Jotain puuttuu...

"syy"
Ilmeisesti edelleenkin ihmisiä uhataan ase ohimolla avaamaan jokainen ketju. Puhumattakaan siitä että jokaisen ketjun pitäisi ilmeisesti soveltua kaikille puheenaiheiden ja keskustelijoiden suhteen.

Menkää nyt kitisevät ihmiset itseenne.

Ikävää että muutama oikeasti mukava/hauska ihminen on poistunut/poistumassa.

Mutta ei suurinta osaa osaisi kaivata, allekirjoittanut mukaanlukien.

Itseä vartenhan täällä ollaan joten parempi lähteä jos siltä tuntuu.
Äläs nyt, totta se on, että se ketju on vaikuttanut palstan vilkkauteen. Monta hyvää keskustelua hyytyy nykyään alkuunsa, kun niin monet palstalaiset, joilla olisi keskusteluun jotain annettavaa (sinut mukaan lukien), jumittavat The Ketjussa lässyttämässä toisilleen.
 
[QUOTE="syy";28812227]Äläs nyt, totta se on, että se ketju on vaikuttanut palstan vilkkauteen. Monta hyvää keskustelua hyytyy nykyään alkuunsa, kun niin monet palstalaiset, joilla olisi keskusteluun jotain annettavaa (sinut mukaan lukien), jumittavat The Ketjussa lässyttämässä toisilleen.[/QUOTE]

Ehkä ne on hyviä sinun mielestä.
Totuuksia tuntuu olevan useita.

Jos vaikka keskitytte omiin mielenkiinnon kohteisiin ja muut tekee saman. Ei tässä mitään syöpää paranneta.
 
"vieras"
Ei juma että joku laittaa nyt kaikki the ketjun syyksi et hiljentynyt palsta ja kaikki keskustelut tyssää sen takia.Just :LOL: Itse voi varmaan myös aloittaa mielenkiintoisia aloituksia kyllä ne sieltä ketjusta varmaan tulee vastailemaan myös niihin aloituksiin jotka ovat oikeasti kiintoisia.
 
minä,
Nettikeskusteluista poimittua

”Mitä teen??? Kakkasin äsken hosuihini! Ihan uusiin, ja ne oli oikeesti kauniit! Pinkit!”

”Nii et mun pitsiset ja sydän kuvioiset rintsikat on kadonnu ja tarvisin ne tänään. mitä teen”

”Riitoja poikaystävän kaa! Miks tämmönen ? EN KESTÄ TÄTÄÄÄÄHHHH !!!!!!!!!!!!<//333”

”Yhyy angst mun huulikiilto jäi tallille. Mitä teen? SE ON MUN KOKO ELÄMÄ!”

”Sivari tarkoittaa aina vastuunpakoilijaa. Jokainen normaali mies menee aseelliseen varusmiespalvelukseen ja täyttää pyhän velvollisuutensa isänmaata kohtaan!”

”AAMEN ! Kiitos Herrallemme Jeesukselle Kristukselle, Hänen armonsa vapautta jokaisen katuvan todelliseen Jumalan pelkoon. Pyhällä Hengellä täyttynyt seurakunta on Morsian joka temmataan Karitsan häihin. Ne jotka vaeltavat Jumalan pelossa.”

”Jeesuksen kakka maistuu sikahyvälle, eli kyllä ne kakat ovat hyötykäytössä siellä taivaassa. Liköörikonvehteina tarjotaan taivaallisessa hovissa nuita jumalaisia kakkapalleroita, Jeesushan nimittäin veteli reippaalla kädellä viintä. Nämä Jessen perseennuolijat sitten pääsevät taivaassa toteuttamaan fantasiaansa oikein tosi kunnolla.”

”Vaikka puhunkin kakasta niin ei se tarkoita että olen sellainen koprofiili. Olen vain yksinkertaisesti paljon sivistyneempi kuin sinä tai monet muut ihmiset täällä palstalla, ja sen takia te ette vain ymmärrä näitä kakkajuttuja kunnolla.”

”pari lippuu ostettaan tai seuraliseks keikalle :) maksetaan cash money, seksillä tai ihan millä vaan :)”

”Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!”

”Jos minä olisin A niin vetäisin tollasta SAATANAN HOMOA lekalla päähän! Mies väittää, että A on ahne ja itse kuitenkin kuittaa 10 kertaa suuremmat rahat! Ei jumalauta mikä PELLE!”

”Ja totuus on se, että A:n asemassa en koskisi tollaseen PASKAAN mitä sinä olet pitkällä tikullakaan.”

”Joten mätäne ylimielinen homo omaan paskaasi!”

”Olen myös luontoihminen, on ihanaa väijyä lapsia pusikoissa, kuntokin kasvaa :)”

”Muthei, luin yhdestä lehdestä että tissit saa isommiksi jos venyttää niitä niin, että ottaa nännistä kiinni ja vetää mahdollisimman kauas. Onhan se kivuliasta, mutta toimii!”
 

Yhteistyössä