Joulu on täällä 😀

vierailija
Mä tilasin eilen vikat joululahjat lapsille. Tänään paketoin ne mitä on jo kotona mitä en ole vielä paketoinut. Toissapäivänä paketoin kanssa mutta ostin eilen sitten lisää.
 
Miksi jotain aistimusta täytys vahvistaa? Sillähän pilataan se muuten hyvä ruoka
Ei tarvitsekaan.

Mutta siis esim. riisipuuroa meillä syödään vain jouluna (päälle kanelisokeri ja iso voisilmä) ja monia muita syötäviä, mitä normaalisti ei. Sokeriakin menee huomattavasti enemmän!!
Karjalanpiirakoita en valmista itse, niitäkin syödään jouluna. Kyllä noissa kaikenmaan lisäaineita on, mutta koska vain harvoin niin saa olla. En jaksa tehdä vihreää Turun sinappia niin ostan sen tuubina!😱😁 Sipaisen sitä paksun kerroksen kinkun päälle.
 
Kalaa, paljon.
Tänä vuonna suolataan poikasten kanssa itte siiat ja lohi. Tuloo halavemmaksi. Silliä ostan myös.
Kinkusta en edelleenkään välitä, joulutorttuja pitää olla jo ihan tuoksun antajaksi.
Siskolta pitäis kysästä rosollin ohjetta, tekee sen joka vuosi isävainaan ohjeella (joka taas on kulkenut suvun perintönä pohojanmaalta). Vuosia sitten viimeks tein sillä ohjeella ja hävitin + unohin sen jonnekin.
Suolakurkkua pitää myös olla, herkkumaata ja venäläistä ja salaattia.

Siivoamaan pääsen vasta huomenna, koska remontti loppuu ja päästään kissan kanssa takas omaan kotiin.
Sähköriisi tai ei niin jouluvaloja laitan olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Mulle iski joulupanetus!😬 Ei tosin noista edellisen biisin oravista johtunut vaikka samalta kuulostaa kun tsainaoravat.🤔

@m1es varmasti kuolaa suunsa tyhjäksi jos kuulee tuon oravabiisin.😬
 
Mulle iski joulupanetus! Ei tosin noista edellisen biisin oravista johtunut vaikka samalta kuulostaa kun tsainaoravat.

@m1es varmasti kuolaa suunsa tyhjäksi jos kuulee tuon oravabiisin.
Josset millään muuten panetuksesta eroon pääse niin kerkeen kyl avuksi. Ei vaan tääl on kinkku pakkases, lahjat paria haukun lelua vailla valmiina. Ja ainoa oikia laulu jouluun on oravan joulu.
 
  • Tykkää
Reactions: poika

Yhteistyössä