Jotain rajaa niissä aviollisissa velvollisuuksissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen puolustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.

Ikävä kyllä meillä on samanlaista...

tuo on oikeesti jo törkeää. ja alistavaa, halventavaa. mä tosiaan menisin nukkuu eri huoneeseen, ja jos vielä tekis noin niiin tekisin rikosilmotuksen ja hakisin eroa. aviolliset velvollisuudet... mitä miehes vastaa jos kysyt että haluaako se tehdä noin aviollisten velvollisuuksien nimissä vaikka se tuntuu susta pahalle? mun mies ei ikinä tekis/haluis tehdä mitään mikä tuntuu musta pahalle, ja niin sen kuuluu ollakin, että molemmat haluaa että toinen nauttii ja tuntuu hyvälle.

Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.

Ikävä kyllä meillä on samanlaista...

Eilen illalla viimeksi. Nyt on jotenki ontto olo taas niinku aina näiden jälkeen. aina käy näin ku ei jaksa kieltää ku 15 min. Ja jos ei sinä aikana mene perille niin annan periksi. On helpompaa.

Minkähänlaista juttua ketjuun olisi tullut jos mies olisi kertonut vastaavanlaisesta toiminnasta vaimonsa puolelta? Tähän kommenttiin ei tule yhtään vastausta, se vaietaan kuoliaaksi...

Aika sanattomaks vetää! Tee ny ukolles selväks, että toi on raiskaus ja sä ite päätät haluutko seksii vai et! Tosi raukkismaista nukkuvaa ruveta panee!
On kyllä täys mulkku äijä kun tollasta tekee!!!
Onkohan tehnyt sitä muillekin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkähänlaista juttua ketjuun olisi tullut jos mies olisi kertonut vastaavanlaisesta toiminnasta vaimonsa puolelta? Tähän kommenttiin ei tule yhtään vastausta, se vaietaan kuoliaaksi...

Siis että vaimo väkisin haluaa seksiä?
Ehdottaisin seksuaaliterapiaa naiselle. Ja tukea miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eihän tollanen vastaava käytös ois vaimoltakaan hyväksyttävää! Ei kai kukaan oo niin ees väittäny!

hyi kamalaa, alko todella inhottaa kun tuli oma teinivuosien poikaystävä mieleen... se todella osas manipuloida ja ei ollu muuta vaihtoehtoa kun teeskennellä ja antaa sen hoitaa hommansa kun halus.

Outoa että tämä tosiaan naurattaa jotakuta :/ Jos sattuisi omalle kohdalle se että toinen väkisin "makaa" niin voisi hymy hyytyä. Sama kai se on onko se oma vai vieras mies jos väkisin tunkeutuu? Yhtä rikollista!

Ja siis sehän on ihan eri asia onko siitä sovittu vai ei. Jos toinen tekee toiselle jotain mitä toinen ei halua, ja käyttää toista vaan tyydytysvälineenä niin silloin se on väärin, oli kyseessä sitten nainen tai mies.

Voi jumal*uta. Lähde oikeasti pois tosta suhteesta. Ei voi olla mitään niin tärkeää miksi eläisit moisen eläimen kanssa. Miestä tai sinua sen enempää tuntematta nousee silti ajatus siitä että jos paljonkin pyristelet vastaan tuollaisessa tilanteessa, saattaa ukolla nousta nyrkki. Ei oo miehesi terve. Itse en olisi katsonut kertaakaan moista käytöstä. Kyllä suhteessa pitää olla kunnioitus ja rakkaus, sitä ei selvästikään ole teille siunaantunut tai ainakaan ei ole enää.

Nimerkillä kerran raiskattu ja kerran yritetty.

Alkuperäinen kirjoittaja miehen puolustus:
Taas oon niin kypsä tohon mieheen että tekis mieli vetää sitä turpaan! |O
Taas viime yönä heräsin siihen kun se änki sitä pikkupippeliään muhun!! Mä olen ainakin tuhat kertaa sanonut että vttu niin ei SAA tehdä!!! Mutta kun ne himot kuulema vie vaan järjen :headwall: Kummasti se kuitenkin niissä himoissaan muista käyttää kortsua ja laittaa vielä liukkaria :kieh: Tämä on siis seurausta AINA siitä jos yhtenä iltana kieltäydyn seksistä... yöllä saa herätä siihen että pannaan :headwall: Ihan niinku siinä ei olis tarpeeksi kestämistä illalla kun mies valittaa, kiehnää, ruinaa, anelee, pitää mykkäkoulua tai sitten huutaa, yrittää väkisin ottaa housuja pois jne :kieh: Taidan ens kerran oikeesti lyödä ja huutaa raiskaus, ymmärtäiskö se sitten kun normaalipuhe ei tunnu menevän perille?!?! |O

:x

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Outoa että tämä tosiaan naurattaa jotakuta :/ Jos sattuisi omalle kohdalle se että toinen väkisin "makaa" niin voisi hymy hyytyä. Sama kai se on onko se oma vai vieras mies jos väkisin tunkeutuu? Yhtä rikollista!

On siinä eroa. Yhtä rikollista juu. Mutta se tunneside, luottamus, rakkaus - koko paketti mikä suhteessa on, sen tuhoaminen väkisin makaamisella on taatusti pahempaa kuin että tuntematon sen tekee. Sitäpaitsi helpommin tuntemattomien suorittamista raiskauksista raportoidaan poliisille, parisuhteessa se menee helpommin "no, nylkyttäköön nyt"-mentaliteetilla vaikka kuinka itkua vääntäsi ja oksettaisi aktin aikana.

Jos olet jo 'tuhat kertaa' sanonut tuloksetta, niin kannattaa varmaan jo pakata kamat ja muuttaa eri osoitteeseen! Mitä ilmeisimmin mies ei aio muuttaa suhtautumistaan. Ei ketään saa panna väkisin... En suosittele sitä dildoakaan miehen p**seeseen! Tuollainen mies varmaankin käyttäytyisi hyvin arvaamattomasti eikä välttämättä ottaisi mitenkään opikseen.

Terveellistä lukea tällaisista... Oma elämä alkaa yht'äkkiä tuntua lähes ruusuilla tanssimiselta ja muutama omaa olettamusta pidemmälle mennyt halailu alkaa kuulostaa pelkältä hyttysenpaskalta tuulilasissa.

mä en sietäs tommosta. :( törkeää mieheltä.

mutta meillä kyllä mies saattaa herätellä hyväillen, ja vitsailee että oottaa niin kauan et nukun ja ottaa väkisin. mut vaik herättääkin niin ei kyllä väkisin oikeesti tekis mitään jos sanoisin etten nyt jaksa/halua. eikä tuu mun sisää jos en oo mukana touhussa.

Hei oikeesti kai sä oot nyt jo pakannu kamas!?!
Ei se mies siitä muutu, kun ehkä pahempaan suuntaan, jos kerran oot sille jo monasti sanonut asiasta eikä miehes oo sitä sit uskonu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mä taas en ymmärrä pihtaavia ämmiä.Minusta olis ihana herätä siihen että mies on tositoimissa.

Entäs jos ei huvita? Ei aina voi olla sillä tuulella..! Toinen voi haluta joka päivä, toinen kerran viikossa ja se on normaalia. Typerää sanoa sitä pihtaamiseks.

Tuo on kyllä tosi tökeröä ja loukkaavaa! Mennä nyt käyttään toisen ruumista vain omiin mieltymyksiinsä..

Näytäppäs tää ketju sille miehellesi! (Tai työnnä sää vuorostas miehen hanuriin joku kurkku kun se nukkuu tietty ilman liukuvoidetta.. :D :P -vitsi-)

Oho, tulipas tästä pitkä ketju!

Tuota moni sitä ihmetteli et mitä mies siihen sanoo kun panee halutonta naista. Mä taisin tossa alussa jo vähän vastata siihen eli viimeksi ainakin mies pyysi mua edes teeskentelemään et olisi hänestäkin mukavampaa. Mä aiheutan hänelle pahan mielen koska en ole "mukana" hommassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:o :o :o

Siis.. onko sun ukollesi käsite "raiskaus" tuntematon? Mulle ei tollai kyllä tehtäis kuin kerran, sitten nukuttais eri sängyissä ja eri osotteissakin jos toisen kerran kokeilis.

Ilmeisesti. Sitten se ihmettelee kun mun ei tee seksiä oikeastaan koskaan enää mieli. Kehtaisi vielä viimeksi valittaa et mun pitäisi sitten vaikka teeskennellä innostusta koska hänelle se on vielä mukavampaa jos mä olen "mukana" enkä vaan makaa lahnana.

Tässä siis jo ekalla sivulla.

Yhteistyössä