J
Joo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tripod osui minusta oikeimpaan. Mies ei ole uhannut väkivallalla, eikä toteuttanut väkivaltaa ketään kohtaan, tavaroihin purkaa vihansa. Arki ei ole minulle eikä lapsillekaan uhattua tai turvatonta, ja tällaisia tilanteita meillä tapahtuu todella harvoin. Huolehtii meistä hyvin, rakastaa paljon ja näyttää sen.
Ja kyllä, olen hysteerisenä uhannut lastensuojelulla ja erolla, se on miestäni kohtaan taas henkistä väkivaltaa jota hän ei voi noin vain sivuuttaa ja saa hänen vihansa vain yltymään, ja tietysti uhkaamaan takaisin.
Tottakai ketä tahansa v**uttaa rankasti jos vedet kaatuvat arvokkaan tietokoneen päälle - mikä ei oikeuta raivopäiseen reaktioon, mutta mies vain reagoi noin. Itse olisin oletettavasti ärissyt ja potkinut seinää.
Olen aina käynyt metelöinnin jälkeen katsomassa lapsia, sillä en halua että heille jää traumoja, ainakaan tähän mennessä ei ole kukaan ollut hereillä, ovat hengittäneet aivan rauhallisesti eikä ole aihetta epäillä että tekonukkuisivat ja pelkäisivät.
Meillä on täällä rauha maassa ja kaikki hyvin, enkä suinkaan odota pelolla että tapahtuuko tällaista joskus uudestaan.
En usko että tämä on alkuperäisen ap:n viesti. Jos on, olet kyllä kujalla ja pahasti.
Eiköhän tämä ole provo. "Tähän mennessä kukaan ei ole ollut hereillä" vaikka aiemmin mies on lasten herättyä huutanut ja kiroillut.
Mikäs siinä, pidä prinssisi, lapsia käy sääliksi. Vai millä kloroformilla ne nukutat kun eivät herää huutoon, räyhäämiseen, särkyviin esineisiin ja ovenkarmien irtirepimiseen?