Moro taas pitkästä aikaa!
En oo jotenkin ehtinyt enkä jaksanutkaan viime aikoina kirjoitella, lukenut oon kyllä teidän juttuja.
Meillä on nyt sitten maitoallergia diagnoosi tytölle saatu. Oltiin reilu 2 vkoa sitten lastenpolilla niiden imusolmukkeiden vuoksi, jotka meni atopian piikkiin (HUH!), ja se lastenlääkäri otti tosi ihanasti asiakseen ton tytön atopian ja sen kun sanoin että sai kaupan korvikkeista kovan reaktion.Saatiin siitä heti viikon päähän peruutusaika allergisten lasten polille maitoaltistukseen.Siellä vähän siveltiin Nania suupieleen ja heti tuli reaktio, joten se oli sillä selvä.
Nyt on sitten vaan ongelmana se, että tytö ei suostu juomaan soijakorviketta ja mun pitäis oikeesti saada toi imetys loppumaan, kun työt alka kk:n päästä!!!!!
Ruoan seas se menee ja sen avulla oon nyt yhden imetyskerran vähentäny eli imetän kolmasti päiväs. Mutta vinkkejä otan vastaan, jos jollakin niitä on!! Yks on tietty et pumppais ja sekottais omaan maitoon, mutta kun mulla ei oikein tahdo tolla pumpulla enää maitoa tulla...
Mä oon nyt sit itekin maidottomalla ruokavaliolla ja muitakin ruoka-aineita jouduttiin laittaa pannaan varmuuden vuoksi, lähinnä tollasia yleensä hyvin allergisoivia kuten herne,paprika,mansikka,muna, kala, kiivi,sitrushedelmät ym. ym. Niin ja porkkana on kans nyt ainakin pari vkoa tauolla.Tosi kiva kun just sain pakastimen täyteen eri soseita ja yhtä lukuunottamatta kaikis porkkanaa...
Parin kk:n päästä kontrolli ja katotaan miten iho jaksaa ja pitääkö viljatuotteisiin alkaa puuttumaan.
Yöt on edelleen jonkin verran risaisia, mutta ehkä vähän on helpannu parin vkon takaiseen.
Alas on puhjennu kax ekaa hampsua =) ja liikkuminen tapahtuu peruuttaen ja istuen.Konttaamaan ei meinaakaan vissiin lähteä.Istues kyllä kurottelee tosi kauas eteen ja sivuille ja on ihan siinä ja siinä menos konttausasentoon kurkotellessaan, mutta sitten tuiskahtaa nenälleen.Mutta on nyt tosiaan hoksannu, että istuenkin pääsee etenemään
Nyt se on jo puoli tuntia karjunu tuolla sängyssään eikä meinaakaan ruveta päikkäreille. Aina kun siellä käy niin alkaa vaan leikkiä
Jossain vaiheessa muuten puhuitte täällä vauvan omas huonees nukkumisesta.
Meillä on nukuttu puoli vuotiaasta omassa huoneessa yksin, mä ravaan sit meidän makkarista (joka on talon toises pääs) siellä, joskus jään sit nukkuun siihen tytön huonees olevaan petiin jos on oikein takkuista.Ei oo häläriä käytössä, kyllä sen yöllä kuulee heti kun toinen alkaa narista.On jotenkin niin herkistyny siihen ääneen ja onhan se yöllä niin hiljaista muuten, että äänet kuuluu helposti.
No, nyt mun on pakko mennä kun ei tosta nukkumisesta tuu mitään!! :kieh:
Pärjäilkää ja ihania syyspäiviä!! :wave: