Jotain puuttuu...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28810304:
ei se mona lisakaan kuulema hymyile. :attn:
Ei niin, sillä on se peruspalstamamman ilme: "taas se meidän Manolito meni yksille lähitavernaan eikä sitä oo näkynyt pariin päivään, täällä minä vaan Giuliaa ja Salvatorea hoitelen ja v***ttaa jokseenkin rankasti, mutta koska olen kova mimmi, pistän tämän ilmeen nyt sitten"
 
[QUOTE="vieras";28810537]Ei niin, sillä on se peruspalstamamman ilme: "taas se meidän Manolito meni yksille lähitavernaan eikä sitä oo näkynyt pariin päivään, täällä minä vaan Giuliaa ja Salvatorea hoitelen ja v***ttaa jokseenkin rankasti, mutta koska olen kova mimmi, pistän tämän ilmeen nyt sitten"[/QUOTE]

mitas jos kattosit sitä maalausta uudestaan. ;)
 
Khimaira
Mary!!

Mä vähän jo mietinkin että missä olet :hug:

Tosin olen nyt itse poistumassa täältä kokonaan, juurikin palstan oudon nykymenon vuoksi :| Ei ole enää samanlaista menoa kuin joskus vuosia sitten, kun oli oikeasti ihan kiva käydä täällä lukemassa ja turisemassa..
 
"vieras"
No täällä oli hauskoja keskusteluja ja hulvaton meno. Sitten saapui sopulilauman tavoin uusia, ilkeitä palstalaisia (vauvalta?) ja suurin osa vanhoista katsoi paremmaksi liueta taustalle tai kokonaan pois.
 
Lady Gardenea
[QUOTE="Vieras";28810260]Ei järkeä. Se alkuperäinen ketju on tuhoutunut, tuo on jatkumoa sille. Turhaa höpinää ja flirttailua ja kiherrystä ja kehujen kalastelua ja paljastelevia kuvia, sekä "nyt kauppaan, taidan ostaa leipää" -kommentteja. siinä sisältö pähkinänkuoressa.[/QUOTE]

Joo, ei kannata.
 
Peyote
Mun mielestä täällä on paljon rauhallisempaa kun muutama vanha vakkari on poistunut. Harmaakin ilkeily on vähentynyt, tai ainakaan mua ei oo hirveesti häiritty enää.
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";28811365]Millainen tää on sitten ennen ollut verrattuna nykyseen?[/QUOTE]

Mua ainakin häiritsevät tosi monessa ketjussa näkyneet pedo- jutut, jatkuva naljailu ja ilkeily, toisten selkeä mollaaminen ja kaikenlainen trollaaminen milloin milläkin.

Aiemmin trolleja oli, mutta ne olivat sillä tavalla läpinäkyviä että ne tiesi selkeästi tahallaan tehdyiksi vitseiksi, palstahuviksi, johon saattoi suhtautua erilailla. Ja ne olivat oikeita vitsejä, eikä mitään sairasta "huumoria" mitä tääällä nykyisin viljellään.

Ne ovat ne tietyt julkisuutta saaneet ketjut kerännneet tännne epämääräsitä porukkaa huutelemaan :|
 
Peyote
Toi on kyllä totta, et tänne on pesiytynyt jotain ihme pedofiilejä. En tiedä, onko ylläpito koskaan vaivautunut vinkkaamaan niistä poliisille, koska tää sama äijä saa vaan jatkaa täällä sitä lapsivaimosta puhumista.
 
Ilmeisesti edelleenkin ihmisiä uhataan ase ohimolla avaamaan jokainen ketju. Puhumattakaan siitä että jokaisen ketjun pitäisi ilmeisesti soveltua kaikille puheenaiheiden ja keskustelijoiden suhteen.

Menkää nyt kitisevät ihmiset itseenne.

Ikävää että muutama oikeasti mukava/hauska ihminen on poistunut/poistumassa.

Mutta ei suurinta osaa osaisi kaivata, allekirjoittanut mukaanlukien.

Itseä vartenhan täällä ollaan joten parempi lähteä jos siltä tuntuu.
 
Ilmeisesti edelleenkin ihmisiä uhataan ase ohimolla avaamaan jokainen ketju. Puhumattakaan siitä että jokaisen ketjun pitäisi ilmeisesti soveltua kaikille puheenaiheiden ja keskustelijoiden suhteen.

Menkää nyt kitisevät ihmiset itseenne.

Ikävää että muutama oikeasti mukava/hauska ihminen on poistunut/poistumassa.

Mutta ei suurinta osaa osaisi kaivata, allekirjoittanut mukaanlukien.

Itseä vartenhan täällä ollaan joten parempi lähteä jos siltä tuntuu.
millos sinä menet. :LOL:
 
Peyote
[QUOTE="vieraana";28812218]Aika kiva tapa heittää epäilystä nyt kaikkien lopettaneiden vakkarien päälle.[/QUOTE]

jaa. Voit ottaa sen niinkin, mutta rauhallisempaa mulla ainakin on ollut. Nimenomaan ne harmaat päänaukomiset on vähentyneet tosi paljon.
 

Yhteistyössä