Tunnetteko mukavia muslimeja? Onko kenelläkään tätä ongelmaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, niin meilläkin yleensä, mutta sattuneesta syystä minun on siellä näytettävä naamaani, että saamme ostaa mitä mies tarvitsee, tiskin alta ns. Ei huumeita. Tajuatte kai ruotsalainen mies..

En oikein tajunnut, sinäkö sitä nuuskaa miehellesi ostat, miksi hänelle itselleen ei myydä, vaan sinun on siellä naamaasi näytettävä. Mut mielenkiintoista, että etnisistä kaupista myydään laitonta nuuskaa tiskin alta, Helsingissä?

Mun tuntemat muslimit puhuu suomea, eikä muutenkaan eroa kantaväestöstä, sukunsa on asunut täällä jo useamman sukupolven ajan. Liittyisikö toi kuitenkin enemmän kulttuuriin, kuin uskontoon?
khatia vai mitä hittoa te sieltä tiskin alta haette? Aika kemikaalikeskeistä on muutenkin olleet ap:n jutut, mitä olen sattunut huomaamaan.

Nuuska oikein. Siis itse käy siellä, mutteivät suostu myymään ihmisille joita eivät tunnista, eikä alaikäisille. kerran siellä oli poliisi jonka tiedän, ei tosin virkapuvussa mutta samalla asialla kuin mekin. Ei lähelläkään helsinkiä. mitä tuo khati on?

se kaikkien vointien kysely on kohteliaisuutta. mita enemman ja kauemmas menee sita enemman sina kuulut lahipiiriin ja niide perheeseen. meilla voinnin lisaksi tulee oletko nukkunut hyvin ? siita vaan kysyt lahipiirin ja lopetat jaarittelun niin paaset asiaan ja kysymymaan mausteista. ja vaikka kaikki olisi kuolemaisillaan ja huonosti niin vastaa vaan etta juu hyvin voivat kiitos kysymasta niin kaikilla on hyva mieli ja asiassa paassaan eteenpain.

• Tykkää
Reactions: Sadana
[QUOTE="vieras";27746047]se kaikkien vointien kysely on kohteliaisuutta. mita enemman ja kauemmas menee sita enemman sina kuulut lahipiiriin ja niide perheeseen. meilla voinnin lisaksi tulee oletko nukkunut hyvin ? siita vaan kysyt lahipiirin ja lopetat jaarittelun niin paaset asiaan ja kysymymaan mausteista. ja vaikka kaikki olisi kuolemaisillaan ja huonosti niin vastaa vaan etta juu hyvin voivat kiitos kysymasta niin kaikilla on hyva mieli ja asiassa paassaan eteenpain.[/QUOTE]

Olisiko tämä nyt sitä pikkupuhetta? Smalltalkia?

Kysytään, koska niin kuuluu kysyä.

Yhteistyössä