Joulu on täällä 😀

En ole ikinä töissä kerennyt hotelliin niin et sauna ois viel päällä. Mut voin toki laskea lämpöä täällä kun tulet niin saat nukuttua hyvin.
On kai niissä huoneissakin saunat joissain.

Aaaaw, ihana ajatus, mutta kuuma siinä tulis varmaan kuitenkin vaikka lasketkin lämpöjä.🤷‍♀️
Mulla on niin hyvä verenkierto.😬
 
On kai niissä huoneissakin saunat joissain.

Aaaaw, ihana ajatus, mutta kuuma siinä tulis varmaan kuitenkin vaikka lasketkin lämpöjä.
Mulla on niin hyvä verenkierto.
Yhdes kaupungis on ihan poreammikin huoneessa saunan lisäksi. Mut juu, kaik kaks lukijaa jotka tääl käy niin haluaa tietää et hyppäätkö volvon rattiin ja ajat tänne rakasteleen ankarasti.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Yhdes kaupungis on ihan poreammikin huoneessa saunan lisäksi. Mut juu, kaik kaks lukijaa jotka tääl käy niin haluaa tietää et hyppäätkö volvon rattiin ja ajat tänne rakasteleen ankarasti.
Saan mennä pikkupyykille, kiitti.😁
Aamureenit täällä, tulen toisella kertaa. Illalla finaalipelit!⚽🏆
Täällä on nykyään sellainen holabaloo, että täällä ei voi olla ainakaan rauhassa.😁
Eka joutuisit uujiille koko päiväks ja illalla futaamaan, yöllä oisit niin kuitti että ei susta olis mitään hyötyä mulle😁, paitsi että sun kainalossa on ihku nukkua.❤
 
Saan mennä pikkupyykille, kiitti.
Aamureenit täällä, tulen toisella kertaa. Illalla finaalipelit!
Täällä on nykyään sellainen holabaloo, että täällä ei voi olla ainakaan rauhassa.
Eka joutuisit uujiille koko päiväks ja illalla futaamaan, yöllä oisit niin kuitti että ei susta olis mitään hyötyä mulle, paitsi että sun kainalossa on ihku nukkua.
Jaksan hyvin pelata 4 peliä kiekkoa turnauksessa päivässä. Mielelläni pelaisin viel futista päivän päätteeksi. Suihku ja kainaloon kun on ihan loppu. Mut ain tulee aamu
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Joulun viettoon on valmistauduttu täälläkin.
Kaurasuurimot laitoin jo likoamaan, että jouluaattona voin keittää joulupuuron.
Tapaninpäivänä pistän nokareen voita paistinpannuun ja lämmitän loppu puuron päivälliseksi. Joulunpyhien ruoat on siis suunniteltu.
Eilisnä iltana kävin paikallisessa kirkossa syömässä riisipuuron ja luumusopan. Myöhemmin sitten porukalla lauloimme joululauluja.
Naisystävä soitti jälkeenpäin ja sanoi, että hänelle tuli seksi mieleen lauluja lailaessa.
⛄
 
vierailija
Ei tarvitsekaan.

Mutta siis esim. riisipuuroa meillä syödään vain jouluna (päälle kanelisokeri ja iso voisilmä) ja monia muita syötäviä, mitä normaalisti ei. Sokeriakin menee huomattavasti enemmän!!
Karjalanpiirakoita en valmista itse, niitäkin syödään jouluna. Kyllä noissa kaikenmaan lisäaineita on, mutta koska vain harvoin niin saa olla. En jaksa tehdä vihreää Turun sinappia niin ostan sen tuubina!😱😁 Sipaisen sitä paksun kerroksen kinkun päälle.
Meillä on aina tontut tekemää sinappia💌
 

Yhteistyössä