään kävelyllä ja katsellaan puita sekä pilviä
Tällähetkellä suurin murheen aihe on pojan korvatulehdus ja pitkään jatkunut yskä
4viikkoa sitten sai neuvola-lääkäriltä antibioottikuurin korvatulehdukseen ja perjantaina mentiin päivystykseen kun kuume nousi ja köhää ollut koko ajan..
Pojalla todettiin taas korvatulehdus joten aiempi lääkekuuri ei siis ollut tehonnut. Nyt saatiin mukaan vielä yskänlääkettä ja pitäisi ensviikolla mennä kuunteluttamaan keuhkot ja tarkistamaan korvat.
sitten syöminen, oisko vinkkejä?
Syöminen on alkanut takkuilemaan ja varmaan pitkälti johtuu pitkittyneestä sairastamisesta, mutta mulla meinaa mennä hermo kun poika ei syö :/
Tänään söi aamulla klo 07.00 1/2 kaura-hedelmä-soseen (kieltäytyy puurosta)
Sen jälkeen on syönyt 120ml maitoa ja 2 lusikallista lihasosetta ja kello on nyt 15.00 joten en tiiä millä poika pysyy pystyssä.
Itkee maidon perään ja hedelmä-soseita syö mielellään, mutta oon nyt päättänyt olla antamatta hedelmäsosetta jotta alkaisi syömään kunnon soseita. Maitoa saa sekä vettä, maitoa annan ruuan jälkeen (niin minkä ruuan?? :headwall: ) ja vettä oon antanut lähempänä seuraavaa ruokailu-aikaa jottei veisi nälkää.
kuupas ja poika 9kk, rv18+4