Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28810304:ei se mona lisakaan kuulema hymyile. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28810304:ei se mona lisakaan kuulema hymyile. :attn:
Höpshöps, aivan varmasti muistan minkä näköinen sinä ja sun hymy on! valokuvamuisti ei unohda! :attn:siis minä ? Mutta minähän en koskaan hymyile ! :O
Ei niin, sillä on se peruspalstamamman ilme: "taas se meidän Manolito meni yksille lähitavernaan eikä sitä oo näkynyt pariin päivään, täällä minä vaan Giuliaa ja Salvatorea hoitelen ja v***ttaa jokseenkin rankasti, mutta koska olen kova mimmi, pistän tämän ilmeen nyt sitten"Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28810304:ei se mona lisakaan kuulema hymyile. :attn:
Oon käyny paikan päällä kattomassaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28810551:mitas jos kattosit sitä maalausta uudestaan.
Mua niin naurattaa teidän jutut.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28810557:sama täällä.
Etkö muista omaa profiilikuvaasi? :Osiis minä ? Mutta minähän en koskaan hymyile ! :O
millos sinä menet.Ilmeisesti edelleenkin ihmisiä uhataan ase ohimolla avaamaan jokainen ketju. Puhumattakaan siitä että jokaisen ketjun pitäisi ilmeisesti soveltua kaikille puheenaiheiden ja keskustelijoiden suhteen.
Menkää nyt kitisevät ihmiset itseenne.
Ikävää että muutama oikeasti mukava/hauska ihminen on poistunut/poistumassa.
Mutta ei suurinta osaa osaisi kaivata, allekirjoittanut mukaanlukien.
Itseä vartenhan täällä ollaan joten parempi lähteä jos siltä tuntuu.
Kun on täydellinen ei tarvitse mennä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28811655:millos sinä menet.
Aika kiva tapa heittää epäilystä nyt kaikkien lopettaneiden vakkarien päälle.Mun mielestä täällä on paljon rauhallisempaa kun muutama vanha vakkari on poistunut. Harmaakin ilkeily on vähentynyt, tai ainakaan mua ei oo hirveesti häiritty enää.