~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Onnea testaukseen nti :heart:

Minut siis voi laittaa tippuneisiin- eihän tässä enää mitenkään kerkeä tälle vuodelle plussaamaan :snotty:
En aio testata enää ollenkaan- tulkoon täti tai sitten siitähän sen huomaa raskauden jos maha kasvaa ja potkut tuntuu :whistle:

OIkein hyvää uutta vuotta kaikille!!!!
:eek: :kieh: ja enhän laita tippuneisiin ku sä oo mihkään tippunu!!!! sitte vasta laitan ku täti tulee (ja paree pysyy sillä pois) jos ei tän vuoden puolella saa sitä plussaa niin sitte meet seuraavaan pinoon ja sit seuraavaan.....JA KAIKEN LISÄKSI SÄHÄN OLET JO VALMIINA TUOLLA VIIKON 4 JÄNNÄILIJÖISSÄ JOTEN SULLA ON AIKAA PLUSSATA ;)

 
Khimaira
Hehheh..capris, tuo tina-juttu..Mitenkäs tina näyttää vauvan :saint: pitääkin kauppareissulla ostaa :saint: Siis sullakin haamu ja nyt eri mitään????Mä en ymmärrä näitä...Mulla sama juttu :/

Miilukka :LOL: Mulla on varapino aina valmiina :whistle: hehehh, mutta ihan kiva toisaalta jatkaa tuossa haamupinossa, koska edelleen tätskä poissa :/

 

:xmas: :xmas:MAANANTAI 31.12.2007 :xmas: :xmas:


Nereia.....................kp 33/28..............yk ?..............2.haaveissa
meilinde.................kp 41/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 40/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 45/36-38....... yk1.............2.haaveissa
Ihaa81................kp 31/27.............yk 5............2.haaveissa
Kuumeilija87 ......kp 45/29-35 .....yk.tjot-meininki...1.haaveissa


TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81
mussu
Tinkatar
nti



PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
Neilikka77
Iita28



HAAMUILIJAT: :headwall: (vahvistu plussa,vahvistu)
Luru Lude...kp 41/32...........yk 4............4.haaveissa
capris.........kp 58/26-32......yk .............2.haaveissa

 
TÄÄ VUOSI ALKAA VETELEMÄÄN VIIMEISIÄÄN JOTEN TOIVOTAN JO NYT KAIKILLE KANSSASISARILLE OIKEIN RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA.JA TOIVOTTAVASTI MEILLÄ KAIKILLA ON OMA NYYTTI ENSI VUONNA KAINALOSSA :heart: eiköstä vaan :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
tuo tina-juttu..Mitenkäs tina näyttää vauvan
Siis eikös tinoja tulkita niin, että kun se on valettu, sammutetaan valo ja laitetaan kynttilä palamaan, sitten sitä tinaa pyöritellään siinä kynttilän edessä ja varjosta katsotaan, mitä se näyttää :LOL: Siis ihan varjoa tulkitsemalla. Näin meillä on aina tehty ja ensi yönä tehdään myös - vauvaa sinne odotan ilmestyväksi - ja paljon röpöliästä pintaa, sillä se tarkoitaa rahaa :LOL:

 
JUST TUOLLA JÄNSKÄILIJÖIDEN VIIKON 4 PINOSSA SANOIN ETTÄ KAIKILLA MEILLÄ ON TOIVOTTAVASTI NYYTIT SITTEN ENSI VUONNA KANS.JA SITTE LISÄSIN ETTÄ TOTTA MUNASSA MEILLÄ ON JO TÄSTÄ KIERROSTA KUN OLEN NIIN PLUSSA-TUULET LAITTANUT TOHON PINOON ETTÄ PLUSSIA ROPISEE SITTE TUOSSA PINOSSA :whistle: :whistle:
 
Täti ei tule, ei sitte millään!!! Eilen aamul tein r-testin, negaa näytti :ashamed:
Mut tinat valetaan täälläkin ja käännellään se pahkuran klöntti siihen malliin et varjona näkyy selkee vauva! ;) :LOL:
Oikein leppoisaa vuoden vaihdetta ja ONNELLISUUTTA vuodelle 2008!! :heart:
 
täällä otan uuttavuotta vastaan kipeänä, mutta tätiä ei vielä kuulu joten se on positiivista kumpa pysyiski pois =) testailen huomenna jospa uusivuosi toisi parempaa onnea =) ihanaa uutta vuotta kaikille :heart:
 

:xmas: :xmas:TIISTAI 1.1.2008 :xmas: :xmas:


Nereia.....................kp 34/28..............yk ?..............2.haaveissa
meilinde.................kp 42/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 41/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 46/36-38....... yk1.............2.haaveissa
Ihaa81................kp 31/27.............yk 5............2.haaveissa
Kuumeilija87 ......kp 46/29-35 .....yk.tjot-meininki...1.haaveissa


TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81
mussu
Tinkatar
nti
capris



PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
Neilikka77
Iita28



HAAMUILIJAT: :headwall: (vahvistu plussa,vahvistu)
Luru Lude...kp 42/32...........yk 4............4.haaveissa


 
noniin! mut saa sitten tiputtaa ketjusta! täti kurvas eilen päivällä kylään! |O |O arvasin että oli vaan taas kaikki tästä stressistä ja asioiden muuttumisesta... työt loppu niin tuli täti! :kieh: no viime yönä kyllä harjoteltiin taas miten sitä vauvelia oikein tehään että osaa sitten parin viikon päästä :LOL: :whistle: no joo... oikein paljon plussia ja tarrasukkia teille muille! mä poistun taka vasemmalle odotteleen joulu vauvelia ... ehkä?! ;) OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008 JA PLUSSA TUULIA KAIKILLE, KYLLÄ MEILLÄ VIELÄ KÄÄRÖT ON TÄNÄ VUONNA KAINALOSSA VAI MITÄ!! TAI 2009 KEVÄÄLLÄ VIIMEISTÄÄN! :heart:
 
niin mulla tää mahatauti sotkenut mun testailut kokonaan joten testailen huomen aamuna jo tää olotila olis parempi :snotty: nyt siis kp31 ja täti kadoksissa ja viimeks kp28 testasin negan mut en kyllä testannut aamuvirtsasta et toivon rippeitä on vielä jäljellä vähän :)
caprikselle ja nti isot :hug: ja voimia uuteen kiertoon..
palailen taas :wave:
 
No joo, täällä kp olisko nyt 46/29-35.. Eilen aamulla testattu nega.. Ei silti mitään menkkamaisiakaan oireita.. Tosin nyt orastava nännikipu on muuttunut tissikivuksi, mutta jotenkin tuntuu että se on vähän erilaista kun mun normaali menkkajohteinen tissikipu.. Mutta kun en viitsi uskoa kun mun pääkin voi kehitellä erilaisia oireita päässään :D Sanoin eilen äipällekin että kai se kevääseen mennessä on selvinny :D Ja oikein hyvää uutta vuotta 2008, toivotaan että kaikki me tän vuoden puolella saadaan jo ihastella plussia testeissä :)
 
Khimaira
Onneva iitalle :flower:
Vähänkö kade :ashamed:

capris :hug:

Mulle ei mitään uutta |O Tätskä edelleen poissa |O |O
Ikinä ole menkat olleet näin kauan poissa ilman syytä |O |O
 

:xmas: :xmas:KESKIVIIKKO 2.1.2008 :xmas: :xmas:


Nereia.....................kp 35/28..............yk ?..............2.haaveissa
meilinde.................kp 43/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 42/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 47/36-38....... yk1.............2.haaveissa
Kuumeilija87 ......kp 47/29-35 .....yk.tjot-meininki...1.haaveissa


TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81
mussu
Tinkatar
nti
capris
Ihaa81



PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
Neilikka77
Iita28



HAAMUILIJAT: :headwall: (vahvistu plussa,vahvistu)
Luru Lude...kp 43/32...........yk 4............4.haaveissa


 
Khimaira
Mun silmät ja testit temppuilee... :ashamed: Ekana testiin tuli vain haalea viiva "viivanpaikka" ja sitten se aikojen päästä vahvistuu kunnon viivaksi :eek: :kieh: Vaaleaksi kylläkin, mutta paksuksi :kieh:
En varmana ikinä osta aconin testejä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Mun silmät ja testit temppuilee... :ashamed: Ekana testiin tuli vain haalea viiva "viivanpaikka" ja sitten se aikojen päästä vahvistuu kunnon viivaksi :eek: :kieh: Vaaleaksi kylläkin, mutta paksuksi :kieh:
En varmana ikinä osta aconin testejä :kieh:
oliks punanen se viiva??? :saint: viivanpaikka jää kyllä mun mielestä värittömäksi harmaaksi. ainakin mulla kun niitä on nyt tullu kyllä tiirailtuu aika paljon :kieh:

 

Yhteistyössä