Golfmatkalla Espanjassa

Kyllä harmitti. Meidän piti lähteä Jaanan kanssa Espanjaan golf-matkalle, mutta vain viikkoa ennen lähtöä Jaana oli liukastunut ja murtanut nilkkansa. Ei hänestä ollut lähtijäksi. Mukava irtiotto tyttöjen kesken muuttui viikoksi yksin oudossa hotellissa. Ajattelin ensin olla lähtemättä, mutta vakuutukseni ei olisi korvannut mitään, kun Jaana ei kerran ollut perheenjäsen. Jos kerran talvilomaviikko pitää yksin viettää, niin olkoon sitten Espanjassa mieluummin kuin loskaisessa Helsingissä. Lähdin sitten kuitenkin, ilman suuria odotuksia.

--

Olin juuri saanut projektin valmiiksi ennen aikataulua, mutta kyllä sitä puristettiinkin. Pomo antoi valita bonuksen tai ylimääräisen lomaviikon välillä. Ylityökorvauksia oli projektista kertynyt mukavasti, joten en ollut bonuksen tarpeessa, loman tarpeessa kylläkin. Ja kun vielä onnistuin saamaan peruutuspaikan golf-matkalle, niin oli helppo valita. Ei haitannut, vaikka jouduinkin maksamaan yhden hengen huoneesta ylimääräistä, koska viime tingassa peruuttanut oli nainen.

--

Pari päivää takana. Ei tämä reissu aivan niin tylsäksi osoittautunut kuin luulin. Aamupäivällä opetusta ja iltapäivällä pelaamista; päivät ovat aika täysiä ja aika kuluu, kun on tekemistä. Jalkoja kyllä särki. Illallisen jälkeen menin vielä hotellin baariin katsomaan löytyisikö juttuseuraa. Useimmat ryhmäläiset näyttivät olevan jo huoneissaan. No, pariskuntiahan näillä matkoilla useimmat ovatkin. Ikkunan vieressä sohvalla istui Juha, Hyväkroppainen, niin kuin golffarit ovat, mutta ainakin parikymmentä vuotta minua vanhempi. Istuin viinilasini kanssa sohvan toiseen päähän. Juttelimme, ja Juha osoittautui olevan kiinnostava persoona, huumorintajuinen ja ymmärtäväinen, kun kerroin harmistuksestani joutuessani yksin matkalle. Valitin jalkojeni särkemistä. ”Ojenna tänne”, Juha sanoi. En ensin ymmärtänyt että hän tarjoutui hieromaan jalkapohjiani, mutta ihanaa, tuo tarjous kyllä kelpasi!

--

Toisen päivän iltana olin oluella hotellin baarissa ja katselin golfkentälle. Ei juuri ollut työasiat mielessä, vaikka pari sähköpostia olinkin hoitanut aiemmin illalla. Olin juuri aloittanut toisen lasillisen, kun viereeni istui samasta ryhmästä minua selvästi nuorempi nainen; nimi ei tullut mieleen. Puhuimme niitä näitä. Hänellä oli kuulemma uudet kengät jotka saivat jalat kipeäksi. Tarjosin jalkahierontaa. Hän epäröi, mutta ojensi kuitenkin toisen jalkansa. Painelin jalkapohjaa ja hieroin hiukan pohjettakin. En tarkoittanut mitään sen kummempaa, kun hän hiukan oudosti sanoi menevänsä vessaan. Meninköhän liian pitkälle?

--

Hieronta tuntui ihanalta. Taivaallista, kun joku noin haluaa tuottaa toiselle mielihyvää. Juha oli matkalla käsittääkseni yksin, ja aloin haluta vähän enemmänkin kuin vain jalkahierontaa. Kostuin, mutta en oikein tiennyt miten jatkaa, enkä yleensä tunne mitään vetoa vanhempiin miehiin. Hämilläni otin aikalisän ja kävin vessassa. Pikkarini olivat kosteat enkä juuri näistä pitänyt muutenkaan. Virnistäen itselleni laitoin ne vessan roskikseen. Kun palasin paikalleni, annoin Juhan jatkaa. Kun kohta tuli toisen jalan vuoro, pidin huolta, että hänellä oli hyvä näkymä jalkoväliini.

--

Hänellä kai oli vain ihan oikeasti tarve käydä vessassa. Aika pian hän tuli iloisen näköisenä takaisin, ja saatoin jatkaa jalkahierontaa. Kun pyysin toisen jalan käsittelyyn, hän katsoi minua ilkikurisesti silmiin ja levitti jalkovälinsä niin, että sain näkymän suoraan ajeltuihin häpyhuuliin. Hierontaa jatkaessani hän nojasi taaksepäin ja nautti silmät kiinni. Katselin, kuinka hänen alapäänsä alkoi punottaa ja pieni pisara ilmestyi näkyville.

--

Jalkahieronta oli ihanaa, mutta halusin lisää. ”Hieroisitko minua muualtakin?”, kysyin. ”Mmmh”, Juha hymähti, nosti jalkani lattialle ja kulautti samalla oluensa loppuun. Laitoin sandaalit jalkaani. Kun nousin seisomaan, selkääni vihlaisi ilkeästi. Juha katsoi minua huolestuneena, ja sanoin selkäänikin koskevan. ”Jalkojen jännitys laukesi, mutta siirtyi ylemmäs”, Juha sanoi. Nojasin häneen, ja hississä suutelin häntä ja sanoin: ”Voisitko hieroa myös selkääni ennen sisäpuolta?”

--

Tilanne eteni hiukan oudosti. Ensin hän oli kiertoilmaisulla kertonut haluavansa seksiä, ja hississä sain kuuman suudelman. Silti hissistä poistuessamme hän pyysi selkähierontaa. No, sopiihan sekin. Hänellä oli kuulemma ihovoidepullo auringonpolttamien varalta. Kun pääsimme huoneeseen, hän istui sängylle eteeni, ja alkoi riisua housujani. Minulla jo puolittain seisoi. Kun hän sai kaluni esiin, hän veti esinahan taakse, otti terskan suuhunsa ja antoi yhden imusuukon. ”Tämän vuoro tulee myöhemmin”, hän hymyili.

--

Kun pääsimme huoneeseeni, riisuin häneltä housut ja kerroin, että seksiä saa vähän myöhemmin. Vedin mekkoni ja rintaliivini pois päältäni ja asetuin vatsalleni hierottavaksi. Juha levitti rasvaa jalkoihini ja alkoi hieroa. Rentouduin, vaikka rytmikäs edestakainen liike hieroikin klitoristani patjaan ja sai minut entistäkin kuumemmaksi.

--

Nuoren kauniin naisen hieronta sopi minulle kyllä. Aloitin jaloista ilman kiirettä. Pakaralihaksia hieroessa häpyhuuletkin saivat osansa, ja hän värähti hiukan joka kerran, kun sormeni osuivat niihin. Siirryin hitaasti ylemmäksi, ja kun pääsin hartioihin asti, pyyhkäisin hiukan rasvaa myös nyt jo kunnolla seisovaan kaluuni, ja asetin sen hänen vakoonsa. Hierontaliike sai hänen vartalonsa liikkumaan edestakaisin patjalla, ja liike tuntui myös alapäässämme. Hän vastasi pyörittelemällä takapuoltaan hieronnan tahdissa. Terskani osui vahingossa hänen peräaukkoonsa. Hän hätkähti, mutta työnsi kiihkeästi vastaan. Terskani solahti helposti sisään. Jatkoin hierontaa, ja pian tunsin rytmikästä supistelua ja hän alkoi voihkia.

--

Juha hieroi minut kokonaan; jalat, pakarat, häpyhuulet ja selän. Olin jo oudon kiihkon ja rentoutumisen sekaisessa tilassa, kun Juha alkoi hieroa hartioitani. Samalla tunsin hänet myös pakaroideni välissä. Rytmikäs liike jatkoi klitorikseni hierontaa lakanoihin. Liikuttelin takapuoltani tunnustellen Juhaa, kun hän alkoi työntyä takapuoleeni. ”Vai sellaisia miehiä”, ajattelin harmistuneena, mutta annoin mennä. Ne harvat kerrat kun olin peppuseksiä kokeillut, en ollut kokemuksesta pitänyt, mutta tämä oli toista. Juhan välittäminen, hieronnalla annettu rentoutus ja rytmikäs hinkkaus klitoristani vasten aiheutti hidastetun orgasmin, jollaista en ollut ennen kokenut. Aallot kävivät lävitseni hitaammin ja rauhallisemmin kuin normaalisti, ja ne kestivät ja kestivät. Silti olin nukahtamaisillani. Juha pumppasi lastinsa sisälleni, mutta sen tunsin vain vaimeasti. Aivan liian pian hän vetäytyi pois ja meni kylpyhuoneeseen. Olisin niin halunnut hänen halaavan tai makaavan päälläni! Kuulin pesuhuoneesta veden ääntä; pitääköhän hän seksiä likaisena?

--

Hänen orgasminsa tuntui hiukan pidätetyltä, mutta oli silti minulle liikaa. Laukesin hänen sisäänsä lähes tajun vievällä voimalla. Terskaani alkoi kirvellä ja sitä paitsi, olin juonut jo kaksi olutta ja rakkoni oli aivan täynnä. Menin kuselle, ja pesin samalla kaluni. Arvelin, ettei ilta ollut vielä ohitse, ja ex-vaimoni oli pari kertaa saanut ikävän tulehduksen peppuseksin jälkeisestä yhdynnästä, ennen kuin tajusimme mistä oli kyse. Palatessani makuuhuoneeseen hän makasi selällään jalat harallaan. Nyt vasta näin kunnolla hänen pienehköt mutta terhakkaan pystyt rinnat, joiden nännit sojottivat pitkinä. Polveni eivät enää pidä lähetyssaarnaaja-asennosta, joten kävin hänen viereensä, ja aloin hieroa hänen rintojaan ja häpykukkulaansa. Enää ei ollut lihasten rentouttamisesta kyse. Hän vastasi hyväilyyni, ja yllättävän pian erektioni palasi. Työnnyin häneen pitäen samalla toista kättäni hänen klitoriksellaan.

--

Juha tuli pian takaisin, mutta pyytävästä asennostani huolimatta ei käynyt syliini, vaan asettui kylkeäni vasten. Hänen kullinsakaan ei enää seissyt. Hän alkoi puristella rintojani ja runkata minua, hellästi tosin. Pian olin jo uudelleen halun vallassa. Runkkasin häntä takaisin, ja tunsin, kuinka hänen kalunsa kovettui kädessäni. Nostin jalkaani, ja hän tuli sisälleni jatkaen samalla riemunappulani pyörittelyä. Löysin pian hyvän rytmin. Nostin molemmat jalkani ylös ja puristin niitä yhteen. Juha otti kätensä pois klitorikseltani ja kiersi sen jalkojeni ympärille. Juhan voimakkaan työnnöt, paksu kulli ja tiukasti puristettu asentoni sai minut uudestaan ekstaasiin. En välittänyt, vaikka seinän takana asuisikin ryhmämme jäseniä, vaan nautin pitkästä orgasmistani.

--

En ollut vähään aikaan rakastellut kenenkään kanssa, enkä koskaan näinpaljon itseäni nuorempaa. Hän oli paljon tiukempi kuin muistan kenenkään olleen aikaisemmin, ja hänen vartalonsa liikkeissä oli nuoruuden voimaa ja notkeutta. Silmät kiinni nautin tästä niin kauan kuin pystyin. Ensimmäisen orgasmin jälkeen tämä oli varsin kauan ja ehdin jo luulla etten saakaan toista, vaikka hän kiemurteli ja huusi sylissäni. Tunsin kuitenkin kuinka paine hiljaa kohosi ja toinen, tajunnan räjäyttävä orgasmi täytti mieleni. Kiihkon hitaasti jäähtyessä olin nukahtaa, olihan takana aamupäivä treeniä, kokonainen golfkierros, mainio illallinen ja kaksi huikeaa naintia. Jaksoin kuitenkin kaivaa kännykkäni taskusta ja siirtää herätystä puoli tuntia aikaisemmaksi, jotta aamulla ei tarvitsisi mennä suoraan aamiaiselle. Saattaisihan olla vielä muutakin tarjolla...

--

Orgasmistani ei meinannut tulla loppua. Se oli ihanaa, taivaallista, sanoinkuvaamatonta, mutta silti alkoi tuntua liian pitkältä. Rankan päivän jälkeen minulta alkoi vain energia loppua. Helpotuksekseni Juhakin laukesi viimein ja jäi viereeni makaamaan, mutta vain hetkeksi. Mitä se nyt vielä kännykkäänsä räplää? Aloin taas tuntea harmistusta, mutta ei Juha kuitenkaan kauaa istunut sängyn laidalla, kun hän jo kaatui takaisin vierelleni. Otin hänen puolikovan kalunsa häpyni suulle, ja Juha työntyi hitaasti sisääni kietoen molemmat kätensä ympärilleni. Nukahdin, ennen kuin sain selville, olisiko hän jaksanut tai halunnut vielä jatkaa.
 

Yhteistyössä