E
epävarma
Vieras
Olen ajatellut hakea jouluapulaiseksi postiin. Työ kestäisi kaksi viikkoa ja voi valita ilta, tai aamuvuoron. Minunhan pitää valita tietysti tuo iltavuoro, mutta mietin onnistuuko tuo työ samalla kun aamulla pitää olla koulussa kaheksalta...
Tietoo kellään onnistusko tuo työ ollenkaan?
Tietoo kellään onnistusko tuo työ ollenkaan?