~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

minä pidän sulle nyt peukkuja, voihan olla että sulla ollut ovis myöhemmin tässä kierrossa ja ei vielä siksi näy testissä, tai sitten jos ei ala näkymään myöhemminkään kantsii pyytää omalta terkkarilta veritestiä..toivotaan parasta :heart: mulla poika syntynyt heinäkuun lopulla et aika lähekkäin meidän poitsut nähnyt maailman =)
 
ehkä.. viiva tuli noin... hm.. parin minuutin päästä.. haalee mut mieskin väitti enemmän punaseksi kuin harmaaksi.. ihan paniikissa ku en tiedä olenko vai en.. 11 päivää oviksesta rfsu:n testin tein... apuva!!!!!!!!!!!!
 
Täällä edelleen... :ashamed: Ei oo täti tullu... eikä oo mitään oireitakaan paitsi hillitön vauvakuume! :whistle:
Onko muita jotka lopettaneet pillerit vähän aikaa sitte? Miten teillä kierrot palautuneet?
Oisko ne kaameat vatsan väänteet ja repäisykivut voineet sittenkin olla ovulaatiosta (kp17-19)?
 
Khimaira
Ketäs täällä on vielä jäljellä?
Milloin meinaatte testata? Minä varmaankin käyn tänään ostamassa testin ja teen sen huomisaamuna...Sitten olisi tätskä 3-5pv myöhässä...

kenwood1: minä lopetin pillerit alkusyksystä ja melkein heti kierto oli tasainen- 32vrk, kerran oli 35vrk. Mutta ne menkkakivut, jotka ovat piinanneet näin luomusti :x :kieh: Niitä ei ole ikävä :snotty:
 
Kiva kuulla noin ihania uutisia =) toivon paljon vauvaliimaa teille!

Kenwood1: mulla itsellä on kokemusta sen verran että mun esikoisesta mulla tärppäs jo yk2 pillereiden jälkeen mut nyt kun mulla oli toi rengas niin mennään jo yk5 ja kierrot meni alkuun ihan sekasin, että näin täällä, ja ovis voi hyvinkin olla myöhemminkin se on hyvin yksilöllistä kantsii ostaa niitä ovistestejä avuksi ens kiertoon jos haluaa varmuuden, ellei oo sit jo vaavi matkassa =)
ON: niin testasin eilen illalla aconin herkällä negan kp25, että taitaa olla menetetty toivo tähän kiertoon, no täti ei oo viä tullut mut luulis et ois jo näkyny testis jos ois :( plääh :headwall:
 
Luru Lude, täällä ollaan :wave: . Tänään tein taas huvikseni testin ja negahan tuo oli. kp 27/28, joten taidan ruveta suuntaamaan ajatukset uuteenkiertoon. Vauvakuume on kova, mutta yritän lohduttautua sillä, että lääkärikin oli sitä mieltä, että alkuvuodesta olisi aika ruveta raskautta odottelemaan, kun syyskuussa aloitetiin lääkkeet, että tämä jännitys tästä vaan tiivistyy (ja sitä myötä pettymyksen määrä kasvaa), tässä on kuitenkin vuosien saatossa niin monasti toivonut ja pettynyt (vaikka on tiennyt, että mitään ei voi tapahtua ilman hoitoa :headwall: ), että pettymyskään ei ole enää niin raastava, toivon vain, että täti tulisi huomenna ajallaan. Viimekierrossa oli myöhässä muutaman päivän, enkä tiedä, olisiko kyseessä kuitenkin ollut kemiallinen tms. sillä kn oli melko kova ja kiinni muutaman päivän, tässä kierrossa se ei ole ollut niin kiinni, eikä niin napakka ollenkaan.

Mene ja tiedä.

Toivon muille plussia paljon ja onnea jo plussanneille!
 
Onnea tiinulle!! :flower: Ja tarrasukkia vauvalle.

Luru: sun tuloksia jännään melkein yhtälailla kuin omia =) Sulla kuulostaisi aika lupaavalta.

Itse testasin kärsimättömänä eilen, vaikka tiesinkin, ettei vielä varmaan edes voisi näyttää positiivista. Ovulaatiosta taisi olla noin 10 päivää. Ja negahan se oli. Viimeksi raskautuessani tuossa vaiheessa näytti myöskin negaa. Ajattelin testata lauantaiaamuna uudestaan, sillä silloin pitäisi jo plussa näkyä, mikäli sellainen ontulossa. Siinä vaiheessa oviksesta on siis jotakuinkin 13-14 päivää. Tosin mitään oireita en ole saanut kehitettyä, joten ehkäpä tämä oli vain harjoittelukierros. Mutta toivo elää yhä.
 
Elikkäs tällainen tilanne, menkkojen olisi pitänyt alkaa 17pvä, vaan eipä vielä näy. Kierto normaalisti 29-35 pvä, ja 15 pvä oltiin ilman ehkäisyä ensimmäisen kerran, joten mahd. hedelmöittymisestä nyt n. 13 pvää. Aattoaamuna testasin negan kaupan perustestillä, nyt tänään kävin apteekista ostaan Clearbluen testin, jos huomen aamulla sitten testaisi.
Minkäänlaisia oireita ei ole, ei menkkamaisiakaan (vaikka yleensä tissikipu iskee niin kauheena että :)) En oikein jaksaisi uskoa, että olen raskaana, mutta toivoahan voi :)
 

:xmas: :xmas: TORSTAI 27.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 26/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 27/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 29/28..............yk ?..............2.haaveissa
Iita28.....................kp 30/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 30/28.............yk 1.............
Luru Lude..............kp 37/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 37/29...........yk 3.............2.haaveissa
kenwood1..............kp 36/30-32......yk 1.............1.haaveissa
Colada................. kp 41/36-38....... yk1.............2.haaveissa
capris...................kp 54/26-32.........yk .............2.haaveissa
Ihaa81................kp 26/27.............yk 5............2.haaveissa
Kuumeilija87 ......kp 41/29-35 .....yk.tjot-meininki...1.haaveissa


TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane
meela
JoonanÄiti
Emiliina
masukki08
miranda-81


PLUSSANNEET: :heart:
story
viidettä haaveillen
tiinu123



 
Luru Lude onko sulla minkälaisia oireita? Nyt ku kerroit et oot saanu plussan ovistesteillä niin arvaappa kuka marssi apoteekkiin ostoksille? :D
Viime yönä heräsin kunnon vatsakramppeihin ja olin jo ihan varma (ja huojentunut) et täti ois tullu mut EI MITÄÄN! :eek: Nyt tuntuu vaan oikealta munasarjojen läheisyydestä... Vitsi ku tietäis mitä tää oikein on?! :kieh:
Mut peukut on pystys kaikil jännääjil! Ja plussanneille :flower: ja isot onnittelut!
 
Khimaira
kenwood1: oksettqava olo, ikenet verillä, kn kova ja limanpeitossa, ovistesti vahvaa plussaa, mahan nippailut ja sektiohaavavihlomiset....Ja nyt sitten r-testiin haamuna ilmestyi toinenkin viiva.....
Pelottaa...Onkohan se plus vai mitä....
 
Heippa kaikille !!
Tänään uskaltauduin tekemään tekemään testin illalla ja siinä oli SELVÄ PLUSSA !!! :)
Nyt kyllä hymyilyttää :D , pitänee vaan toivoa että se myös pysyy siellä... Nyt alkaa sitten seuraava parin kk:n jännittäminen että pysyy sisällä...
Plussia plakkariin muillekin !! +++++++++++
 
ihanaa tiinu, luru lude ja iita! onnittelut nyt jo!!! :heart: ja tarrasukkia!

itse ostin tänään taas noita tuttuja rfsu:n testejä, halpoja kun ovat ja tottunut niitä käyttään... (minähän en ole suurkuluttaja, en :whistle: )
aamulla taas jännätään! jollei mitään tuu niin soitan terkkarille! sitten menee kyllä ens viikon lopulle kaikki! miks pitää noita saakelin pyhiä olla välissä! |O ärsyttää oon töissä ja joudun nosteleen raskaita laatikoita korkealta ja korkealle,kivasti vihlaissu aina kun nostelee.. :snotty:
 
Onnittelut lurulle ja Iitalle! :flower: Ja halaukset :hug: kaikille tippuneille.

Itse sain eilisiltana haamuista haamuimman, joten uskallan olla varovaisen toiveikas. Oviksesta laskettuna tädin kuuluisi tulla joko lauantaina tai sunnuntaina, joten todella varhaisia hetkiä tässä vielä eletään. Käyn töiden jälkeen ostamassa lisää testejä, jotta voin viikonloppuna testailla, josko se viiva vahvistuisi. :) Kuitenkin varovaisin mielin olen liikkeellä, sillä vielä voi käydä vaikka mitä.
 
voi kun ihanaa :heart: tännehän nyt alkoi plussia satelemaan, niin ja myös varovaiset onnittelut tinkatar :flower:
Voimia uuteen kiertoon tädin tiputtaneille :heart:
on: ei mitään uutta tätiä ei vielä näy, viime kierrossa alkoi tuhruttelu jo kp25 muistaakseni, mut nyt ei mitään mut en ole vielä uskaltanut testata uudestaan..sen negan pelossa, mielummin odottelen tätiä vaikka toivon että se ei nyt tulis, nyt on kp27 ja voipi olla et kierto on nyt sit pisempi..kyllä tää on nyt yhtä piinaa :headwall: mä sydämmestäni toivon meille kaikille sen kaksi viivaa testiin :heart:
 
Khimaira
Kiitos, kiitos onniteluista :heart:
En usko itsekään vielä todeksi...Vielä sitä pitää tehdä varmistustestejä...vaikka vkonloppuna..tai- ketä mä huijaan??? Huomisaamuna olen kuitenkin jo pissimässä tikkuun :LOL: Eikös viivan pitäisi parissa päivässä vahvistua?

Onnea Iita ja varovaisesti myös Tinkatar :flower:

Huoh..JOka kerta kun tuntuu kostealta, niin pitää tarkistaa, että josko täti sittenkin tulee :ashamed: Ei tätä voi vielä uskoa :ashamed:
 
Ooh, onnea kaikille plussaajille! Tarrasukkia pienille kovasti! :heart:

Tänään aamulla testattu nega :( Tosin sitä odotinkin. Ei mitään menkkaoireita mutta nyt pari päivää taas valkovuotoa oikein lorahdellut housuihin ja aina luullut et nyt se täti tuli. Ei mitn.. Tuossa n. viikko sitten oli kanssa valkovuotoa runsaammin mutta sitten se vähän rauhoittu taas... Hmm.. kai sitä pitää odotella... Jos ei ens viikolla ala eikä testi näytä mitn niin täytyy kyllä jo labrassa varmaan käydä.. kp 42/29-35
 

Yhteistyössä