Jos vaihdatte alushousut päivittäin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama juttu. Yöllä käytän sellaisia mukavia, kulahtaneita ja ei niin hienoja ja päiväksi laitan kivemmat. Tosin aina en minäkään käytä, jos nukun yöhousuissa.

Luulin, että kaikki jotka käyttää nukkuessaan alkkareita, vaihtaa myös yöksi puhtaat, mutta vasta kuulin sellaisesta, että joku saattaa nukkua samoilla mitä on käyttänyt edellisen päivän. Siitä moinen kysymys. :D

Mä en tajua, miksi yöksi pitäisi vaihtaa puhtaat alkkarit? Jos aamulla vaihdan, nukun kyllä yönkin samoissa. Ei ne niin likaiset ole, ettenkö voisi niissä nukkua.

Eipä se haudu siellä puuvillaisissa alushousuissa, ellei ole jotku ihme superkireät s&m-kumipöksyt jalassa? :D Musta olis ällöä nukkua perse ja tavara paljaana, aamulla sitten herää valkovuodot lakanoissa.. Hyi..

Samaa ihmettelen. Tai enpä ihmettele enää, miksi jotkut vaihtavat lakanoitaan päivittäin!
Mulla tulee nyt raskaana ollessa ihan hirveästi valkovuotoa ja myös muutenkin ennen menkkoja. Ja myös seksin jälkeen miehen tavaraa valuu ulos (peseytymisestä huolimatta), joten en voi kuin vaan ihmetellä miten joku voi nukkua ilman alkkareita.

En ole mikään vuotoasiantuntija, mutta ainakaan itseltäni ei nyt mitenkään tolkuttomasti valu mitään nesteitä lakanoihin, ei edes raskausaikana. Eli en ole kokenut tarpeelliseksi nukkua housut jalassa.
Lähinnä seksin jälkeen voi jotain valua, mutta silloinkin herään siihen märkään tunteeseen ennen kun mitään edes ehtii lakanalle asti, ja käyn pesulla.
En nyt muutenkaan osaa pitää sitä kauhean vaarallisena, jos nyt lakanassa jokin tippa olisikin. Ymmärrän toki, että toisille kaikki eritteet on ihan tolkuttoman kuvottavia.

[QUOTE="mie";26301281]Samaa ihmettelen. Tai enpä ihmettele enää, miksi jotkut vaihtavat lakanoitaan päivittäin!
Mulla tulee nyt raskaana ollessa ihan hirveästi valkovuotoa ja myös muutenkin ennen menkkoja. Ja myös seksin jälkeen miehen tavaraa valuu ulos (peseytymisestä huolimatta), joten en voi kuin vaan ihmetellä miten joku voi nukkua ilman alkkareita.[/QUOTE]

Kaikki eivät ole raskaana saati sitten piä miestä lakanoissaan. :xmas:

Ei mullakaan mitään valu. Jos tuntuis, että valuis, laittaisin varmaan löysät yöhousut jalkaan. Tai jos tuntuis että valuu enemmänkin niin sit toki pikkarit, joissa on joku side tms.

Yhteistyössä