I
"itku"
Vieras
Koko eilisen päivän itkin silmät päästäni, nyt ei enää itketä. Outoa? Toivottavasti kestän kasassa myös operaation ajan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, todennäköisesti olen sama. Vaan onko outoa, että nyt ei tunnu niin pahalta kuin eilen?
Kiitos.
Lähes 14v sekarotuinen karvakorva. Syynä kasvain, jota ei voi leikataKun koira muuten on hyväkuntoinen (ei sydän- tms vaivaa) niin sitten tulee kasvaimen perkele ja pilaa kaiken!!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23169991:Kaipa se on sitä valmistautumista tähän päivään, siis se eilinen.
Ei mulla ole kertaakaan tullut siinä itse eutanasiahetkellä mitään hysteeristä itkukohtausta, pieni kyynel silmässä, mutta kun pääsee sieltä ulos, jotenkin lähes rynninyt olen pihalle ja siitä se vollotus on sitten alkanut.
Nyt on vaan pakko kylmettää itsensä. Jos alan itkeä, pelkään ettei loppua tule enkä pysty olemaan koiran vierellä :'(
Aion ell kysyä vielä, että onhan tämä nyt varmasti ainoa vaihtoehto, etten ala jälkikäteen jossitella.
Nyt on vaan pakko kylmettää itsensä. Jos alan itkeä, pelkään ettei loppua tule enkä pysty olemaan koiran vierellä :'(
Aion ell kysyä vielä, että onhan tämä nyt varmasti ainoa vaihtoehto, etten ala jälkikäteen jossitella.