Rokkivosu
AAARGH!! Ei löytynyt mistään mustaa rautalankaa :headwall: kaikki oli sinkittyä.
Jäi tommosen ruostesydämen teko siis huomiseen :/
Jäi tommosen ruostesydämen teko siis huomiseen :/
hienojaAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:http://aamukaffetta.blogspot.com/2009/11/muovailua.html :ashamed: Tiedän ne ovat ihan kauheita :xmas:
No niin on...Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:http://aamukaffetta.blogspot.com/2009/11/muovailua.html :ashamed: Tiedän ne ovat ihan kauheita :xmas:
Askarteluliikkeistä, Sinelli, Sinooperi ym.Alkuperäinen kirjoittaja askartelija:Hei askartelijat kertokaapa, mistä löytäsin tuollasen styroksisen sydämen, et sais tuon rautalanka-jutun tehtyä? Täällä päin ei ainakaa tiimarissa ollu niitä :/
Piti pitkästä aikaa oikein kirjautua, että merkkaan nämä ylös. Mun makuunAlkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Täälläkin oli vaan semmoisia styroksisisa sydän-kranssipohjia. Pistän sen keskelle sit sanomalehteä et saa sitä täytettä.Alkuperäinen kirjoittaja askartelija:Hei askartelijat kertokaapa, mistä löytäsin tuollasen styroksisen sydämen, et sais tuon rautalanka-jutun tehtyä? Täällä päin ei ainakaa tiimarissa ollu niitä :/
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
me oltais koko porukka sairaalassa jos aito olis...mut tuo kävis tosiaan meillekkinAlkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Siis led-valot? No uskaltaa.Alkuperäinen kirjoittaja jozzy82:Ehkä tyhmä kysymys, mut uskaltaako sinne paperinarusta tehdyn sydämmen sisälle oikeesti laittaa sähkövalot?
led-valot ei ainakaan kuumene yhtään. =)Alkuperäinen kirjoittaja jozzy82:Ehkä tyhmä kysymys, mut uskaltaako sinne paperinarusta tehdyn sydämmen sisälle oikeesti laittaa sähkövalot?
Ei minustakaan kaikki olleet sellasia, että kotiini laittaisin, mutta ei niitä silti kamaliksi voi sanoa. Te voittekin sitten laittaa niitä omia huippuluomuksia meidän arvioitavaksi!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katoin kans, että ...Ihan kamalia räpellyksiä. Minä en moisia hirvityksiä esille kodissani laittaisi, pölynkerääjiäkin ovat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ari:aika hirveitä kaikki. kaikilla taitaa olla peukalo keskellä kämmentä.
Älkää vaan sanoko, että "ilahdutatte" noilla ystäviänne...?
Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:VALOPALLOON TEKO-OHJEET
Puhalla ilmapallo. (tuossa sydämenmallisessa ilmeisesti sydämenmuotoinen ilmapallo, en tiedä mistä niitä saa)
Ilmapallon päälle laitetaan kerros tuorekelmua.
Paperinaru kiinnitetään pallon pintaa vedellä ohennetun EriKeepperin avulla (liisteriseoski käy).
Annetaan kuivua yön yli.
Puhkaise pallo ja poista kelmu ja pallo sisältä.
Pujottele valosarja sisälle esim virkkuukoukun avulla.
Kertokaapa ootteko tehny näin, vai jotenki erilailla
arvaa mitä mies kysyi ensimmäiseksi kun tuon näki ?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:sannulii IHANA! :heart:
minkälainen valosarja, 20 lamppuako? eikös ne oo aika hinnakkaita, vai mistä sais halvalla?Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:minkälainen valosarja, 20 lamppuako? eikös ne oo aika hinnakkaita, vai mistä sais halvalla?Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave: