Jouluaskarteluja *kuvia*

Paperinarusta kudottu kranssi. Valot puuttuu, koska en lukuisista yrityksistä huolimatta ole löytänyt led-valoja jotka olis valkoisella "piuhalla/johdolla" :/ mutta laitoin sen nyt ostettujen lintujen ympärille. Tuikkua sinne ei nyt tosin voi laittaa palamaan :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5387649.jpg

valo
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:
Paperinarusta kudottu kranssi. Valot puuttuu, koska en lukuisista yrityksistä huolimatta ole löytänyt led-valoja jotka olis valkoisella "piuhalla/johdolla" :/ mutta laitoin sen nyt ostettujen lintujen ympärille. Tuikkua sinne ei nyt tosin voi laittaa palamaan :D

http://www.hoplaa.fi/index.php?mod=Items&cid=25&lid=8&open=8

Tuossa on valkoinen johto, ja toimii pattereilla, mikä ihan kätevä kranssissa!

UHU

Tää on kiva, mutta mun makuun olis vielä kivempi ilman noita lintuja :)

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis MISTÄ noita hyviä sydänilmapalloja löytyy? ostin eilen tiimarista ja prismasta sydänpalloja pussilliset. tiimarista ostetut ihan surkeita; alaosan terävä kärki venyy ihan suhteettoman pitkäksi, ei ole lainkaan terävä, eikä näytä ollenkaan sydämeltä. prisman mallot muodoltaan hieman parempia, mutta tosi isoja (vaikka paketissa luki "pieniä" ). siis minkä kokoisia noi teidän tekemät on??

APUA!!! :xmas:
ja sitten noista rautalankasydämistä vielä sen verran, että onko kukaan tehnyt niitä pidemmistä rautalanganpätkistä, pysyykö kasassa hyvin styroksinpolton jälkeen?

siis MISTÄ noita hyviä sydänilmapalloja löytyy? ostin eilen tiimarista ja prismasta sydänpalloja pussilliset. tiimarista ostetut ihan surkeita; alaosan terävä kärki venyy ihan suhteettoman pitkäksi, ei ole lainkaan terävä, eikä näytä ollenkaan sydämeltä. prisman mallot muodoltaan hieman parempia, mutta tosi isoja (vaikka paketissa luki "pieniä" ). siis minkä kokoisia noi teidän tekemät on??

APUA!!! :xmas:
ja sitten noista rautalankasydämistä vielä sen verran, että onko kukaan tehnyt niitä pidemmistä rautalanganpätkistä, pysyykö kasassa hyvin styroksinpolton jälkeen?

Pyysit toisessa ketjussa mua vastaamana mutta en kyllä osaa vastata kysymykseesi.. Täällä palstalla muuten on myön NäkymätönNinni...
:whistle:

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
Pyysit toisessa ketjussa mua vastaamana mutta en kyllä osaa vastata kysymykseesi.. Täällä palstalla muuten on myön NäkymätönNinni...
:LOL: no näköjään, ei hitto.. äsken jo mietinkin, että miten mä muistelin, että toi sun nikki kirjotettiin kokonaan yhteen, niin kuin otsikkoon laitoinkin. :xmas:

mut kiitti silti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
:LOL: no näköjään, ei hitto.. äsken jo mietinkin, että miten mä muistelin, että toi sun nikki kirjotettiin kokonaan yhteen, niin kuin otsikkoon laitoinkin. :xmas:

mut kiitti silti ;)
:D
Ostin sydänilmapallot ihan vaan kärkkäiseltä ja säästökuopasta. 6 palloa tais olla yhessä pussissa. Ne pitää puhaltaa aika täyteen et saa hyviä. Mutta ehdottomasti ilmapallopumpulla, mulla yks kerran räjähti silmille ja tuntiin en nähnyt mitään. Koko on varmaan jotain 30*35cm noissa mun sydämissä.
Muoks. Ei niihin mitenkään saa terävää kärkeä, ei noissa munkaan ole, mutta sydämen näköisiä kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

Pari vuotta sitte tehty enkelitaulu
Kaunis taulu! :heart:

Kivan näköinen kranssi! =)

Onko nää nyt jouluaskartelujakaan, mutta äsken hurautin viimeiset saumat.
Esikoisella siis tänään joulujuhla, ja tein mekot tytöille.

Isoimmalle ja keskimmäiselle tällaiset:

Ja pienimmälle tämä:

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Muoks. Ei niihin mitenkään saa terävää kärkeä, ei noissa munkaan ole, mutta sydämen näköisiä kuitenkin.
joo, siis noi sun onkin tosi kauniin mallisia. pakko vielä linkittää kuva tästä pallosta, musta se näyttää enemmän ylösalaisin olevalta päärynältä, ei kyllä tuosta huvita alkaa mitään vääntämään. täytyy varmaan jatkaa vielä pallojen metsästystä. :/
http://www.aijaa.com/v.php?i=5400860.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ihanaa toi nuottipaperi. Mistä sä oot löytäny?
Ihan lahjapaperina löysin kaupasta, olikohan Kärkkäiseltä.
Se on vissiin jossain pohjoisessa? Täytyy kattella jos täältä lännestä jostain löytyis (tuskin). Yritin edellis vuonna sellaista hakea, kun oli yhden muusikon synttärit, mut en silloin löytänyt.
Oliko toi ihan lahjapapereissa vai joululahjapapereissa?

Milla
Se on vissiin jossain pohjoisessa? Täytyy kattella jos täältä lännestä jostain löytyis (tuskin). Yritin edellis vuonna sellaista hakea, kun oli yhden muusikon synttärit, mut en silloin löytänyt.
Lahdessa ainakin on Kärkkäinen :)

Upeat kortit Bubolla!

UHU
Kärkkäisiä on mun tietääkseni Lahdessa, Ylivieskassa, Oulussa ja Iissä. Tuossa paperissa on jouluyö juhlayö -sanat ja nuotit, siis joulupaperia ja askartelupuolelta sen löysin. Oliskohan jossain askartelukaupoissa samaa?

Vilionni
Black Sheep voisitko laittaa isommat kuvat kaikista hienouksista, noista pienistä kuvista ei saa selvää, kiitos.

Kyllä te kaikki olette askarrelleet todella hienoja juttuja. Töönä vuonna en itse ole ehtinyt vielä askarrella, mutta onneksi on aikanaan isäni kanssa tekemät himmelit ja himmelioljista väsätyt tähdet tallella. Laitan myöhemmin kuvia.

Yhteistyössä