Jouluaskarteluja *kuvia*

immu
Alkuperäinen kirjoittaja askartelija:
Hei askartelijat kertokaapa, mistä löytäsin tuollasen styroksisen sydämen, et sais tuon rautalanka-jutun tehtyä? Täällä päin ei ainakaa tiimarissa ollu niitä :/
Askarteluliikkeistä, Sinelli, Sinooperi ym.

Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja askartelija:
Hei askartelijat kertokaapa, mistä löytäsin tuollasen styroksisen sydämen, et sais tuon rautalanka-jutun tehtyä? Täällä päin ei ainakaa tiimarissa ollu niitä :/
Täälläkin oli vaan semmoisia styroksisisa sydän-kranssipohjia. Pistän sen keskelle sit sanomalehteä et saa sitä täytettä.
Illalla ajattelin kokeilla tota, kunhan saan ensin oikeenlaista rautalankaa kun mulla on vaan sinkittyä kotona.

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Hinoja tötteröitä!
Täs on tämmönen hyasintti, tein pari vuotta sitten...oli vaa niin kova homma ettei sitte loppujenlopuks tullutkaan annettua näitä lahjoiksi :D
Ihana! Meillä ei voi oikeita hyasintteja olla tuoksun takia, mutta tommosethan kävis :)
me oltais koko porukka sairaalassa jos aito olis...mut tuo kävis tosiaan meillekkin :D

vieras
VALOPALLOON TEKO-OHJEET

Puhalla ilmapallo. (tuossa sydämenmallisessa ilmeisesti sydämenmuotoinen ilmapallo, en tiedä mistä niitä saa)
Ilmapallon päälle laitetaan kerros tuorekelmua.
Paperinaru kiinnitetään pallon pintaa vedellä ohennetun EriKeepperin avulla (liisteriseoski käy).
Annetaan kuivua yön yli.
Puhkaise pallo ja poista kelmu ja pallo sisältä.
Pujottele valosarja sisälle esim virkkuukoukun avulla.

Kertokaapa ootteko tehny näin, vai jotenki erilailla :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ari:
aika hirveitä kaikki. kaikilla taitaa olla peukalo keskellä kämmentä.
Katoin kans, että :eek::eek::eek:...Ihan kamalia räpellyksiä. Minä en moisia hirvityksiä esille kodissani laittaisi, pölynkerääjiäkin ovat :ashamed:

Älkää vaan sanoko, että "ilahdutatte" noilla ystäviänne...? :D
Ei minustakaan kaikki olleet sellasia, että kotiini laittaisin, mutta ei niitä silti kamaliksi voi sanoa. Te voittekin sitten laittaa niitä omia huippuluomuksia meidän arvioitavaksi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
VALOPALLOON TEKO-OHJEET

Puhalla ilmapallo. (tuossa sydämenmallisessa ilmeisesti sydämenmuotoinen ilmapallo, en tiedä mistä niitä saa)
Ilmapallon päälle laitetaan kerros tuorekelmua.
Paperinaru kiinnitetään pallon pintaa vedellä ohennetun EriKeepperin avulla (liisteriseoski käy).
Annetaan kuivua yön yli.
Puhkaise pallo ja poista kelmu ja pallo sisältä.
Pujottele valosarja sisälle esim virkkuukoukun avulla.

Kertokaapa ootteko tehny näin, vai jotenki erilailla :)
Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave:

tässä juuri valmistunut joulukalenteri
sain inspiraation teidän ketjusta, jossa oli äänestys joulukalentereista ja sitten googletin sellaista kankaist aja ne maksoivat 75-90 e.
eihän mulla sellaisia summa ole irroitta..
niinpä tein omista jämä kankaista tämmöisen :)
ainoa minkä ostin oli nuo numerot huopa arkki ja se maksoi 1e, koko hanke siis tuli maksamaan 1e. ja aikaa noh, meni se 3-4 tuntia, mutta hoidin samalla 2 lasta, joten..

mitä olette mieltä?

halvalla
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Näin juuri oon niitä tehnyt. :wave:
minkälainen valosarja, 20 lamppuako? eikös ne oo aika hinnakkaita, vai mistä sais halvalla?

Halvalla saa ainakin alennusmyynneistä joulun jälkeen =) Mut sitten tosin voi käyttää vasta ens jouluna,vaikka onko se niin vuoden pääle =) Joskushan jouluvalot myydään -50% jo just ennen joulua.

Yhteistyössä