M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ap, mitä tunteita nämä saamasi vastaukset ovat sinussa herättäneet? Mietin vain, että oletkohan itse ymmärtänyt, että olet vakavan ja toistuvan manipuloinnin ja rikoksen uhri?
No mä olen aika yllättynyt :/ Siis tähän asti toi käytös on ollut vaan ärsyttävää, raivostuttavaa, rasittavaa ja no rehellisesti musta säälittävää. En ollut ajatellu et se olis jotain tollasta "vakavaa". Vaikka pahamielihän siitä aina tulee, en sitä kiellä. Ensin tulee se suuttumus ja sit se surullinen olo.
Voimia sinulle! Mutta kerrankin voin sanoa, että saamasi vastaukset (tai siis ainakin suurin osa niistä) ovat täyttä asiaa. Kyse ei ole vain miehen huonosta käytöksestä ja/tai sinun tunteittesi loukkaamisesta, vaan todellakin rikoslaissa määritellystä rikoksesta, josta maksimi rangaistus on rikosnimikkeestä huolimatta 3 - 4 vuotta ehdotonta vankeutta. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, olet rikoksen, et huonon käytöksen uhri. Ota yhteyttä vaikka tukinaiseen tms., sillä mielestäni sinä tarvitsisit apua.