jos tapaat baarissa miehen ja kuulet että hänellä on lapsi tulossa ja kuulisit että hän jättänyt raskaana olevan avokkinsa niin vo

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Joo itellä tilanne just päällä...eilen sain tietää et ukolla jo uus emäntä.Itse raskaana ja parivuotias lapsikin...ja pahoin pelkään että sanoo mun hankkiutuneen tahalleen raskaaksi vaikka molemmat tiesi että ehkäisyä ei ole...jätti mut heti ku kerroin oottavani toista :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja eagle:
Joo itellä tilanne just päällä...eilen sain tietää et ukolla jo uus emäntä.Itse raskaana ja parivuotias lapsikin...ja pahoin pelkään että sanoo mun hankkiutuneen tahalleen raskaaksi vaikka molemmat tiesi että ehkäisyä ei ole...jätti mut heti ku kerroin oottavani toista :(
:hug: Mä en voi ymmärtää niitä naisia, jotka tollaisen ukon ottaa. Säälittäviä tapauksia... Jos jollekin olis lapsi tulossa, pitäis ymmärtää olla sekaantumatta sellaiseen mieheen, sillä lapsi pitäis olla tärkein siinä tilanteessa. Mutta tää on vain mun mielipide.
 
No mä oon niin vaikee tapaus muutenkin että en todellakaan olisi kiinnostunut sellasesta ihmisestä.Vaikka enhän mä voi tietää koko sen ja sen avokin tarinaa taustalla voi olla paljonkin asioita mutkistavia juttuja, mutta silti mua ei kiinnostaisi.
 

Yhteistyössä