Mitä mieltä miehen käytöksestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
La iltana mies soitti ennen kahdeksaa,että pitäisikö viedä lapset hoitoon,että jos lähtisi käymään baarissa jne... No kysyin mummolasta,että sopiiko ja sanoi,että ilmoitan tuleeko lapset kun mies tulee kotia.

Kotia tullessaan ei mies sitten osannut sanoa enää,että vietäiskö lapset hoitoon vain ei,joten ilmoitin mummolle,että lapset ei tule.

Kuitenkin puoli yhdeltätoista illalla mies sitten päätti,että hänpä lähteekin yksin baariin ja minä tietenkin tästä suutuin...

Itse en ole tehnyt koskaan vastaavaa,että yhtäkkiä illalla/yöllä päätän lähteä yksin baariin vaan menoni ovat olleet miehen tiedossa hyvissä ajoin.

Nyt ollaan sitten luonnollisesti riidoissa ja minulla alkaa olemaan mitta täysi miehen käytöstä ja vapauden kaipuuta.

Olisitteko hyväksyneet,jos teidän mies oli tehnyt saman?

Mun mies tekee tuota nykyään säännöllisesti ja mua ketuttaa tuo ihan älyttömästi. Olen sanonut suoraan monta kertaa mitä siitä ajattelen, mutta ei ilmeisesti ole minun toiveillani tai mielipiteilläni paskan väliä. En kuitenkaan ole nähnyt tuota paikallispubissa ravaamista vielä syyksi mihinkään vakavampiin toimiin, mutta sekin päivä varmasti vielä tulee jos meno ei muutu.

Hän vaan toteaa joskus 10-12 välillä illalla vähintään joka toinen viikonloppu, että taidanpa poiketa paikalliseen ja sitten häipyy. Sitten on sama mitä mieltä olen asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Mun mies tekee tuota nykyään säännöllisesti ja mua ketuttaa tuo ihan älyttömästi. Olen sanonut suoraan monta kertaa mitä siitä ajattelen, mutta ei ilmeisesti ole minun toiveillani tai mielipiteilläni paskan väliä. En kuitenkaan ole nähnyt tuota paikallispubissa ravaamista vielä syyksi mihinkään vakavampiin toimiin, mutta sekin päivä varmasti vielä tulee jos meno ei muutu.

Hän vaan toteaa joskus 10-12 välillä illalla vähintään joka toinen viikonloppu, että taidanpa poiketa paikalliseen ja sitten häipyy. Sitten on sama mitä mieltä olen asiasta.[/quote

Mulla vaan on se,etten aio kyseistä käytöstä hyväksyä. Joten olen miettinyt,että annan miehelleni vapauden tehdä mitä haluaa ja toimittaa eropaperit käräjäoikeuteen.

Parisuhteessa pitäisi asioista sopia ja vastuu lapsista on molempien. Meillä on muutenkin miehelle tullut joku vapaudenkaipuu...pitäis saada tehdä sitä sun tätä ja tietenkin ilman minua ja lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No en mä kyllä olis suuttunut. Ei meidän ole ikinä tarvinnut aina samaan aikaan baariin päästä.

Ei kyse olekaan samaan aikaan menosta,vaan siitä,että lähdetään yhtäkkiä lähes keskiyöllä yksin baariin.

Itse en ole vastaavaa tehnyt ja minusta miehen olisi pitänyt jo kahdeksalta tietää mitä haluaa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja jöp:
Tekee sen näköjään tahallaan ja haluaa vaan lähteä oikeastikin yksin. Surullista. :( KESKUSTELKAA TOSISSAAN! Ilman huutoa.

Juu tätä mietin itsekin. Että halusi alunperinkin lähteä yksin.

Toki meillä on muutenkin miehelle tullut näitä vapaudenkaipuu juttuja ja haikailee elämää ennen lapsia.

Mutta kun tämä "vapaus" tehdä mitä haluaa kunnioittamatta toista on yksipuolista niin ehkä ero on ratkaisu, jonka jälkeen molemmilla on kaksi viikkoa kuusta aikaa tehdä omia juttuja.

Yhteistyössä