J
-Jonttu-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidanpa laittaa tänä jouluna ilman kinkkua.
Ensi viikon sunnuntaina paistetaan![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidanpa laittaa tänä jouluna ilman kinkkua.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidanpa laittaa tänä jouluna ilman kinkkua.
Pelkän pussin paistat?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Entäs leivinuunissa paistettu? Ei olekaan mahdollisuutta laittaa mihinkään ritilälle. Mun vanhemmat paistaa kinkun aina paistopussissa, leivinuunissa. Ja herkullista on tullu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Entäs leivinuunissa paistettu? Ei olekaan mahdollisuutta laittaa mihinkään ritilälle. Mun vanhemmat paistaa kinkun aina paistopussissa, leivinuunissa. Ja herkullista on tullu.![]()
Anoppi tekee kanssa leivinuunissa.En kyllä muista kyttääkö pussia vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Entäs leivinuunissa paistettu? Ei olekaan mahdollisuutta laittaa mihinkään ritilälle. Mun vanhemmat paistaa kinkun aina paistopussissa, leivinuunissa. Ja herkullista on tullu.![]()
Niin siis käyttääkö :headwall:
Mutta kyllähän sitä pussiakin kytätään koska tarvii ottaa nestettä pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Entäs leivinuunissa paistettu? Ei olekaan mahdollisuutta laittaa mihinkään ritilälle. Mun vanhemmat paistaa kinkun aina paistopussissa, leivinuunissa. Ja herkullista on tullu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Entäs leivinuunissa paistettu? Ei olekaan mahdollisuutta laittaa mihinkään ritilälle. Mun vanhemmat paistaa kinkun aina paistopussissa, leivinuunissa. Ja herkullista on tullu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidanpa laittaa tänä jouluna ilman kinkkua.
Pelkän pussin paistat?
![]()
No hupsis :ashamed:
Jos nyt kuitenkin kinkun paistaisin ja pussin jättäisin pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja me:Me paistetaan leivinuunissa ritilällä. Leivinuuniin pelti johon hiukan vettä, suoraan pellin päälle ritilä mihin laitetaan kinkku.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidanpa laittaa tänä jouluna ilman kinkkua.
Pelkän pussin paistat?
![]()
No hupsis :ashamed:
Jos nyt kuitenkin kinkun paistaisin ja pussin jättäisin pois![]()
Oohhohheh ku oli hyvät naurut, tänks![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ftrg:No teillä ananaskirsikka syödään keitettyä kinkkua ei paistettua, toki sekin voi olla hyvää jos keittokinkusta tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ftrg:No teillä ananaskirsikka syödään keitettyä kinkkua ei paistettua, toki sekin voi olla hyvää jos keittokinkusta tykkää.
Paistopussissa kyllä tullut hyvä kinkku!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ftrg:No teillä ananaskirsikka syödään keitettyä kinkkua ei paistettua, toki sekin voi olla hyvää jos keittokinkusta tykkää.
Paistopussissa kyllä tullut hyvä kinkku!
KEITTOpussissa tehty KEITTOkinkku... Mutta jos tykkää niin ok...![]()