~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija87:
joo o.. eilen soitin lähetteen verikokeeseen, huomen piti mennä.. ja tänään alko sit menkat :( eli eipä oltu täällä siunatussa tilassa :( MUtta toisaalta helpotus että alkoivat itsessään.. Kunhan nyt jatkossa eivät tee näin pitkää katoamista :) Mäkin oon kuule jännänny sun puolesta Kenwood1 ja tuun kyllä kurkkiin sun tuloksias sit :D

voi , iso hali sulle :hug: mutta nyt uuteen kiertoon kun tästä piinasta on selvitty :saint:
 
Voih eih! :hug: kuumeilija87! Tosi kurjaa et kierto venys noinkin pitkäks, mut kuten sanoit niin parempi luomuna ku et ois tarttenu lääkkeillä menkat saada käyntiin. Tsemppiä!
Ja onneks ne sun ostamat potkuhousut säilyy käyttökelpoisina viel pitkään! B)
Meen ite torstaina muissa "vaivoissani" omalle lääkärille niin ajattelin kysäistä mun omaa tilannetta :| Tosin nää kaikki oireet sopis siihen vaaveliin jos sellainen vaan matkas olis... :ashamed:
Hohhoijjaa! On tää rankkaa olla vauvakuumeinen! ;)
 

:xmas: :xmas:pERJANTAI 11.1.2008 :xmas: :xmas:



meilinde.................kp 51/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 51/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81
mussu
Tinkatar
nti
capris
Ihaa81
Luru Lude
Nereia
Kuumeilija87



PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
Neilikka77
Iita28




HAAMUILIJAT: :heart:
Colada.......kp 56/36-38....... yk1.............2.haaveissa


 
Kenwood1 Niimpä :) Hyvillä mielin täällä ollaan, ja tänään sanoin juuri kaverille saman että eipä ne onneks vanhene :D Toivottavasti niihin tässä n. 1-1½ vuoden aikana täytettä saadaan :) Tulehan sitten ilmoittamaan tännekin, jotta onko siel vatsas salamatkustaja :)
 
:headwall: :headwall: :headwall: Ei se lääkäri ollu samalla aaltopituudella mun kanssa, hymyillen sanoi et odota nyt rauhassa vielä 4-5VIIKKOA!!!!!! :eek: :LOL: :kieh: No en todellakaan!!! max2viikkoa ja sit kyl viimeistään gynelle :ashamed:
Mut kaikesta apeudesta huolimatta, oli niiiiiiin kivaa sanoa ääneen se et yritetään vauvaa! :D Toki muutamat ystävät tietävät suunnitelmistamme (piinaan heitä kysymyksilläni :LOL: ) mut toi oli eka kerta sillai "virallisella" tasolla :LOL:
Pitäis varmaan siirtyä johonkin toiseen jännäysketjuun ettei sun tartte päivitellä tätä listaa ? ;) Mihinkös sitä nenänsä tunkis? :D
 
ei vitsi :heart: mä en oo hokannu vaikka käyn lukemassakin siellä syyslistoilla.... :saint: pittääpä tsekata tilanne. tulis Colada viel tännekki infoo ku oon viel pitäny listaa pystyssä täällä ihan viimeseen mieheen....eiku naiseen :kieh:
 

:xmas: :xmas:MAANANTAI 28.1.2008 :xmas: :xmas:



meilinde.................kp 68/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 68/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81
mussu
Tinkatar
nti
capris
Ihaa81
Luru Lude
Nereia
Kuumeilija87



PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123
Neilikka77
Iita28




HAAMUILIJAT: :heart:
Colada.......kp 73/36-38....... yk1.............2.haaveissa


 
:wave: eipä oo mitään muutosta mihinkään suuntaan, vatsaa nippailee ja vääntää just sillai et menkkojen pitis alkaa mut ei... :| Maha on turvonnu, appelsiinit maistuu, alaselkä särkee. Eilen aamulla tein (taas) testin ja negaa näyttää :ashamed: toivo on jo kyllä menny ja haluis jo siirtyä uuteen yritykseen. :headwall: Sit taas eksyy lukee myöhään plussanneiden kirjoituksia ja toivo herää :headwall: :headwall:
Mitenkäs sulla Kuumeilija87 menee? Ovista bongaamassa? :heart:
 
Ooh, enpä oo täällä taas hetkeen käyny lukemassa. Mikäs sulla nyt tilanne?
täällä nautittiin melko lyhyistä menkoista, saisivat aina olla sellaiset :D Ei meillä oo oikein vielä varsinaista yritystä, toukokuussa varmaan sitten jätetään ehkäisyt kokonaan pois... nyt lähinnä keskeytettyä ja ... :) Tosin nyt ajattelin keskittyä kunnolla kiertooni jospa tuntisin oviksen ja kn:ta ajattelin myös kokeilla erivaiheissa :D Oppia ikä kaikki :D
 
Nostellaan vaan... :)
ON: alavatsa juilii, selkä ihan äärettömän kipeä!, VÄSYTTÄÄ hillittömästi, appelsiineja kuluu kilokaupalla, valkovuoto lisääntynyt... Perjantaina meen näyttäytymään tonne meidän kunnan neuvolatädille ;) . Onneks pienes kunnas pääsee nopeesti vastikselle ja ihmiset siellä on aidosti kiinnostuneita! Katotaan mitä se sanoo :saint:
Kroppa on nyt vaan niin sekaisin pillereiden jälkeen, mut sitä kun toivoo niin paljon lisäystä perheeseen!
Onko Meilindesta mitään tietoa? Teillä Miilukka alkaa jännäviikko lähestyä! Kääk, jännittää teidän puolest hirveesti! Ja niin toivon teille plussia sinne!! :heart: Naureskelin tossa ku jossain kauan sitten kirjoitin et mut saa siirtää sinne viikolle neljä ku tätsyn niin luulin saapuvan et josko mun testaus siirtyykin jopa sinne! Ja sit sielt saadaan plussa! :D :D
Katotaan vaan Kuumeilija87 et teille kaks viivaa paukahtaa tällä kierrolla kun ette stressaa sitä ja "keskeytätte" väärään aikaan! :whistle: :D
 
JOO,MEILLÄHÄN SE PIINAVIIKKO ALKAA KUN VIIMEKSI TULI TIPUTTUU TÄSTÄ PINKASTA :snotty: MUT EIPÄ TAIJA PLUSSAA TULLA TÄLLÄKÄÄN KIERROLLA MULLE VAIKKA OVIS BONGATTIINKIN. PARI NEGA TESTIÄ JO TAKANA EILEN JA TÄNÄÄN KUN TOLLERO EN VOINUT OLLA TESTAAMATTA :headwall: OVIKSESTA OLI KUITENKIN EILEN JO 12PÄIVÄÄ ETT LUULIS ETT OIS NÄKYNY...
 
niin...minäkin täällä jänskään vielä että tuleeko muutosta tilanteeseen :) ois niin kiva saada tämä pino onnellisesti päätökseen :saint: itelle kävi taas ohrasesti vkon 4 pinossa...mut nyt jo viikon 7 pino pystyssä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija87:
Niimpä :) Juu mä oon taustalla seuraillu noita pinoja ja toivon kyllä että silloin viikolla 7 se plussa teille todenteolla pärähtäis :) Eli peukut pystyssä siihenkin pinoon :)
:hug: tänks!!niin minäkin toivon kaikille :heart: niin tänne kuin muihinkin pinoihin =)
 

Yhteistyössä