niinpä...mun ois pitäny tajuta kun aloin seurustelemaan ja tämä mies haukku hurjana exäänsä minulle,nyt hän haukkuu minua muille....juoskaa pakoon kun mies haukkuu hurjana exiä....Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää...
usein kyllä vonkaavat miehet sanovat et nainen salaa hankkiutunut raskaaks, et mä luulen etten moista uskois.. tai ylipäätään en yleensä usko kun miehet haukkuu naisiaan..
Nyt oli ihan nappiin...aika tyhjentävästi.samaa mieltä...mun mielestä kertoo jotain miehen moraalista jos jättää raskaana olevan naisen jos on isä niin yksin...voi ne asiat hoitaa muutenkin ja ei välttämättä raskausaikana.....Kyllä raskaana oleva nainen on pyhä.....kun joku sanoi et ei ole.....mietittikää laajemmin ja kunnioittakaa toisen raskautta.Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:En todellakaan vois, koska miehen pitää olla kiinnostunut lapsista ja parisuhteen ylläpitämisestä, sekä kestää raskaushormoneitten pyörteissä olevaa naista vaikka kuin se nalkuttais tm.
tosiaan vahinkojakin sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja näin :en tiedä, vaikea tilanne. katala nainen? :saint: mua vain ärsyttää tuo koko termi "hankkiutui tahallaan raskaaksi", vaikka useinkaan siitä ei ole edes kysymys. (itseäni syytetään siitä nyt vaikka totuus on aivan toinen)Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Enta jos ehkaisy on yhdessa sovittu naisen otettavaksi. Ja nainen tietentahtoen jattaa ehkaisyn pois, keskustelematta?
No esim. niin että miehen tietämättä lopetetaan pillereiden syönti. Monta tuttuani on tullut näin ns. salaa raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja öööh :kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|Alkuperäinen kirjoittaja heh :eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää...
Ystäväni teki juuri tuon vanhanaikaisen lapsensa isälle. Mies oli puhunut erosta ja sitten kuitenkin he vielä yrittivät pysyä yhdessä. Nainenpa jätti pillerit salaa pois ja naps vaan oli lapsi tulossa vaikka mies oli aiemmin selvästi ilmoittanut ettei tahdo lapsia. Sitten tää nainen kehtaa vielä edelleenkin ihmetellä kun mies ei kovin suuresti osallistu lapsen hoitoon ja kuluihin. Siis tykkää kyllä lapsestaan ja tapaa häntä säännöllisesti mut ei paljon omia menojaan muuttele lapsen vuoksi. Sikäli en pysty häntä tuomitsemaan siitä, koska oli etukäteen tiedossa ettei tää mies tahdo lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No esim. niin että miehen tietämättä lopetetaan pillereiden syönti. Monta tuttuani on tullut näin ns. salaa raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja öööh :kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|Alkuperäinen kirjoittaja heh :eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
peesaan tätä.. minua ei haittaisi jos miehellä lapsia, vaikka olisi itse erota halunnut, kunhan huolehtisi lapsistaan ja erosta olisi tarpeeksi pitkä aika, mitään onnetonta, vastuutonta luuseria en huolis. (paitti omani)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En voisi! Enkä huolisi "miestä" jolla jossain jälkikasvua muttei huolehdi heistä millään lailla. Noin itserakasta luuseria en huolisi nurkkiini, Mieheksi en moista voisi edes kutsua. Enkä ymmärrä naisia jotka ottavat moisia äijiä, kertoo mielestäni paljon naisestakin.