Jotain rajaa niissä aviollisissa velvollisuuksissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen puolustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oho, tulipas tästä pitkä ketju!

Tuota moni sitä ihmetteli et mitä mies siihen sanoo kun panee halutonta naista. Mä taisin tossa alussa jo vähän vastata siihen eli viimeksi ainakin mies pyysi mua edes teeskentelemään et olisi hänestäkin mukavampaa. Mä aiheutan hänelle pahan mielen koska en ole "mukana" hommassa.

:o :o :o No kyllä on äijä!

Sanos ensikerralla miehellesi, että kyllä kunnon mies saa haluttomankin naisen haluamaan! Eihän sitä tarvitsisi teeskennellä, jos mies osaisi hommansa.. (no okei, tuo ei veisi liittoanne eteenpäin vaan oikeastaan vain loukkaa)

Alkuperäinen kirjoittaja JeVi:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mä taas en ymmärrä pihtaavia ämmiä.Minusta olis ihana herätä siihen että mies on tositoimissa.

Entäs jos ei huvita? Ei aina voi olla sillä tuulella..! Toinen voi haluta joka päivä, toinen kerran viikossa ja se on normaalia. Typerää sanoa sitä pihtaamiseks.

En mä pihtaa. Harvoin jaksan kieltäytyä, kuten moni täällä jo omalta kohdalta vastasi, pääsee helpommalla kun antaa periksi. Ja kyllä mun joskus tekee oikeesti mieli, ei vaan joka päivä. Ja sitten kun on joka päivä tuollaista, et mies ottaa ja mä vaan makaan niin eipä ne halut oikeestaan ehdi edes herätä missään vaiheessa :/

Oho, tulipas tästä pitkä ketju!

Tuota moni sitä ihmetteli et mitä mies siihen sanoo kun panee halutonta naista. Mä taisin tossa alussa jo vähän vastata siihen eli viimeksi ainakin mies pyysi mua edes teeskentelemään et olisi hänestäkin mukavampaa. Mä aiheutan hänelle pahan mielen koska en ole "mukana" hommassa.

Huh!!! ja siis sillä ei oo väliä että mies aiheuttaa teoillaan sulle pahan mielen?! Luoja miten miehet osaa olla... jotkut siis. ala oikeasti jo pakkaamaan, niitä kunnollisiakin miehiä löytyy.

nimim. itse 5v huonossa suhteessa, ja nyt mua pidetään kuin kukkaa kämmenellä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
et ole tosissasi! :O

Ethän...

Valitettavasti olen. Tänäänkin kun se tulee töistä kotiin niin varmaan tuo jonkun karkkipussin tai mäkkäristä ruokaa tai jotain... yrittää sillä taas lepyttää kun tietää et olen raivona. Ja aina vetoo siihen et himot vie järjen. Kun ihmettelin et kuitenkin tajuu sitä kortsua käyttää, niin vastas vaan no ei hän lisää lapsia halua et pakko... Ilmeisesti se ei oikeen ymmärtänyt mitä mä tarkoitin.

Tämäkin oli jo ekalla sivulla. Mun mielestä se et se kuitenkin yrittää "hyvittää" niin tarkoittaa et se kuitenkin tiedostaa tekevänsä jotain väärin. Mutta en vttu ymmärrä miksei se voi vaan lopettaa tota niin ei olisi mitään mitä tarvii hyvittää :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja reino:
Järkky. Osta sille sellainen tekopimppa.

No mä olen joskus sanonut sille et onhan hänellä kaksi tervettä kättä ja makkarin oven saa kiinni, mut siitä seurasi monen päivän mäököttäminen koska mä kuulema loukkasin häntä niin ja tollasta ei saa aviomiehelle ehdottaa, vetosi taas niin kuuluisiin velvollisuuksiin...

Vai että velvollisuuksiin vetoaa. Vetoa sinä oikeuteesi ruumiilliseen koskemattomuuteen.

Yritetty mutta taitaa mennä yli hänen ymmärryksen. Ihmetteli vaan että enkö mä ole imarreltu et hänen tekee mieli mun kanssa harrastaa seksiä. Tosiaan sanoi näin "eikö se ny ole hyvä asia ja imartelevaa et mun tekee sun kanssa mieli seksiä harrastaa?"

Ja tässä on miehen toinen puolustus kun tivaan et eikö häntä haittaa et aiheuttaa mulle pahan mielen. Mies siis kääntää asian näin et mun pitäiskin olla immarreltu :kieh:

Tämäkin oli jo ekalla sivulla. Mun mielestä se et se kuitenkin yrittää "hyvittää" niin tarkoittaa et se kuitenkin tiedostaa tekevänsä jotain väärin. Mutta en vttu ymmärrä miksei se voi vaan lopettaa tota niin ei olisi mitään mitä tarvii hyvittää :headwall:

Sun täytyy jotenkin saada se miehesi oikeasti tajuamaan, että se halventaa, loukkaa ja tekee sulle todella huonon mielen. Se että toisi sata kukkaa ja karkkipussia niin ei tod. korvaa sitä mitä tekee. Tee asiasta vaikka kunnon show että ymmärtää asian vakavuuden. Älä anna tuollaista enää tapahtua!

Häädä se ainakin itse puuhista sohvalle nukkumaan. Äläkä ainakaan missään nimessä anna sen jatkaa kun heräät tuollaiseen!!

Sitten kunnon show pystyyn siitä niin jopas lopahtaa miehen halutkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja reino:
Järkky. Osta sille sellainen tekopimppa.

No mä olen joskus sanonut sille et onhan hänellä kaksi tervettä kättä ja makkarin oven saa kiinni, mut siitä seurasi monen päivän mäököttäminen koska mä kuulema loukkasin häntä niin ja tollasta ei saa aviomiehelle ehdottaa, vetosi taas niin kuuluisiin velvollisuuksiin...

Vai että velvollisuuksiin vetoaa. Vetoa sinä oikeuteesi ruumiilliseen koskemattomuuteen.

Yritetty mutta taitaa mennä yli hänen ymmärryksen. Ihmetteli vaan että enkö mä ole imarreltu et hänen tekee mieli mun kanssa harrastaa seksiä. Tosiaan sanoi näin "eikö se ny ole hyvä asia ja imartelevaa et mun tekee sun kanssa mieli seksiä harrastaa?"

Ja tässä on miehen toinen puolustus kun tivaan et eikö häntä haittaa et aiheuttaa mulle pahan mielen. Mies siis kääntää asian näin et mun pitäiskin olla immarreltu :kieh:

Kerropas että sulle ei tuu ollenkaan imarreltu olo, että se imarreltu olo vois tulla jos tuntisit että sua ja sun haluja/haluttomuutta kunnioitetaan. ja että nyt sulle tulee lähinnä hyväksikäytetty ja likainen olo. sano näin vaikka ei ihan siltä tuntuisikaan, jos mies siltikin jatkaa niin hänellä on pakko olla jotain vikaa päässä. normaali mies ei halua naisensa tuntevan noin.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Häädä se ainakin itse puuhista sohvalle nukkumaan. Äläkä ainakaan missään nimessä anna sen jatkaa kun heräät tuollaiseen!!

Enskerralla varmaan täytyy. Alan oikeesti olemaan niin kypsä tähän tilanteeseen! |O Jotenkin ehkä ymmärtäisin jos mies olisi ollut puol vuotta ilman, mutta nytkin jäi vaan yksi ilta välistä. Syy miks en ole vielä meteliä aiheuttanut sillon kun siihen herään, on et kuopus nukkuu samassa huoneessa, en halua et se herää joten helpompaa vaan antaa periks. Tuli nyt vaan mieleen et mies varmaan laskeekin sen varaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kerropas että sulle ei tuu ollenkaan imarreltu olo, että se imarreltu olo vois tulla jos tuntisit että sua ja sun haluja/haluttomuutta kunnioitetaan. ja että nyt sulle tulee lähinnä hyväksikäytetty ja likainen olo. sano näin vaikka ei ihan siltä tuntuisikaan, jos mies siltikin jatkaa niin hänellä on pakko olla jotain vikaa päässä. normaali mies ei halua naisensa tuntevan noin.

Olen yrittänyt ja aina se lupaa ja sama tilanne kuitenkin jatkuu. Se ei ymmärrä sitä et ehkä mun tosiaan tekis joskus mieli jos musta tuntuis et se on vapaaehtoista tai et mä voin siitä joskus kieltäytyäkin. Hmm, vaikee selittää... Miehen käsitys mun huomioimisesta on et hoitaa homman mahdollisimman nopeesti et mä pääsen piinasta :headwall:

Enskerralla varmaan täytyy. Alan oikeesti olemaan niin kypsä tähän tilanteeseen! |O Jotenkin ehkä ymmärtäisin jos mies olisi ollut puol vuotta ilman, mutta nytkin jäi vaan yksi ilta välistä. Syy miks en ole vielä meteliä aiheuttanut sillon kun siihen herään, on et kuopus nukkuu samassa huoneessa, en halua et se herää joten helpompaa vaan antaa periks. Tuli nyt vaan mieleen et mies varmaan laskeekin sen varaan :kieh:

Miehesi ajattelee puhtaan narsistisesti omia tarpeitaan ja halujaan. Tuohan on puhdasta fyysistä väkivaltaa (väkisin makaaminen) ja henkistä väkivaltaa (murjottaminen, etc.). Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja kaivat sen oman itsekunnoituksesi sieltä lattian kolosta mihin miehesi on sen murjonut. Hän on tainnut saada omalla manipuloinnillaan "aviollinen velvollisuus", "mulla on paha mieli", etc. saada sunkin suhteellisuuden tajun katoamaan. Ymmärrän kyllä, sillä siinä tällaiset mainpuloinnin mestarit ovat juuri niitä mestareita! Anna se miehen murjottaa ja olla niin pahalla mielellä kun ikinä, mutta tämän käytöksen on loputtava välittömästi! Mikäli mies ei lopeta, niin sun todellakin täytyy muuttaa pois tuollaisen henkilön luota. Myös sulla on ihmisarvo ja oikeus omaan ruumiiseesi.

huoh,meillä on kans tuollanen kotona (siisi silloin kun on kotona)

silloin kun eropaperit kirjoitettiin niin seuraava kysymys oli "oliks jotain muuta,saaks pesää?"
toi lause on ehkä maailman huonoin esileikki |O

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:

silloin kun eropaperit kirjoitettiin niin seuraava kysymys oli "oliks jotain muuta,saaks pesää?"

Siis oletko vielä yhdessä hänen kanssaan vaikka eropaperit on allekirjoitettu?

Ja mää nyt tyrkytän tähänkin ketjuun sitä, että jos mies ei tuollaista lopeta, niin laitat miehesi tulemaan pariterapiaan (esim. keinolla, että olet surullinen tjms.) kyllä viimeistään terapiaihmiset laittaa miehesi tajuamaan, että tuollainen ei todellakaan ole missään tapauksessa hyväksyttävää!

Ap, mitä tunteita nämä saamasi vastaukset ovat sinussa herättäneet? Mietin vain, että oletkohan itse ymmärtänyt, että olet vakavan ja toistuvan manipuloinnin ja rikoksen uhri?

Alkuperäinen kirjoittaja herää!:

joo,saman katon alla asutaan.paitsi aina välillä ukko on ulkoruokinnassa.kuumeisesti asuntoa metsästän

Alkuperäinen kirjoittaja herää!:

joo,saman katon alla asutaan.paitsi aina välillä ukko on ulkoruokinnassa.kuumeisesti asuntoa metsästän

Tsemppiä sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ap, mitä tunteita nämä saamasi vastaukset ovat sinussa herättäneet? Mietin vain, että oletkohan itse ymmärtänyt, että olet vakavan ja toistuvan manipuloinnin ja rikoksen uhri?

No mä olen aika yllättynyt :/ Siis tähän asti toi käytös on ollut vaan ärsyttävää, raivostuttavaa, rasittavaa ja no rehellisesti musta säälittävää. En ollut ajatellu et se olis jotain tollasta "vakavaa". Vaikka pahamielihän siitä aina tulee, en sitä kiellä. Ensin tulee se suuttumus ja sit se surullinen olo.

Vähän huono ehkä tähän ketjuun. Mutta minä uskon että onnellisimmat parisuhteet ovat ne joissa seksuaaliset halut "osuu yksiin". Okei, tuollainen ei ole oikein missään mielessä mitä apn mies tekee. Mutta jos halut osuvat yksiin niin tuollaista tilannetta ei koskaan tulekaan. Pieni heitto suuntaan tai toiseen ei tunnu mutta isompi ero näkyy aina väistämättä. Vaikka mitä sanotte että "oppii hillitsemään himonsa" tms mutta seksin tarve on yksi ihmisen voimakkaimpia tarpeita ja puute siinä näkyy väistämättä. Miehillä ehkä sitten tuollaisena käytöksenä (jota siis edelleenkään ei voi puolustella) ja naisilla sitten todennäköisesti että otetaan ja petetään kun tilaisuus tulee. Pettää miehetkin ja varmaan paljon enemmän. Tarkoitin lähinnä että naiset eivät voi tuolla lailla ottaa miestä väkisin. Mutta olkaa onnelliset te pariskunnat joilla seksi "osuu yksiin". Meillä ei osu... Oletteko muuten lukeneet sen Härkösen kirjan? Siinä mies ei selviytynyt aviollisista velvoitteistaan kunnialla?

Alkuperäinen kirjoittaja Piparisuu:
Ja mää nyt tyrkytän tähänkin ketjuun sitä, että jos mies ei tuollaista lopeta, niin laitat miehesi tulemaan pariterapiaan (esim. keinolla, että olet surullinen tjms.) kyllä viimeistään terapiaihmiset laittaa miehesi tajuamaan, että tuollainen ei todellakaan ole missään tapauksessa hyväksyttävää!

Taas pariterapiaa? Käys muuten Piparisuu lukemassa viimeisimmät viesti ja kerro siinä ketjussa sen jälkeen vieläkö uskot että pariterapia auttaisi? Ihan oikeesti?

Törkeetä, kun käyttää vielä sitten viatonta lastaan välikappaleena, että et nostais meteliä, kun et halua herättää lasta!!!
Voiks sairaammaks mennä?!

Järkyttävä tapaus! Miksi edes olet tuollaisen kanssa, sehän suurpiirtein on valmis raiskaan sut :O. Kyllä meillä mies vetää käteen jos mua ei huvita eikä TODELLAKAAN ole vihainen siitä. Kamalaa pakottamista. Mitä muka näet tuossa siassa että olet sen kanssa???

Yhteistyössä