~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Khimaira
Colada: osittain uskonkin se että nyt se voisi jo näyttääkin plussan..Tai sitten ei...Voi että pelkään negaa/tädin vierailua :(

Mitenkäs muut joulun testaajat???? Kaikki ovat vielä joulun vietossa :saint: Meillä lapset kokoavat legojaan (iso eläintarha ja paloasema) ja ukko nukkuu, joten mulla on aikaa olla tässä :D
 

:xmas: :xmas: KESKIVIIKKO 26.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 25/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 26/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 28/28..............yk ?..............2.haaveissa
tiinu123..................kp 28/30-38.........Yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 29/28-32.........yk 5.............2.haaveissa
Iita28.....................kp 29/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 29/28.............yk 1.............
Luru Lude..............kp 36/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 36/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 35/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 40/36-38....... yk1.............2.haaveissa
capris...................kp 53/26-32.........yk .............2.haaveissa
Ihaa81................kp 25/27.............yk 5............2.haaveissa


TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08


PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen



 
terve :wave:
ei ole viel tullu plussa uutisia muilta :snotty: täällä jännityksellä odotan.
edelleen :hug: tippuneille mutta ihan kiva pino tossa on vielä jännääjiäkin ;)
pitäskö onneliina lisätä listoille?
 
Khimaira
30 minsan kuluttua testin teosta plussa :'(
Paketissa lukee että tulos luettava 10min kuluessa (clearbluen herkkä testi) et negaahan se silloin tarkoittaa. Miksi siihen kuitenkin tuli se pystyviiva ihan selvästi??? Ei ole edes haamu, voi niisk :'( :'(
Yritän aamulla vielä yöpissistä uudelleen, sitten loppuu toivo :ashamed:
 
Khimaira
Sanoppa muuta Miilukka :heart: Ihana katsoa jo noita kahta viivaa :ashamed: Miksi mulle tulee pelkkiä roskisplussia :ashamed:

Mutta siis huomenaamulla testaan uudestaan :snotty:
 
:wave: mutta toivoa täynnä! elikkäs joululahjaa toivoin kuten 5vuotta sitten esikoisesta sain tiedon aaton aattona ja niin yritin nytkin mutta ei... :snotty: itkua tirautellut koko eilis illan...

no elikkäs mulla on ollut koko kesän ja syksyn aika säännölliset menkat kp 26-28, nyt viime kierrolla oli kp 32 :eek: ja testiä tein ties kuinka monta jo siinä ja negaa... no niukat ja lyhyet oli menkat, oudot...
nyt on menossa jo kp52 het 30kohdal tein ekan testin rfsun testejä ja sain "roskis haamun" nyt sitten tei aaton aattona aamupissasta jonkun apteekissa myytävän halpis testin sellaisen kotelo mallin ja ihan negaa näyttää, ei sitten minkäänlaista viirua näy! :snotty: ei oo yhtään menkkamainen olo, alavatsaa nippailee sillointällöin ja kun nukkuun menee niin tuntuu kuin perhosia olis vatsassa, joku kutittelee sisäpuolelta.. :D :saint: outo tunne... nännipihat on turvoksissa ja laajentuneet jo viime menkoista lähtien. :whistle: mutta kun ei vain plussaa näy. heti käyn taas testin hakeen kunhan arki koittaa.
 
Khimaira
Terve vaan capris :wave: Mä en kanssa ymmärrä noita testejä- halvattuako sinne tulee mitään viivamuodostelmia, ellei ole raskaana :kieh: Mutta jospa sulla näkyisi vähän myöhemmin kunnolla =)

tiinu123: raskaana? Moni tuntuu kirjoittavan että ovistestikin on näyttänyt raskauden :) Oletko tehnyt r-testiä?

Pitäisiköhän itsekin käydä ostamassa ovistestejä :kieh: Ei tuo aamutesti antanut sen suurempaa selvyyttä :snotty: Mulla on kyllä aiemmissakin raskauksissa näkynyt kunnon viiva vasta ajan päästä, eka+toka raskaus rv7 (en tosin testannut ennen sitä..) ja viimeisellä kerralla kp 37 (normi 32)...Että en sitten tiedä mikä tilanne on nyt :ashamed: Voi kun saisi selvyyden suuntaan tai toiseen :kieh: En oikein jaksa uskoa raskauteen, vaikka mahiksia vielä olisi:'( :'( :'( Sorry omanapaisuus.......Onneksi täällä tunnutaan ymmärtävän;)

MItes onneliina: oletko testannut?
 
Huomenta !
Mulla pitäisi alkaa tänään joten jännä päivä edessä....toivotaan parasta ja pelätään pahinta..tässä kierrossa oon yrittäny olla elättelemättä suurempia toiveita ettei kolaus oo sitten kamalan kova kun täti tuleekin. Noh, katsellaan..Pitäkää peukkuja ettei täti tule kyläilemään !
Mulla on yks testi kaapissa ja päätin etten tee sitä ennenkuin on menkat kunnolla myöhässä, niin monta testiä on mennyt jo "hukkaan"..Onko muita testailijoita/jännäilijöitä tähän loppuviikkoon ?
 
tiedä.. tänään ja eilen tuli vaaleenpunasta "limaa" paperiin ku pyyhein.. muuta vuotoa ei ole ollu. odotellaan jos se täti sieltä tulis.. toivottavasti ei:) ovistestissä 2 punaista viivaa.. testasin jouluaattona mut tosiaan sillon ovistestissä vasta tosi himmeä viiva.. ja raskaustestissä joku viivanpaikka tai roskishaamu... huomenna ajattelin testata ellei vuoto ala..
:attn: :attn:
 
Moi kaikille.
Tänään minulla on päivä jolloin testaan.
Pitäkää minulle peukkuja, meni syteen tai saveen.
Vaikka olisinkin raskaana, siitä ne vaikeudet alkaa,minulla ei ole erityisemmin raskaudet onnistuneet.
Plussatuulia kaikille ja tippuneille parempi ja tuloksekkaampi yritys ensi kerralla.
 
heippa naiset, eli täällä yk5 loppusuoralla, olen ollut täällä aikaisemminkin muilla palstoilla kuumeilemassa mutta jäin palsta tauolle kun oli kierrot sekaisin ja välivuotoa ym. olen kyllä taustaillut ahkerasti..mutta nyt taas täällä, viime kierto oli kp27 ja nyt eletään kp25 ja jännät paikat testiä en ole vielä tehnyt, tulin flunssaan viime viikolla saapi nähdä kuinka vaikuttanut tähän kiertoon ja vieläkin lämpöilyä ja nuhaa toivon että olis hyvä merkki =) mutta voihan olla että taas vaan elättelen turhia toiveita..
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja voimia kaikille tädinyllättäneille uuteen kiertoon :heart: niin ja kakkosta haaveilen miehelle ykkönen oma lapsonen nähnyt maailman valon kesällä -03
 
Ihaa81 heipsan, minä olen -80 mallia ja minulla poika -03 elokuussa syntynyt. toista siis myös haaveillaan ja toiveet on korkealla. 2 km takana molemmat oli viime vuonna puolen vuoden sisään. toivotaan että pikkukakkonen näyttäisi oireita jo :saint: ;)
 
Khimaira
Siis nyt mä en ymmärrä ollenkaan :eek:
Lämmöt olivat 37,2- enkä taatusti oe kipeänä, mitä nyt nokka on hieman tukossa :snotty: Tästä "hätääntyneenä" säntäsin apteekkiin ja kas kummaa :eek: :eek: Ovistestissä selkeä plussa :eek: :eek: YHTÄ TUMMA KUIN KONTROLLIVIIVA :eek: :eek: Et tsorge- en ole raskaana- mulla on ovis :headwall:
Nythän tämä "helpoksi" meni- kannattipa ostaa testit :kieh: :whistle:
 

Yhteistyössä