jos tapaat baarissa miehen ja kuulet että hänellä on lapsi tulossa ja kuulisit että hän jättänyt raskaana olevan avokkinsa niin vo

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
mun ex väitti yhdelle hoidolleen että ei ole lapsensa äidin kanssa koska tämä on hullu.eikä myöntänyt että lapsi oli yhdessä suunniteltu. vaan valehteli vaikka mitä joten..ei kiitos sellaisille miehille.ai niin niitä ns.hoitoja oli "muutama" parin kk sisään..selvis osa jälkikäteen.sikoja ne on.
 
pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:

usein kyllä vonkaavat miehet sanovat et nainen salaa hankkiutunut raskaaks, et mä luulen etten moista uskois.. tai ylipäätään en yleensä usko kun miehet haukkuu naisiaan..
niinpä...mun ois pitäny tajuta kun aloin seurustelemaan ja tämä mies haukku hurjana exäänsä minulle,nyt hän haukkuu minua muille....juoskaa pakoon kun mies haukkuu hurjana exiä....

nyt odotan yksin hänelle lasta ja minusta on tehty se pahis....jätin hänet todellisuudessa koska hän vaan ryyppäsi,mutta hän käänsi sen niin että minulla muita.Kiva elää sellasen maineen kanssa ja odottaa vielä lasta hänelle.....huah ! surullista!
 
Sepi
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
En todellakaan vois, koska miehen pitää olla kiinnostunut lapsista ja parisuhteen ylläpitämisestä, sekä kestää raskaushormoneitten pyörteissä olevaa naista vaikka kuin se nalkuttais tm.
Nyt oli ihan nappiin...aika tyhjentävästi.samaa mieltä...mun mielestä kertoo jotain miehen moraalista jos jättää raskaana olevan naisen jos on isä niin yksin...voi ne asiat hoitaa muutenkin ja ei välttämättä raskausaikana.....Kyllä raskaana oleva nainen on pyhä.....kun joku sanoi et ei ole.....mietittikää laajemmin ja kunnioittakaa toisen raskautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Enta jos ehkaisy on yhdessa sovittu naisen otettavaksi. Ja nainen tietentahtoen jattaa ehkaisyn pois, keskustelematta?
en tiedä, vaikea tilanne. katala nainen? :saint: mua vain ärsyttää tuo koko termi "hankkiutui tahallaan raskaaksi", vaikka useinkaan siitä ei ole edes kysymys. (itseäni syytetään siitä nyt vaikka totuus on aivan toinen)
tosiaan vahinkojakin sattuu.
 
munkin avokki lähti ku olin raskaana(tai siis tuli takas mukamas..mut ei asuu saman katon alle..sit vähän naisia..lasta ei hoitanut ekaan 2v juuri ollenkaansitte teki toisen muksun toisen kanssa,)ei ilmeisesti jaksanut mun hellyyden kipeyttä. musta tuntuu että edes raiskaus ei voisi olla niin haavoittava,kamala kuin tämä että jätetään yksin raskaana
 
niin siis ku lapsi syntyi niin tajusin että mä ihan oikeesti jäin yksin..et se ei tule takas sitä ennen poli sillä pari hoitoo..ja sen jälkeen useampia ennenku pisti toisen paksuksi..uuden synnyttyä alkoi osallistuu meidän lapsen hoitoon vasta..väsyttää :/ ,vieläkin :'( kun ajattelee .
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja heh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:
:LOL: eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?
En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
No esim. niin että miehen tietämättä lopetetaan pillereiden syönti. Monta tuttuani on tullut näin ns. salaa raskaaksi.
 
jep jep
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja heh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:
:LOL: eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?
En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
No esim. niin että miehen tietämättä lopetetaan pillereiden syönti. Monta tuttuani on tullut näin ns. salaa raskaaksi.
Ystäväni teki juuri tuon vanhanaikaisen lapsensa isälle. Mies oli puhunut erosta ja sitten kuitenkin he vielä yrittivät pysyä yhdessä. Nainenpa jätti pillerit salaa pois ja naps vaan oli lapsi tulossa vaikka mies oli aiemmin selvästi ilmoittanut ettei tahdo lapsia. Sitten tää nainen kehtaa vielä edelleenkin ihmetellä kun mies ei kovin suuresti osallistu lapsen hoitoon ja kuluihin. Siis tykkää kyllä lapsestaan ja tapaa häntä säännöllisesti mut ei paljon omia menojaan muuttele lapsen vuoksi. Sikäli en pysty häntä tuomitsemaan siitä, koska oli etukäteen tiedossa ettei tää mies tahdo lapsia.
 
vieras
En voisi! Enkä huolisi "miestä" jolla jossain jälkikasvua muttei huolehdi heistä millään lailla. Noin itserakasta luuseria en huolisi nurkkiini, Mieheksi en moista voisi edes kutsua. Enkä ymmärrä naisia jotka ottavat moisia äijiä, kertoo mielestäni paljon naisestakin.
 
porkkana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En voisi! Enkä huolisi "miestä" jolla jossain jälkikasvua muttei huolehdi heistä millään lailla. Noin itserakasta luuseria en huolisi nurkkiini, Mieheksi en moista voisi edes kutsua. Enkä ymmärrä naisia jotka ottavat moisia äijiä, kertoo mielestäni paljon naisestakin.
peesaan tätä.. minua ei haittaisi jos miehellä lapsia, vaikka olisi itse erota halunnut, kunhan huolehtisi lapsistaan ja erosta olisi tarpeeksi pitkä aika, mitään onnetonta, vastuutonta luuseria en huolis. (paitti omani)
 
Vieras
2007 luvulla ei juuri tulla vahingossa raskaaksi ja vielä "vahingon" jälkeenkin on mahdollisuus vielä perua. Jos aikoo yksin lapsen kanssa jatkaa ni, pitää olla valmis ottamaan se vastuu. Mut eri asia jos lapsi on suunniteltu..
Voisin olla kiinnostunu jos mies muuten sellane kiinnostava.
 
Minä olin heittämässä miestä pihalle kun odotin kuopusta....
Eli jos oltaisiin erottu tuolloin, se olisi tapahtunut minun toiveestani ja tahdostani, ei siksi että mies olisi paennut vastuutaan tms.
Mutta ei me sitten erottukaan ja hyvä niin, nyt tajuan että ne ongelmat joita silloin oli johtui aika lailla siitä että mulla viirasi päässä raskausaikana :LOL: . Asennemuutos ja halu yrittää paransi asioita huomattavasti, ja nyt menee ihan hyvin :)
Mutta asiaan: en varmaan lähtisi suhteeseen miehen kanssa, josta on piakkoin tulossa isä, tai yleensäkään juuri eronneen miehen kanssa. Liikaa selvittämättömiä asioita jotta uusi suhde voisi onnistua.
 
tämmöistäkin tapahtuu
Lähipiirissäni tapaus jossa nainen alku seurustelun kertoi jatkuvasti olevansa lapseton. Mies ilmoitti erikseen ettei lasta halua ja käyttikin alussa kondomia, kuitenkin puolen vuoden seurustelun jälkeen luopui ehkäisystä ja on nyt isä.

Surullista sinänsä,koska hän ei missään vaiheessa ollut naisen kanssa täydellä sydämellä ja nainen tämän tiesi. Mutta toisaalta mielestäni what goes around comes around.. kenelläkään ei ole oikeutta olla toisen kanssa huvikseen ja leikkiä toisen tunteilla, nyt on sitten sidottu lapsen kautta tähän naiseen. Tosin kyllä ei jättänyt naista vaan haluaa lapselleen mahdollisimman turvallisen ympäristön jossa molemmat vanhemmat.
 

Yhteistyössä