Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.
no huh huh :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.
Ikävä kyllä meillä on samanlaista...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkähänlaista juttua ketjuun olisi tullut jos mies olisi kertonut vastaavanlaisesta toiminnasta vaimonsa puolelta? Tähän kommenttiin ei tule yhtään vastausta, se vaietaan kuoliaaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkähänlaista juttua ketjuun olisi tullut jos mies olisi kertonut vastaavanlaisesta toiminnasta vaimonsa puolelta? Tähän kommenttiin ei tule yhtään vastausta, se vaietaan kuoliaaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja miehen puolustus:Taas oon niin kypsä tohon mieheen että tekis mieli vetää sitä turpaan! |O
Taas viime yönä heräsin siihen kun se änki sitä pikkupippeliään muhun!! Mä olen ainakin tuhat kertaa sanonut että vttu niin ei SAA tehdä!!! Mutta kun ne himot kuulema vie vaan järjen :headwall: Kummasti se kuitenkin niissä himoissaan muista käyttää kortsua ja laittaa vielä liukkaria :kieh: Tämä on siis seurausta AINA siitä jos yhtenä iltana kieltäydyn seksistä... yöllä saa herätä siihen että pannaan :headwall: Ihan niinku siinä ei olis tarpeeksi kestämistä illalla kun mies valittaa, kiehnää, ruinaa, anelee, pitää mykkäkoulua tai sitten huutaa, yrittää väkisin ottaa housuja pois jne :kieh: Taidan ens kerran oikeesti lyödä ja huutaa raiskaus, ymmärtäiskö se sitten kun normaalipuhe ei tunnu menevän perille?!?! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Outoa että tämä tosiaan naurattaa jotakuta :/ Jos sattuisi omalle kohdalle se että toinen väkisin "makaa" niin voisi hymy hyytyä. Sama kai se on onko se oma vai vieras mies jos väkisin tunkeutuu? Yhtä rikollista!
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mä taas en ymmärrä pihtaavia ämmiä.Minusta olis ihana herätä siihen että mies on tositoimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:![]()
![]()
![]()
Siis.. onko sun ukollesi käsite "raiskaus" tuntematon? Mulle ei tollai kyllä tehtäis kuin kerran, sitten nukuttais eri sängyissä ja eri osotteissakin jos toisen kerran kokeilis.
Ilmeisesti. Sitten se ihmettelee kun mun ei tee seksiä oikeastaan koskaan enää mieli. Kehtaisi vielä viimeksi valittaa et mun pitäisi sitten vaikka teeskennellä innostusta koska hänelle se on vielä mukavampaa jos mä olen "mukana" enkä vaan makaa lahnana.