Jotain rajaa niissä aviollisissa velvollisuuksissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen puolustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.

Ikävä kyllä meillä on samanlaista...

Tuo johtaa vain siihen, ettette enää nauti seksistä lopulta koskaan sen miehen kanssa.

Ikävä tunnustaa mutta aika harvoin nautin nytkin. Mutta kun sen tietää ettei siinä oteta mun tarpeita paljon huomioon niin se on sit ihan sama miten sen toteuttaa.

Tuo voi tehdä sun elämääsi ikuiset arvet seksin saralta. Jopa silloin jos kumppani vaihtuu.

Älä alistu tuohon! Hae apua jostain!

Tämä kyllä sekoittaa ap:n ketjua eikä ole lähellekään samanlaista mutta kerron suurinpiirtein asiat niin voitte kertoa mistä saisin asiaan apuja.
Eli seksi toteutetaan aina samassa asennossa (lusikka). En itse pidä tästä koska haluan nähdä miehen jonka kanssa olen sängyssä. Ukko ei muuta asentoa miksikään vaikka tietää etten pidä siitä. Itse en pääse kääntymään toiseen asentoon ku iso ukko makaa selän takana. Samoin ukko tekee joitain asioita aktin aikana vaikka tietää etten pidä niistä. Joka kerta kiellän (yleensä montakin kertaa) mutta jatkaa silti. Ja lopulta alistun tilanteeseen ja yritän teeskennellä parhaani mukaan että ukko sais hommansa hoidettua.
Ja tämä ei ole tosiaan joka kerta samanlaista. On kertoja jolloin todella haluan myös itse. Mutta monesti käy sit niin että kun ukko kääntää mut niin multa loppuu halut siihen ja itku meinaa tulla...

Anteeksi ap että tulen ketjuusi sekaamaan...

Mää poistin tuon lainauksen, koska tarkoitin tuota ap:lle, mitä kirjoitin ja helposti sai kuvan, että olisi ollut sulle. (Toki sullekaan se ei ole pahitteeksi)

Sun taas pitäisi olla enemmän vaatimassa niitä asentoja mistä itse tykkäät. Jokakerta kun "alistut" tuohon, että vain mies saa mitä tahtoo, niin aina vaa sulle tulee huonompi mieli. Sanot vaan, että yksinkertaisesti tuo asento loppuu nyt (ellet sitä nyt joskus sit itse halua)....

Miksi monet teistä suhtautuvat tuohon ap:n kertomaan asiaan kuin se vain olisi jokin riita tai jotain :o Moni sanoi vaan, että mies nukkumaan sohvalle. Tuo on RIKOS, raiskaus!! Ap:n kannattaisi tehdä rikosilmoitus ja heittää ukko saman tien pihalle!!! Tuo täyttää kaikki raiskauksen kriteerit.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Miksi monet teistä suhtautuvat tuohon ap:n kertomaan asiaan kuin se vain olisi jokin riita tai jotain :o Moni sanoi vaan, että mies nukkumaan sohvalle. Tuo on RIKOS, raiskaus!! Ap:n kannattaisi tehdä rikosilmoitus ja heittää ukko saman tien pihalle!!! Tuo täyttää kaikki raiskauksen kriteerit.

No niinpä! ihan hullua, ei mitään"vähän outoa" vaan ihan sairasta. |O

Minäkin ihmettelen, että monet on pitäneet ap:n miehen käytöstä jonkinlaisena pikkusärönä suhteessa! Ei tuo ole mitään muuta kuin että ap raiskataan ja häntä hyväksikäytetään joka ainoa ilta! Ap:n ei tulekaan tuntea oloaan imarrelluksi, koska sillä, miten seksikäs ja haluttava ap on, ei ole miehen käytöksen kanssa mitään tekemistä. Ap on miehelle vain reikä, johon voi purkaa paineensa. Jonkinlainen kodin tarvekalu, yhtä arvokas ja yhtä korvattavissa kuin vaikka pyykkikone. Sairas äijä. :( Lähde ap suhteesta ja pian. Hae itsellesi sellainen kumppani, joka kohtelee sua ihmisenä.

Seksuaalinen hyväksikäyttö nykyisten lakien mukaan. Siinä vaiheessa kun ap on tarpeeksi herännyt sanomaan "Ei", se muuttuu raiskaukseksi kun mies ei lopeta. Ja tämähän ei ole vähättelyä vaan tarkentamista. Helpottaa syytteen nostamista.

Alkuperäinen kirjoittaja voi itku:
osa tämän ketjun vastauksista (esim. äitiyslomalainen, clivia ) on ihan järkyttäviä! :o tuollaista ei voi kirjoittaa kukaan muu kuin seksuaalisesti hyväksikäytetty ja omanarvontunteensa menettänyt ihminen. :( säälin näitä vastaajia aivan yhtä paljon kuin ap:tä ja näitä muita jotka kertoivat olevansa samassa tilanteessa. sanattomaksi vetää. :| en osaa muuta sanoa kuin että toivon teille voimia oikeanlaiseen ratkaisuun pois tuosta tilanteesta.

Mä en ole seksuaalisesti hyväksikäytetty,olen vain kyltymätön mitä seksiin tulee =)

Yhteistyössä