Jouluaskarteluja *kuvia*

Alkuperäinen kirjoittaja eikö jostain..:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja paljo on paljo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Ihania askarteluja, kunpa itekin osais. :ashamed:
Mä haluaisin jonkun kranssin, on niin hirveen hintaisia jos ostaa valmiin. Mutta ku oon vähän tämmönen etten taida osata. :|
Mitä teillä päin maksaa kranssit? Ei ne mun mielestä ole paljoa, jos on esim. 15 ?, ja koristellut 20?. Ja sitten vielä, jos se säilyy hyvänä muutaman vuoden, esim. risukranssi tms.
Mä oon vaan huutonetistä katellut, siellä on sellaista 25-30? ja postikulut vielä päälle. Täällä ei mikään pulju edes myy, täytyy jouluostoksilla käydä tuolla isossa kaupungissa, ja ettiä sieltä :)
mistä päin olet? eikö siellä päin ole mitään myyjäisiä, joulumarkkinoita tms. sellasissa yleensä on.
Hei on muuten! Toivottavasti löytyy sieltä :)

..
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Tämmösiä joulukortteja tein jo viime vuonna. Mutta projekti jäi sillon kesken, joten jatkoin nyt, ja teen tommosia tonttukortteja vielä enemmän postitettavaksi. :xmas:
hei mä muistan nää viime vuodelta :) ihailin niitä sillon pitkään, oli niin veikeitä nuo tontut :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ari:
aika hirveitä kaikki. kaikilla taitaa olla peukalo keskellä kämmentä.
Katoin kans, että :eek::eek::eek:...Ihan kamalia räpellyksiä. Minä en moisia hirvityksiä esille kodissani laittaisi, pölynkerääjiäkin ovat :ashamed:

Älkää vaan sanoko, että "ilahdutatte" noilla ystäviänne...? :D

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Näitä on tullu tehtyä taas urakalla:

Ja muutaman vuoden takaa tämä kuva:

Kivan näköisiä! :) Miten olet tuon ikkunakoristeen tehnyt? Olisi aika kiva lahjaidea...
Mua kiinnostas myös kovasti tuon sydämen teko-ohje. Semmosen voisin väsätä siskolleni synttärilahjaks, tiedän että tykkäis tommosesta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katoin kans, että :eek::eek::eek:...Ihan kamalia räpellyksiä. Minä en moisia hirvityksiä esille kodissani laittaisi, pölynkerääjiäkin ovat :ashamed:

Laitapa sitten vaan omat taideteokset esille. =)

mä en saa kuvia koneelle mut oon tehny huopasydämiä (styroksin päälle ) puna-harmaita, työkaverille menny kaikki mitä ehdin tehdä.
itselle oon tehny ison kimpun paperitulppaaneita, silkkipaperista ympyrä, joka kääritään ja sisään pumpulia, muotoillaan se tulppaanin näköiseksi ja sit varsiteipillä kiinni varrastikkuun ja lehti sit siihen varteen vielä kiinni..itselleni tein punaisia ja valkoisia, anopille sinisiä.

sit muutama käpyenkeli elikkäs tällaisia:
http://www.yhteishyva.fi/vapaa-aika_perhe/askartelu/askartele_jouluisia_koristeita/kapyenkeli/fi_FI/kapyenkeli/

UHU
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Laitapa sitten vaan omat taideteokset esille. =)
Mielipiteen vapaus olkoon kaikilla =)

Voisiko tuosta aiheesta halukkaat vääntää sitten vaikka jossain toisessa ketjussa toivoo aloittaja :wave:

Yhteistyössä