~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

PERJANTAI 28.12.2007


nti..........................kp 27/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 28/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 30/28..............yk ?..............2.haaveissa
meilinde.................kp 38/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 37/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 42/36-38....... yk1.............2.haaveissa
capris...................kp 55/26-32.........yk .............2.haaveissa
Ihaa81................kp 27/27.............yk 5............2.haaveissa
Kuumeilija87 ......kp 42/29-35 .....yk.tjot-meininki...1.haaveissa
Neilikka77...........kp31/27-30..........yk...................................


TIPPUNEET:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81


PLUSSANNEET:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
lurulude
iita28
tinkatar
:saint: :heart:
 
Neilikalle onnittelut :flower:

Ihaa, ei mua vielä kannata laittaa plussanneeksi, niin hailakka se haamu oli eilen. Ja kun tein testin tänään, niin siihen ei tullut enää senkään vertaa. Joten varmaan se täti kuiteskin karauttaa paikalle. Taisi olla vain joku kemiallinen raskaus :(
 

:xmas: :xmas:LAUANTAI 29.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 28/27-28........yk 2.............1.haaveissa
Nereia.....................kp 31/28..............yk ?..............2.haaveissa
meilinde.................kp 39/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 38/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 43/36-38....... yk1.............2.haaveissa
Ihaa81................kp 28/27.............yk 5............2.haaveissa
Kuumeilija87 ......kp 43/29-35 .....yk.tjot-meininki...1.haaveissa


TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81
mussu


PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
Neilikka77
Iita28



HAAMUILIJAT:
Luru Lude...kp 39/32...........yk 4............4.haaveissa
Tinkatar......kp 32/28..........yk 1.............
capris.........kp 56/26-32......yk .............2.haaveissa
 
HEIPPA JA TOSI IHANAA SAADA PLUSSIA ++++++++ :heart: joo,laitetaan teijät sit plussanneisiin kun viiva tulee selvästi ja itse uskallatte sanoa että raskaana ollaan ;) vaikka kyllä minä jo uskaltaisin hailakkojen viivojen perusteella sanookki että PLUSSA se on :heart: kunhan pysyisi mukana :) mut tulkaapa ilmottelemaan...
 
Taas :hug: tarvitseville ja :D sekä :flower: onnitteljen tarpeessa oleville ja muille :wave: .

Luulin jo tänään menkkojen alkaneen, mutta pienet tuhrut jäi aamuun. Mulla tosin nyt yövuoroja, että se saattaa kroppaa sekoittaa? R-testi (päivällä tehty, ei erittäin herkkä ) oli nega, samoin ovistesti ( :headwall: :LOL: ). Kn ei ole koko kierrossa ollut erityisen kova/kiinni, joten tätiä odotellessa :|
 
plääh otappa tästäkin taas selvää, testin tein aamusella kauheen jännitys vapinan kanssa ja siis niin haamu kuin vain olla ja voi tai sitten siinä ei ollu muutaku mun mielikuvitusta! |O nyt kävin hakeen apoteekista sellasen extra herkän testin, saa nähä huomena tai sunnuntaina testailen uusiks! valkovutoa tänään lurahti oikein kunnolla ihan taas pikkareihin asti, olin jo ihan varma että täti tuli.. nännipihat on edelleen tosi turvoksissa ja verisuonet paistattaa... tänään olen ollut tosi yliherkkä hajuille,siis haistanu kaikenlaisia ihme hajuja ja yökänny niitä! koiranruoka lens pellolle aamulla kun piti viedä sitä koiralle,itse juoksin vessaan yökkäilemään. (yökkäily ei sano mulle mitään mahdollisesta raskaudesta, mulla mahaportissa jotain vikaa ja tulee yökkäys kohtauksia ihan muuten vainkin) :/
että tämmöstä täälä!

nyt kysyn tosi tyhmänä onko teistä kukaan koskaan käyttäny tai kokeillu raskaustestiä toista kertaa, siis jos ollut nega? mä kokeilin viime tikkua ja siihen tuli vahvempi ihan selvästi nähtävä viiva... :) joo tiedän oon yököttävä sorry! :snotty: :ashamed:
 
Khimaira
Kyllä se on niin naiset, ettei tästä taida tulla mitään.....RFSU:lla tänä aamuna epämääräinen tulos- punainen viiva poikittain värjäsi tosi haaleasti sen testiviivan reunan....Eli siis ei tarkoita mitään se tulos kun ei ole kunnollinen viiva värien kanssa :'(
Siirryn nyt syrjemmällä odottamaan sitten vaikka sitä saamarin tätiä :ashamed: :'(
Ei ole yhtään menkkaolo- päinvastoin, mutta osaahan tämä keho huijata :saint:

Plussatuuria kaikille ja oikein mukavaa uutta vuotta :hug: :heart:

capris: en ole ikinä tehnyt testiä uudelleen, mutta voisimpa kokeilla- testihimoisen koe-erät B)

Kiitti Miilukka, olen jälleen oikeassa paikassa listoilla :)

mussu: iiiso :hug:
 
pitäskö tänne listaan laittaa HAAMUILIJAT myöskin ;) niille ketkä on nyt kahenvaiheilla että onko plussaa vai ei... hmm...mitäs mieltä ootte.eikös useemmalla kuiteski ollu vähä että onko viivaa vai eikö oo :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nereia:
Moi kaikille.
Tänään minulla on päivä jolloin testaan.
Pitäkää minulle peukkuja, meni syteen tai saveen.
Vaikka olisinkin raskaana, siitä ne vaikeudet alkaa,minulla ei ole erityisemmin raskaudet onnistuneet.
Plussatuulia kaikille ja tippuneille parempi ja tuloksekkaampi yritys ensi kerralla.
mites kävi?? ei oo kuulunu mitään :ashamed: :|

 
Khimaira
Olen Miilukka oikeasti ihan maassa, vaikkakain se toissapäivänä tekemäni testi oli herkkyydeltään 10 ja tämän päiväinen 25, niin silti olisi pitänyt näkyä selvemmin- ei mitään kapeaa viirua vain :/
Eihän se auta muuta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää, mutta ei paljoa toivoa ole :ashamed:

Ja juu: haamuilu-lista olisi ihan paikallaan :)
 
Capris: toivotaan että siellä olis nyt sitten matkalainen kyydissä :heart:
Mussulle: pahoitteluni ja voimia uuteen kiertoon :flower:

niin ja ei ollut tarkoitus miilukka astua mitenkään sun varpaille eilen kun päivitin tota listaa, sorry :flower:

ON: niin nyt sitten kp 28 ja tätiä ei näy ajattelin testata huomen aamulla jos viä aihetta, ajattelin että voihan toi flunssakin vaikuttaa ja pitkittää kiertoa, sit toinen juttu mitä mietin on se kun mulla on ollu tässä kierrossa mukana noi foolihapot et mikä niiden osuus sit on? no tää on nyt vaan piinaa ja pää sekoo :p :LOL:
 
:hug: voi lurukka sua :snotty: tiijän tunteesi.joka kuukausi itselläni myös korkea pudotus kun sitä niin toivoisi olevansa raskaana ja oireet mukamas löytyy ja kaikki mutta sulla on varmasti mieli vielä enempi enempi maassa kun on plussan häivähdys jo nähty :snotty: :hug: mutta toivoa vielä on ku täti on pysyny pois :hug: ei tuohon oikeen muuta voi sanoa kun että odottaa vaan.mut sä kyllä ehdottomasti kuult haamuilijoihin ainaski joten teempä listan...ja tsemiä ja jaksuja sinne :hug: nyt odotellaan :heart:
 
nti
Huomenia!
Tätsy edelleen poissa. Tänää ois kp 28/27-28. Ei yhtää menkkamainen olokaan. Jotenki kuvottava olo. Maanantaina testaan jos tätsy pysyy edelleen poissa. ruokaa ei oikein mieli tee mutta karkkii vois taas syödä :headwall:
 
Khimaira
Kiitti Miilukka :heart: En oikein viitsi miehellekään joka hetkeä "raportoida", ettei suotta huolestu, ellei mitään syytä olekaan....Voihan se olla että kierto on pitkä ja siksi tuo herkkäkin testi antoi vain haamun....Et odotella vaan....LÄmmöt edelleen melkein 37 (mulla normisti 36) ja samat muut oireet...
Mutta kahtotaan....

Toivotaan capris että sulle tulee kunnon plussa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihaa81:
miilukka joo, eikun ajattelin varmuuden vuoks kysästä kun jossain pinois on ollu niin ehdotonta toi et kuka päivittää ja kuka ei :p mut kiva juttu et homma ok :hug:

EIKU MULLE ON OIKEESTI IHAN SAMA KUKA PÄIVITTELEE , ETT EI HAITTAA OLLESKAAN :flower: :)

 

Yhteistyössä