Jos tarvitsette isovanhempia lastenvahdeiksi, niin kumpi kysyy?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Meillä on niin, että minä kysyn omiltani ja mies kysyy omiltaan. Aina vaan noin mennyt. Joskus kyllä on ollut pakko itse kysyä miehen vanhemmilta kun mies ei vaan ole saanu aikaiseksi kysyä.
 
tytönjapoikienmamma
Meillä ei usein tarvitse kysyä kummankaan, vaan isovanhemmat ehdottavat itse , tarjoutuvat hoitamaan lapsia. Olemme tosi läheisiä ja tietävät mikä tilanne meillä milloinkin. Mutta jos on tarvis kysyä, niin kumpi tahansa voi kysyä, miten milloinkin.
 
hei
Mä kysyn aina omaa äitiäni. Anoppi soittelee kokoajan että haluiaisi hoitaa mutta en ole päästänyt...tahdon vaan oman äitini vaikka anoppi on ollut päiväkodissa koko elämänsä töissä...taidan olla aika hankala ihminen mutta toisaalta ajattelen asian niin että on parempi olla vain yksi hoitaja sillon kun sitä hoitajaa joskus tarvitsee, aika harvoin. Mies on aika näreissään kun anoppiin noin suhtaudun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä kysyn aina omaa äitiäni. Anoppi soittelee kokoajan että haluiaisi hoitaa mutta en ole päästänyt...tahdon vaan oman äitini vaikka anoppi on ollut päiväkodissa koko elämänsä töissä...taidan olla aika hankala ihminen mutta toisaalta ajattelen asian niin että on parempi olla vain yksi hoitaja sillon kun sitä hoitajaa joskus tarvitsee, aika harvoin. Mies on aika näreissään kun anoppiin noin suhtaudun.
No kyllä minäkin oikeastaan ihmettelen miksei lapsi saa olla myös miehen äidin kanssa.
Onhan se miehesikin lapsi.
Asia on eri jos on jotain erityistä syytä miksei käy.
 

Yhteistyössä