Kaikki tämä kinastelu osottautuu aivan turhaksi helmikuun aikana. Putin aloittaa laajamittaisen hyökkäyksen Ukrainaan ja valtaa koko maan. Piste. Sitten on hauska katsoa, että jokelteleeko KooWee vielä täällä. Tai taputtaako Lissu vielä käsiään hänen mukana.
Yksi mahdollinen hyökkäyskuvio:
by Thomas C. Theiner
medium.com
Kyseessä ei ole mikään hikinen operaatio vaan big time isku. Operaatio Bagration 2.
Toivotaan, ettei sentään suursodaksi tuosta ylly.
Onhan tuo surullista luettavaa. Taitaa olla muuten ensimmäinen kerta historiamme aikana, jolloin vihollisen hyökkäys on valmiiksi suunniteltu ja kuvailtu, ennen kuin se edes on tapahtunut. Mutta ehkä maailma on muuttunut, ja vanhat kuviot eivät enää ole voimassa? Ehkä kaikki se, miten tähän asti ollaan edetty, on tullut tiensä päähän, ja jotakin ihan uutta on meille tarjolla.
Onhan se mukavaa, jos minun kirjoituksistani löytyy jotakin "hauskaa katseltavaa", vaikka sitten jälkeenpäin. Ehkä se on ihan ymmärrettävää, että minä yrittäessäni tuoda esiin Venäjästä ja maailmantapahtumista sellaista, jota meidän oma mediamme ei suostu kertomaan, joudun asemaan, jossa mukamas vastaan siitä, mitä Venäjä tulee tekemään. Ei siinä mitään, vaikka se onkin ihan hölmöä. Saatan hyvinkin vielä "jokellella" täällä, vaikka Venäjä kaikkien aiempien uskomusteni vastaisesti päättäisikin hyökätä Ukrainaan, jos ei muuten niin tarkkaillen mediamme ulostuloja niin pitkälle kun saatavilla oleva materiaali antaa myöten.
Muistutan kuitenkin, että se, mitä täällä olen tuonut esiin, koskee nimenomaan menneitä aikoja. Tulevaisuus on aina tapahtumien summa, joten se voi muuttua arvaamattomasti. Jos nuo Venäjän väitetyt toimenpiteet pitävät paikkaansa (ja mikseivät pitäisi) se viittaa vähintään siihen, että Venäjä varautuu kaikkeen. Se varautuu siis ainakin siihen, että Ukrainassa alkaa tapahtua. Ja kuten olen täällä sanonut, Ukrainassa todennäköisesti alkaa tapahtua. Kyse on vain siitä, onko se Venäjän suorittama "false flag" (jolloin herää kysymys miksi ihmeessä, kun sen hyökkäyssuunnitelmat ovat jo julkisia), tai sitten lännen suorittama hämäysisku, josta syytetään Venäjää.
Mitä sitten tapahtuu, sen tietävät vain osalliset. Minä olen pelkkä tarkkailija. Ja ohimennen sanoen, minä en ainakaan ole täällä kinastelemassa, minun motiivina on vain lisätä tietoutta sellaisista asioista, joita meille ei jostain syystä haluta kertoa. Ja sen teen siksi, että ihmiset alkaisivat ajatella itse, eivätkä sokeasti uskoisi pelkästään siihen, mitä heille toitotetaan. Että saisivat laajemman perspektiivin.
Ajatuksenani on vain suoda mahdollisuus sille, että lapsillemme jäisi mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen, ettei meitä ohjattaisi joukolla harhaan. En voi muuta kuin kirjoitella nettiin, ja siksi olen täällä. Jos se jotakuta rassaa, niin siitä vaan.
Nahkurin orsilla tavataan!