V
vieras
Vieras
Mies kysyi tänään kesken työpäivän, että onko yhdet 80v juhlat parin viikon päästä lauantaina vai sunnuntaina. Tarkisti siis asiaa. Äsken kun tuli töistä niin kysyin, että miksi mies sitä kyseli niin vastaus oli tympeällä äänellä "Hiukan olet ainakin utelias". Siihen sanoin, että kysyinpä nyt vaan että suunnittelitko jotain kun meillä on ohjelmaa sille sunnuntaillekin hiukan (mies siis tietää senkin mutta ajattelin ettei ehkä muista).
Mielestäni ei uteliaisuutta vaan ihan normaalia juttelua.
Sama juttu on aina, jos mies kysyy jotain vastaavaa niin minä vastaan ja kysyn, että "kuinka niin". "Utelet aina kaikkee" tms. on vastaus tylysti.
Tai auta armias, jos joskus muuten vain kysyn että kenen kanssa mies puhui puhelimessa.
Eikö tälläisiä juttuja siis kuulu kysellä? Mitä oman miehen kanssa siis saa puhua?
Jos mies kysyy vaikkapa, että onko ohjelmaa ensi viikolopuksi niin enkö minä saa kysyä siis, että suunnitteliko hän jotain vai miksi asiaa kyseli?
Mielestäni ei uteliaisuutta vaan ihan normaalia juttelua.
Sama juttu on aina, jos mies kysyy jotain vastaavaa niin minä vastaan ja kysyn, että "kuinka niin". "Utelet aina kaikkee" tms. on vastaus tylysti.
Tai auta armias, jos joskus muuten vain kysyn että kenen kanssa mies puhui puhelimessa.
Eikö tälläisiä juttuja siis kuulu kysellä? Mitä oman miehen kanssa siis saa puhua?
Jos mies kysyy vaikkapa, että onko ohjelmaa ensi viikolopuksi niin enkö minä saa kysyä siis, että suunnitteliko hän jotain vai miksi asiaa kyseli?